• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

Extra Info:

De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio Dood
    - Chris Justin Degrassio

Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez Dood
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins
    - Devin Raffael Rodriquez

Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof

Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

Rollentopic!

El Diablo.

(samenvatting ? Xd)

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

ForeverZaynx schreef:
    (samenvatting ? Xd)

[Ehm Tyler lag in coma en blijkbaar vinden hij en Des elkaar echt leuk, that's it volgens mij]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Ahahahah uhh...Tyler had een auto ongeluk Destiny vond hem en belde Alysia, nou blijk lag hij in een coma en waren zijn ribben gebroken en zijn linker arm was ook niet in orde, in het ziekenhuis kreeg ze te horen dat Tyler van haar houdt, Dat zei Alysia, toen zei ze zacht dat het ook andersom zo was en toen begon Tyler licht te fuctioneren, op een gegeven moment was het boem pats hij leeft weer, en btw ze heeft Jerlynn Chris Dianna en Esti toen ook gesmst. ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Esti
    Pas als ik weer thuis ben zie ik Des' sms. Tyler is opgenomen, hij ligt in coma kom naar het ziekenhuis x. Ik bijt even op mijn lip en stuur dan een smsje terug. Sorry Des, ik heb geen zin om na wat er gister gebeurd is nog een nacht in het ziekenhuis door te brengen. Daarna stuur ik een smsje naar Nathan. Nate, kan ik naar je toe komen? Ik heb geen zin om vanavond alleen te zijn x Esti

Destiny

Ik haal mijn lippen weer van hem af en kijk dan op mijn telefoon. Hij is daarnet bijgekomen x stuur ik dan naar Esti, Jerlynn, Dianna en Chris.

Jerlynn.

'Hij is daarnet bijgekomen x' Krijg ik binnen, nadat ik een tijdje volslagen naar de muur heb gestaard. Als ik het berichtje nog eens lees, verlaat een opgeluchte zucht mijn mond en besluit ik om iets terug te sturen. 'Mooizo, kun je tegen hem zeggen dat hij me niet meer zo moet laten schrikken? x' Stuur ik terug en laat mezelf weer op de bank vallen.

Nathan.

'Nate, kan ik naar je toe komen? Ik heb geen zin om vanavond alleen te zijn x Esti' Lees ik, als ik het berichtje van Esti op de bank heb geopend. 'Tuurlijk, x' Sms ik terug. Eigenlijk ben ik best wel blij dat ze naar me toe komt. Ook na dat geval van Dakota. Zal ik het haar straks vertellen?

Esti
    Tuurlijk, x krijg ik terug van Nate. Ik glimlach even, Nate is echt een schatje. Okee, dan zie ik je zo x stuur ik terug. Snel trek ik mijn jurkje en hakken uit en doe gewoon een spijkerbroek, afgetrapte Vans en een simpel shirtje je aan. In de badkamer haal ik mijn make-up eraf. Als ik klaar ben loop ik weer naar beneden. Omdat Nate's appartement best wel dichtbij mijn huis is besluit ik maar te lopen. Ongeveer een kwartiertje later klop ik op zijn deur.

Destiny

Dat zei ik ook al en ik maak hem dat wel even ff duidelijk x Ik grinnik erna en kijk hem dan aan, 'Ik moet van Jerlynn zeggen dat je haar nooit meer zo erg moet laten schrikken, en ons ook niet!' zeg ik dan terwijl ik naar mij en Alysia wijs.

Dakota
    Ik glimlach, het leven is geweldig als je risico's neemt. Dan kijk ik naar Dianna die wel heel boeiend naar haar telefoon staart.
    "Wat is er?" vraag ik uiteindelijk.
    "Hij is bijgekomen," zegt Dianna vaag.
    Wie? Een zombie?

Dianna
    Heb geen zin om naar het ziekenhuis te gaan, zelfs niet voor hem, ik voel me gewoon dood., sms ik terug naar Destiny.
    Ik leg mijn telefoon neer en trek de deken over me heen.
    "Shit!" roep ik opeens.
    Dakota staart me aan alsof ik zojuist iemand had vermoord, maar ze begrijpt het niet.
    "Wil je shoppen?" vraag ik dan maar.
    Dakota knikt dat het oké is en dan bel ik Destiny.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Destiny

Ik kijk naar mijn telefoon en wil net smsen als ik zie dat me al belt, 'Hey,' zeg ik dan schor terwijl ik de kamer uit loop.

[ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 12:52 ]

Dianna
    "Hey," zeg ik.
    "Dakota en ik gaan shoppen, we kunnen je wel ophalen als je mee wilt gaan," vervolg ik zuchtend.

Nathan.

'Okee, dan zie ik je zo x' sms't ze terug. Ik glimlach even en sta op, waarna ik Zwabber wat eten geef en daarna zelf ook wat ga eten. Ongeveer een kwartiertje later, word er op de bel gedrukt. Zwabber begint luid te blaffen en rent naar de voordeur. Ik loop achter hem aan en open de voordeur, waarna ik glimlachend naar Esti kijk en naar binnen wijs. "Come in" Zeg ik.

Jerlynn.

'Dat zei ik ook al en ik maak hem dat wel even ff duidelijk x' Smst ze terug. Tyler is echt een gek. Maar wel een lieve gek hoor! Tenminste tegen mij is hij aardig.

[hoe laat is het eigenlijk in het rpg? Want ik dacht dat het nog avond was...]

Destiny

Ik grinnik, 'Uh ik kom wel mee,' zeg ik dan. Ik kijk even vanuit de gang naar Tyler, 'Als je me ophaalt kan je dan ook even mijn spijkerbroer en witte topje meenmen, en graag ook mijn vans, want mijn kop is een beetje wauw,' glimlach ik dan. 'Dan zie ik jullie zo, bye,' zeg ik dan en hang op ik loop de kamer weer in, 'Ik ga zometeen eventjes weg maar kom later ook weer terug,' Ik kijk naar Alysia, 'Sms me maar als er iets is ofzo,'

[Denk dat het al middag is, maar het is een gokje.]