• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?


    Rollen

    Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt


    Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane

    Meedoen? Vul maar in!
    Naam:
    Leeftijd:

    Afkomst: Iedereen komt uit een ander land verspreid over de hele wereld.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Talent:
    Extra:



    Regels
    - Ik begin pas als de jongens en meisjes ongeveer gelijk zijn
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 16:19 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oeh ik ga invullen, ik heb niks te doen. En ik wil wel een rolletje (:
    Aangezien je twee personages mag, wil ik er graag twee doen. Maar ik begin eerst met de jongen aangezien die altijd het hardst nodig zijn. Als je nog te kort komt kan ik altijd nog een meisje doen, heb je geduld ? want duur altijd zo lang haha


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Saigon schreef:
    Oeh ik ga invullen, ik heb niks te doen. En ik wil wel een rolletje (:
    Aangezien je twee personages mag, wil ik er graag twee doen. Maar ik begin eerst met de jongen aangezien die altijd het hardst nodig zijn. Als je nog te kort komt kan ik altijd nog een meisje doen, heb je geduld ? want duur altijd zo lang haha


    Ik heb geduld -a-


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Tobias john Yong
    Leeftijd: 19 jaar verjaart op 15 april
    Afkomst: Tobias komt uit Australië
    Innerlijk: Tobias is een rustige jongen, met een brede kijk op het leven. Hij ziet overal het goede van in en is goed in tweede kansen geven. Het is een jongen die altijd goed wilt presteren en neemt geen genoegen met matig. Overig is Tobias ook een grappige jongen die het wel leuk vindt om te dollen, maar hij kent zijn grenzen. Hij zal mensen niet snel kwetsen, als hij het wel doet dan meent hij het wel. Dan kwets die ze met opzet en graag zo gemeen mogelijk. Maar meestal denkt hij 'laat lekker zitten' en reageert hij er niet op. Maar bang om zijn handen vuil te maken is hij niet, want hij laat zich zelf niet slaan. Al is hij in de meeste keren de zwakkeling. Maar hij geeft nooit op, ookal doet het nog zo zeer.
    Uiterlijk:


    Tobias heeft een Koreaanse vader en een Australische moeder. Hij heeft een donkere huidskleur en wordt altijd wat bruiner door de zon. Zijn ogen zijn aan de uiteinde wat naar buiten getrokken, waardoor je wel iets aziatisch ziet. Tobias heeft donkere ogen, een bredere platte neus en een moedervlekje dicht bij zijn mond. Zijn lichaamsbouw is slank en lang, hij is erg lenig. Meestal draagt Tobias hempjes of t-shirts met een spijkerbroek, maar soms loopt hij ook wel eens rond in een joggingsbroek.


    Talent: Tobias heeft één ding waarvoor hij leeft, dat is namelijk dansen. Niet zomaar dansen, geef standaard hiphop. Nee ballet, daar doet hij alles voor. Hij is begonnen op zijn vijdfde, hij moest van zijn moeder leniger worden. Eerst ging hij met tegenzin, maar toen bleek dat hij een natuurtalentje was. In Australië heeft hij al aardig wat prijzen gewonnen, maar hij wilt nóg verder doorgroeien. Een jongen op ballet is raar voor buitenstaanders, zo krijgt Tobias vaak de woorden 'gay' 'flikker' en 'ballet trutje' naar zijn hoofd geslingerd. Maar Tobias doet wat hij wilt en ballet is het enigste wat hij wilt.
    Extra: Tobias zit erg in de knoop met zijn geaardheid, zo schrok hij zich een hoedje toen hij plots zijn beste vriend zoende. Hij snapte het niet want hij had op dat moment een vriendin, Tobias heeft dagenlang niet geslapen. Hij praat er met niemand over en doet zich vooral voor als hetro. Maar zijn vrienden krijgen wel in de gaten dat het hem onrustig maakt. Tobias is er zelf nog niet uit maar de meeste denken dat hij biseksueel is.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 15:08 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mag ik een meisje reserveren? En als er te kort is aan jongens wil ik die ook nog wel maken (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? En als er te kort is aan jongens wil ik die ook nog wel maken (:

    Tuurlijk. Ik zal je erbij zetten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Msg ik ook een meisje reserveren, vul hem vanavond in..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    Msg ik ook een meisje reserveren, vul hem vanavond in..

