• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

Extra Info:

De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio Dood
    - Chris Justin Degrassio

Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez Dood
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins
    - Devin Raffael Rodriquez

Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof

Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

Rollentopic!

El Diablo.

Dakota
    Ik doe het portier open en zet mijn zonnebril op, ik sluit het portier en Dianna stapt ook uit. Ik doe hem op slot en glimlach.
    "Waar wil jíj naar toe gaan?" vraag ik aan Destiny.
    Ik pak mijn telefoon en sms Devin. Nog steeds aan het slapen?
    Ik verstuur de sms en doe mijn telefoon in mijn zak.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Tyler

Ehm.... ja... verstuur ik zuchtend.

El Diablo.

Destiny

Een glimlach speelt zich af op mijn gezicht en ik weet even niks te zeggen. Ik denk na en loop achter Dakota en Dianna aan. Hmm, dan is het zoals je al wist denk ik wederzijds

Devin

Als ik uit de douche kom zie ik dat ik een sms heb, Dakota ik glimlach en verstuur dan iets terug. Niet echt, ben net klaar met douchen maar ik zie dat jullie me al hebben verlaten.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Nathan.

"graag," Antwoord ze. Ik haal twee glazen uit een keukenkastje en schenk er cola in. "ik weet het niet," Zucht ze, "ergens vind ik wel dat hij het verdiend maar hij deed vanavond heel anders dan normaal. Hij bleef maar zeggen dat hij dood wilde en toen smste een bendelid van hem naar Des dat hij een of andere ziekte heeft waardoor hij veel zelfhaat en agressie heeft of zoiets," Ik zucht even en loop met de twee glazen cola naar haar toe. "Tja, alsnog. Hij heeft wél iemand vermoord" Zeg ik, terwijl ik een glas cola aan haar geef.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Dakota
    Ik begin te lachen als ik zijn sms lees en begin te typen.
    Tja we moeten er goed uitzien, dus weer maar blij dat we je verlaten hebben (:, stuur ik snel terug naar Devin.
    "Wie sms je?" vraag ik aan Destiny.

Esti
    'Tja, alsnog. Hij heeft wél iemand vermoord,' zegt Nate terwijl hij me een glas cola geeft. 'Dankje,' zeg ik glimlachend waarna ik even zucht. 'Hij heeft wel meerdere mensen vermoord. Maar Des zei dat het Lorenzo's schuld is dat Jason dood is,' ik zwijg even, 'nu heeft ze Lorenzo vermoord,' vervolg ik dan, 'Maar iedereen verdiend een 2e kans toch?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Tyler

Mooi zo verstuur ik grijnzend.

El Diablo.

Destiny

Ik kijk naar Dakota, ' uhh niemand,' grinnik ik dan. Ik stuur snel iets terug,Hmmm, ik weet zeker dat jij nu loopt te grijnzen zeg ik dan.

Devin

Hmm, zie je toch altijd?' stuur ik dan terug.

Dakota
    Ik knik, ik geloof het niet, maar dat kan ik beter niet zeggen.
    Niet altijd hoor, stuur ik terug.

Devin

Zover ik weet wel, wat doen jullie eigenlijk? vraag ik dan. Ik ga naar het ziekenhuis en tref daar mijn oom aan, of te wel de vader van Jason en Destiny. Zijn ogen staan betraand. 'Heeft Destiny u gebeld?' vraag ik dan toch. Hij kijkt me aan. 'Nee gesmst,' zegt hij dan. Ik knik, het is een wonder dat ze uberhaupt contact heeft gezocht maar oke.

Tyler

You're smart.. verstuur ik grinnikend.

El Diablo.

Destiny

Klopt, dat ben ik nu eenmaal grinnik ik dan. Ik ijk naar Dakota, 'En met wie sms jij dan?' grijns ik. 'Zullen we btw die kant op gaan?' vraag ik dan aan Dianna.

Dakota
    Shoppen, gewoon dat soort dingen, sms ik terug als antwoord.

Dianna
    Ik knik, maar zeg verder niks.
    "Oké," zeg ik uiteindelijk.

Dakota
    "Gewoon," mompel ik.

Tyler

Ik haat het ziekenhuis! xd verstuur ik lachend.

El Diablo.