• Because of those five boys I know all of you. I wanna thank them for giving me friends like you. You're the best friends I ever had. And I don't wanna loose you. Remember that you're perfect in your own way and never change. Coz I love you for who you are. x

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 14:06 ]


    What's so bad about being different?

    En met wat was dat, Sanne?


    i'm broken, do you hear me.

    GODVERDOMME, LIANNE IK HEB HET FUCKING VERPEST OKE.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    CHUCKBASS schreef:
    En met wat was dat, Sanne?
    Waaat bedoel je?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    sanne, dan ga je toch niet xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HOI HOI


    What's so bad about being different?

    foreverhoran schreef:
    GODVERDOMME, LIANNE IK HEB HET FUCKING VERPEST OKE.


    wat is er;C meh


    What's so bad about being different?

    Als die 2 fucking directionators van school die kaarten van q music winnen. Ga ik serieus met dingen gooien


    What's so bad about being different?

    dan doe ik met je meee


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Nu zie je echt dat de jongens voorbestemd zijn om samen te zingen,
    het is echt gek zonder Zayn maar ik moet zeggen Niall deed het goed


    i'm broken, do you hear me.

    Ik ging net mijn pa vertellen over die kaartjes op Q Music. Toen kwam het erop neer over de Arena Tour. Zegt ie opeens; Ja waarom heb je geen kaartjes gekocht dan? Zeg ik; Ja ik heb geen creditcard. Zegt ie; Oh die heb ik ondertussen al. Ging het nog even verder, hoe Joëlla, Chanou en Fabienne er heen gaan enzo. Zegt ie; Oh dus er gaat een ouder mee (Bij Fab dan) ik zeg; Ja, maar niet naar het concert enzo. Zegt ie; Ja dat maakt toch niet uit, als het alleen maar voor het reizen is. Ik zeg; Dus eigenlijk had ik gewoon gemogen? Ik weet niet meer precies wat hij toen zei, maar het kwam er op neer dat ik gewoon had gemogen als er dan gewoon iemand mee gaat. Alleen zou ik dan wel voor het geld voor de reis moeten zorgen.
    Ik had fucking kaartjes kunnen kopen. Ik had fucking naar One Direction kunnen gaan. GODVERDOMME IK HEB HET ZO HARD VERPEST HE. IK KAN HIER NU ECHT GEWOON KEIHARD JANKEN.


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    i'm broken, do you hear me.

    foreverhoran schreef:
    Ik ging net mijn pa vertellen over die kaartjes op Q Music. Toen kwam het erop neer over de Arena Tour. Zegt ie opeens; Ja waarom heb je geen kaartjes gekocht dan? Zeg ik; Ja ik heb geen creditcard. Zegt ie; Oh die heb ik ondertussen al. Ging het nog even verder, hoe Joëlla, Chanou en Fabienne er heen gaan enzo. Zegt ie; Oh dus er gaat een ouder mee (Bij Fab dan) ik zeg; Ja, maar niet naar het concert enzo. Zegt ie; Ja dat maakt toch niet uit, als het alleen maar voor het reizen is. Ik zeg; Dus eigenlijk had ik gewoon gemogen? Ik weet niet meer precies wat hij toen zei, maar het kwam er op neer dat ik gewoon had gemogen als er dan gewoon iemand mee gaat. Alleen zou ik dan wel voor het geld voor de reis moeten zorgen.
    Ik had fucking kaartjes kunnen kopen. Ik had fucking naar One Direction kunnen gaan. GODVERDOMME IK HEB HET ZO HARD VERPEST HE. IK KAN HIER NU ECHT GEWOON KEIHARD JANKEN.


    Schat je hebt het echt niet verpest hoor. Jij kan er ook niks aan doen.


    What's so bad about being different?

    omg sanne, dat is echt fucked up.
    maar zo zie je wel dat je het gewoon moet vragen... ook al durf je het niet.
    ik zou ook wel mogen als ik het zelf zou betalen en er een ouder mee zou gaan, buh


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    STORAN schreef:
    (...)

    Schat je hebt het echt niet verpest hoor. Jij kan er ook niks aan doen.


    +1


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Blugh en volgens mij MOET ik mee naar die kut dropping.
    Oké ik heb even nergens zin meer in, fuck it.


    If you spread your wings, you can fly away with me.