    Prima!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mag ik een meisje reserveren? :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Material schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? :]

    Ik zet je erbij!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Nicole Soraia Aurea
    Leeftijd: 17
    Afkomst: Haar moeder is Egyptisch en haar vader is Braziliaans maar ze woont in Ijsland.
    Innerlijk:Doordat haar ouders altijd het beste van haar verwachten is Nicole een beetje een perfectionist. Ondanks dat ze alles perfect wil hebben maakt het haar niet zoveel uit wat anderen van haar denken. Ze wil allen perfect zijn voor haar ouders. Ze is een lief meisje maar kan soms wel een beetje bitchy en arrogant overkomen. Ze is ook erg koppig en kan er niet tegen als mensen vage antwoorden geven.
    Uiterlijk:


    Nicole heeft prachtig, golvend blond haar dat tot op haar middel valt. Ze is rond de 1.70m. Haar ogen zijn oceeanblauw/groen en worden omlijst door lange zwarte wimpers. Er zit vaak een fonkeling in haar ogen. Als die fonkeling er niet in zit is er iets mis.
    Talent: Nicole zit al vanaf jongs af aan op kunstschaatsen en heeft daar ook veel prijzen mee gewonnen. Ze kan ook erg goed tekenen maar haar ouders vinden tekenen maar onzin en vinden dat ze zich meer moet richten op kunstschaatsen.
    Extra: Haar ouders zijn erg rijk en Nicole is dan ook behoorlijk verwend

    De rest komt zo

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 17:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Saignon, heee ik ken die jongen ! Van het programma Dance Academy, ;P

    Naam: Odessa Kalos Gaea Theodoridou
    Leeftijd: 18, verjaart op 23 mei
    Afkomst: Griekenland, Athene. Haar moeder is Griekse en haar vader komt uit India.
    Innerlijk: Odessa is een lieve meid. Ze is spontaan en zorgzaam. Als het er op aankomt kan je altijd op Odessa rekenen. Natuurlijk heeft dit meisje ook mindere kanten. Ze kiest eigenlijk altijd wat haar het beste uitkomt. Ze is avontuurlijk en elke nieuwe kans grijpt ze met beide handen aan. Ook heeft Odessa de drang om zich enorm te bewijzen, meer dan nodig is. Ze wil graag in alles enorm goed zijn en neemt niet genoegen met minder. Ze is een enorm sociaal dier. Hoe meer contacten en mensen om haar heen hoe beter. Maar als ze niet lekker in haar vel zit schreeuwt ze deze mensen net ze makkelijk de huid vol. Ze is best pessimestisch. Ze kan in alles iets negatiefs zien en is daar niet zo blij mee. Verder hangt ze erg aan normen en waarden. Odessa vindt het heel belangrijk dat je geaccepteerd wordt zoals je bent niet anders. Respect is het belangrijkste wat er is volgens haar. Odessa is ook echt heel romantisch.
    Uiterlijk:


    Odessa is een mooie meid. Ze heeft een stevige olijfkleurige huid. Haar haren zijn donkerbruin gekleurd en ze heeft groen-bruine ogen. Haar tanden zijn mooi wit. Odessa heeft mooie lange slanke benen. Haar moeder noemt haar daarom ook wel Bambi, naar het hertje in de gelijknamige film. Op haar rug heeft de naam van haar vader, Jannis, getatoeëerd uit eerbetoon voor hem. Voor haar geloof draagt ze ook vaak een hoofddoek dus haar haren zie je niet vaak. Ze heeft ook vaak henna op haar handen en voeten.


    Talent: Odessa is een slim meisje. Ze spreekt vijftien talen doordat ze over de hele wereld heeft gewoond. Ze spreekt vloeiend Grieks, Japans, Spaans, Frans, Engels, Mandarijn Chinees, Arabisch, Swahili, Duits, Pools, Fins, Noors, Hindi en Servisch. Ze spreekt ook een aantal talen redelijk maar nog niet vloeiend. Ze doet haar best om al de talen goed te onderhouden en te gebruiken. Ze is gek op talen en leert ze snel bij. Moeite hoeft ze er eigenlijk niet voor te doen. Ze legt bruggetjes en woordspelleningen zodat het makkelijk is.
    Odessa houdt ook veel van stijldansen, hier doet ze alleen niets mee omdat het haar, naar eigen zeggen, niet zo goed ligt.

