• Ik heb net mijn username veranderd van Fayan naar Merwin (van Drake Merwin, mijn favoriete personage uit de GONE serie) en het viel me dus op dat dit al de zevende keer is dat ik een niet-bestaand personage als Q-naam neem.

    En jullie? Hebben jullie ook zoiets of hebben jullie gewoon random usernames die niets met elkaar te maken hebben op zo'n manier? (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sudowoodo en Midna zijn mijn enige namen van een personage xd

    Verder zijn het niet echt dingen die je allemaal met elkaar kan linken XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee. Het enige wat ik weet is dat de meeste van mijn oude usernames nergens op slaan en dat ik mij afvraag waarom ik mij in hemelsnaam zo noemde.


    Tell me about it, stud.

    Ik heb geen naam van een Personage maar ik heb tot nu toe alleen maar malotische namen gehad die nergens op sloegen.

    Btw, ik houd van jouw nieuwe naam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb nog nooit geswitcht van username xD
    Ik vind die Drake Merwin trouwen een vreselijk personage =S Maar goed, GONE IS AWESOME, dus ik vergeef t je xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nee -of toch wel, Nidorina is een pokémon.
    Anders heb ik nog: Neleehx (van mijn naam)
    Flemish (Vlaams)
    Aquila (arend in het Latijn)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    C18 _O_.
    Mijn usernames zijn veelal of Duits of Russisch of iets wat ermee te maken heeft :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Thankful schreef:
    Nee. Het enige wat ik weet is dat de meeste van mijn oude usernames nergens op slaan en dat ik mij afvraag waarom ik mij in hemelsnaam zo noemde.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Thankful schreef:
    Nee. Het enige wat ik weet is dat de meeste van mijn oude usernames nergens op slaan en dat ik mij afvraag waarom ik mij in hemelsnaam zo noemde.

    Fayan is gone D: but i like your new name honey. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb heel goddelijke/mythologische namen eigenlijk.
    Anuket, Eywa & Nyx zijn goden
    Rosario is een rozenkrans
    Demoon & Akuma betekenen beide duivel
    Nimf & Hesperide zijn beide wezens uit de Griekse mythologie. Faerie komt ook uit mythologie.
    Sodom is een van de twee verwoeste steden door God

    En dan moet je weten dat ik niet echt in een God geloof, maar ik vind het wel heel boeiend. :'D


    Let the Night embrace you

    Het begint allemaal met 'Co' :'D


    Let it come and let it be

    Ik kies gewoon random namen 8D

    Nee, van mij is het echt van alles door elkaar: personages, steden, festivals, gewone woorden in andere talen. :')

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 18:17 ]


    As travars

    Bangarang schreef:
    Ik kies gewoon random namen 8D


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    (Olivia) Dunham, (Robert) Chase en Lincoln (Lee). Maar voor de rest zijn het verzinsels/uitspraken uit tv series.


    Your call, Detective Shinypants.