• Because of those five boys I know all of you. I wanna thank them for giving me friends like you. You're the best friends I ever had. And I don't wanna loose you. Remember that you're perfect in your own way and never change. Coz I love you for who you are. x

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 14:06 ]


    What's so bad about being different?

    Oké ik moet nu echt gaan schrijven;c


    What's so bad about being different?

    CHUCKBASS schreef:


    hhahaa omg geniaaaaaal

    ik had alleen nog verwacht dat ze dan zouden doen; Harry styles is the winner thingg haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    foreverhoran schreef:
    Ik ging net mijn pa vertellen over die kaartjes op Q Music. Toen kwam het erop neer over de Arena Tour. Zegt ie opeens; Ja waarom heb je geen kaartjes gekocht dan? Zeg ik; Ja ik heb geen creditcard. Zegt ie; Oh die heb ik ondertussen al. Ging het nog even verder, hoe Joëlla, Chanou en Fabienne er heen gaan enzo. Zegt ie; Oh dus er gaat een ouder mee (Bij Fab dan) ik zeg; Ja, maar niet naar het concert enzo. Zegt ie; Ja dat maakt toch niet uit, als het alleen maar voor het reizen is. Ik zeg; Dus eigenlijk had ik gewoon gemogen? Ik weet niet meer precies wat hij toen zei, maar het kwam er op neer dat ik gewoon had gemogen als er dan gewoon iemand mee gaat. Alleen zou ik dan wel voor het geld voor de reis moeten zorgen.
    Ik had fucking kaartjes kunnen kopen. Ik had fucking naar One Direction kunnen gaan. GODVERDOMME IK HEB HET ZO HARD VERPEST HE. IK KAN HIER NU ECHT GEWOON KEIHARD JANKEN.


    Sanne, je hebt nog kansen genoeg. Toevallig was dit een concert in Engeland waarvan heel veel Nederlanders dachten: LATEN WE DAAR HEEN GAAN IN PLAATS VAN WACHTEN.
    Ik vind het al heel wat dat Directioners nog niet tegen Nederlanders gebitcht hebben door die kaartjes. Ze komen ook nog naar Nederland en dan zal je GEEN credit card nodig hebben. Het beleid in Engeland is gewoon anders, mijn moeder zei ook al toen het hoorde over die Credit cards: ''Dacht ik al, je moet echt geld hebben in Engeland.''
    Zit er niet te veel over in, je moet blij wezen dat je weet dat je zou mogen. Dan weet je dat al als je een andere keer naar een concert in Engeland wilt.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ja ik moet nu dus eigenlijk weg naar een dropping toe, maar ik heb hier niks liggen om aan te doen. Maar ik moet gewoon mee volgens mij -___-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    waarom moet je?
    achjo misschien is het nou wel heel leuk (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ben weg.
    Ik word gedwongen. Bye <333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Doeeeg<3333


    What's so bad about being different?


    i'm broken, do you hear me.

    Auuch mensen beginnen streetteam te haten. ahaha


    What's so bad about being different?

    Hahahahahaha.


    Some things are changing too much.

    HOI JOELLA<333


    What's so bad about being different?

    HOI LIANNE <3


    Some things are changing too much.

    Er wordt flink gebitcht in mijn TL op personal en dutch1dsupport.
    LOL ik zit hier echt: LAAT DE POPCORN MAAR KOMEN.


    What's so bad about being different?

    Hahahahha waarover allemaal?


    Some things are changing too much.

    STORAN schreef:
    Er wordt flink gebitcht in mijn TL op personal en dutch1dsupport.
    LOL ik zit hier echt: LAAT DE POPCORN MAAR KOMEN.


    Doet me denken aan die ene van gisteren
    'het lijkt hier gtst wel' ik bedoel, op wat sloeg dat?


    i'm broken, do you hear me.