    Extra: Odessa heeft over de hele wereld gewoond door haar vader werk. Hij werkte voor zijn bedrijf in alle continenten. Sinds haar vader één jaar geleden is overleden verhuisde ze van Kiev terug naar Athene, waar ze nu woont met haar moeder en broertje. Ze is moslima als enige in de familie. Toen ze in Marokko woonde is dit geloof op haar pad gekomen en ze houdt zich er goed aan.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:58 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Ariël Megan Riveros.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Afkomst: Haar vader is Spaans maar haar moeder is gewoon Vlaams. Ze ziet er ook niet uit alsof ze Spaans is, maar ergens zit het in haar. Ze woonde in Polen en kan daarom vloeiend Pools, Spaans, Vlaams, Frans en Engels. Latijn en Grieks kan ze ook maar niet perfect.
    Innerlijk: Ariël is een verlegen meisje die niet gelooft dat ze tot de categorie van mooie meisjes behoort. Ze is heel onzeker, en durft zich alleen te uiten in haar talent. Eenmaal ze de ontzichtbare muur heeft laten zakken voor een persoon, is ze een open, en lief meisje. Ze zal ook vaak lachen dan. Ze lacht sowieso al veel, maar dat is meer de onzekere Ariël. Haar naam is Ariël en ze heeft rode haren, maar haar ouders hebben haar daarom niet zo genoemd.
    Uiterlijk:


    Ze heeft rode haren en is mager. Ze heeft groene ogen waar je af en toe een goud stipje in kan vinden. Als ze je durft aan te kijken dan. Ze draagt vaak kleedjes, en skinny's. Meestal zijn haar kleren ook redelijk vrolijk van kleur. Ze is rond de 1m70.
    Talent: Ze kan ongelooflijk goed piano spelen. Ze schrijft haar eigen liedjes en af en toe durft ze zelfs mee te zingen. Het is het enige waar ze zelfzeker over is omdat ze in het verleden zoveel dingen heeft gewonnen of zoveel goede commentaar heeft gekregen dat ze daar al niet meer bang voor is. Neem de piano van haar weg en je zal ze nergens meer vinden. Zonder piano in een huis, zal ze ook niet blijven in een huis. Ze heeft geen enkele les gehad ervoor en de meeste mensen zijn gewoon sprakeloos als ze haar zien spelen. Meestal speelt ze met haar ogen dicht, of met haar ogen op de mensen voor haar. Als ze naar haar vingers kijkt, raakt ze de kluts kwijt.
    Extra: Naast het pianospelen kan ze eigenlijk ook ontzettend goed koken. Vooral in de dessert. Cupecakejes, taarten, zoetigheden, ze kan het allemaal maken.
    Tattoo .

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 15:28 ]

    We moeten nog jongens!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Meghan Suella Posey
    Leeftijd: 17, geboren op drieëntwintig augustus '1994
    Afkomst: Meghan komt uit Engeland, en heeft dus ook een Engels accent.
    Innerlijk: Meghan lacht altijd. Ze heeft veel gevoel voor humor en zal nooit iemand veroordelen of in een hokje plaatsen. Zijzelf heeft een aparte, soms wat 'extreme' stijl als het om haar uiterlijk gaat, maar blijft door haar schattige stemmingen altijd geliefd. Ze is niet bang om zichzelf te uiten, maar zal ook nooit zomaar op de voorgrond kruipen. Ze is een natuurliefhebber en wil alleen het goede in mensen zien.
    Uiterlijk:
    Meghan draagt vrijwel altijd haar rode muts, en heeft haar lokken lang geleden zwart geverfd. Ze maakt zichzelf graag op en heeft een lelieblanke huid. Daarnaast heeft ze donkergroene ogen, met een donkerbruine rand.
    Ze is tenger en niet erg groot, iets dat haar enorm schattig maakt.


    Talent: Meghan leerde op haar vijfde jaar gitaarspelen. Haar eerste gitaar was een elektrische gitaar die ze nog steeds bij zich draagt. Tijdens het gitaarspelen ontdekte ze haar passie voor muziek, en met namen het zingen. Van zichzelf heeft Meghan een hooghelder engelenstemmetje, en zodra ze begint te zingen vlecht zich dat samen met een rauw, meer bas-achtig geluid. Ze heeft altijd covers nagedaan, en eigen nummers geschreven en heeft met die gedrevenheid zo'n beetje ieder soort gitaar leren bespelen. Alleen haar stem en haar gitaar zouden genoeg zijn om een hele arena te laten vullen, hoewel ze over haar talent erg bescheiden is.
    Extra: Meghan heeft een zware jeugd gehad. Haar ouders zijn omgekomen bij een vliegtuigcrash en toen bleef zij als tweejarige alleen achter met haar broer. Hij heeft altijd voor haar gezorgd en toen hij betrokken raakte bij een drugsbende, heeft ze er alles aan gedaan om hem te beschermen.
    Uiteindelijk kostte het bijna haar leven, en heeft haar broer een kogel voor haar opgevangen. Ze laat het niet zien, maar van binnen is het vrolijke meisje met de eindeloze lach kapot. Ze snijd zichzelf nog steeds, en verbergt haar littekens met alle bandbandjes, en vrolijke armbanden die ze om haar hele pols draagt. Haar enigste uitweg zijn haar stem en haar gitaar.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 16:44 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.