• Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof. Alle informatie over waar het zich afspeelt, de omgeving, gewoontes en dergelijke kan je hier vinden. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen twee mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof, ze zullen getraind worden door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is, ontstaan in een periode vol oorlogen. Spionnen van de heer hadden de belangrijke taak de twee uitverkorenen te kiezen. Deze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies.
    Er zat een hoop verantwoordelijkheid achter de taak als uitverkorene en het was dus een hele eer als je uitgekozen werd, een droom van velen zelfs.

    En dat is het nog altijd. De twee voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop? Zoeken ze hun roem bij de uitverkorenen, negeren ze ze of proberen ze hun neer te krijgen?


    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.
    Voor de rest laat ik jullie helemaal vrij in alles.


    De bijhorende story: Hier

    Lijst om in te vullen als je mee wilt doen:
    Naam: Volledige naam, desnoods 'titel'
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: Zie hier.
    Woont: Huis van de heer, in het 'dorpje' etc.
    Afkomst: Waar komt hij/zij vandaan en hoe is hij/zij terecht gekomen in Tarnack.

    De personages:
    Nauwe verwanten heer.
    - Roosevelt - Oliver John Tozay - 24 - zoon.

    Trainers & Trainsters.
    - Sioux - Dante Florian Lunix - 23
    - ? - ? - ?

    De Drie uitverkorenen.
    - Endure - Esmée Fox - 21
    - ? - ? - ?

    Personeel de heer.
    - Goldenwing - Emlyn - 28 - Stalmeester
    - Sid - Philip ‘Pip’ Lamora - 20 - Stalknecht.
    - Lexus - Gwen Verselli - 18 - Arts in opleiding

    Gewone arbeiders & dorpelingen (Geen max.)
    - Endure - Eleanor Pantheras - 17 - dochter kroegbaas.

    Op standby:
    Vluuv - Larina Almeida - 21 - protegé magiër
    vluuv - Miro Valenta - 28


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:26 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je kan later ook nog inspringen if you feel like it ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat heb je eigenlijk nog nodig?
    Mannen zeker, lol x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lots of men _O_

    Al heb ik zo'n vermoeden dat er toch paar mensen gaan afhaken.
    -je hebt altijd mensen die plots stoppen-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een bepaalde rol ? Ik zal misschien vanavond nog wat posten...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hmm, somehow vind ik bandiet wel wat voor jou en dat hebben we nog niet :'D
    Of iemand uit het dorp.. Personeel van de heer (dus ook tuinmannen, kok, etc. etc.)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jaaa, doe mee _O_ Pretty pretty please? c:

    (En dat idee voor een plattegrond bij the Habit is inderdaad slim.. Misschien moeten we het daar eens in de groep gooien ;D)

    Mij maakt het niet zoveel uit welke uitverkorene ik moet trainen, dus kies maar wat over is.

    (en inderdaad een slim idee om in de groep te gooien, er zijn vast wel creatievelingen die willen helpen)

    Endure schreef:
    Hmm, somehow vind ik bandiet wel wat voor jou en dat hebben we nog niet :'D
    Of iemand uit het dorp.. Personeel van de heer (dus ook tuinmannen, kok, etc. etc.)

    Bandiet lijkt me wel wat :Y) Ik kan het eventueel combineren met bv tuinman. Een tuinman die oooook bandiet is. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 21:50 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha, da's best wel droog :'D

    *sinister stemmetje:* Overdag is hij een normale tuinman die zijn bloemetjes met veel liefde verzorgt, maar 's avonds verandert hij in.. PIET DE BANDIET.

    Niet in Piet, maar in Zwarte Piet uit die film Sint xd


    I only miss you when I'm breathing

    Vluuv schreef:
    Haha, da's best wel droog :'D

    *sinister stemmetje:* Overdag is hij een normale tuinman die zijn bloemetjes met veel liefde verzorgt, maar 's avonds verandert hij in.. PIET DE BANDIET.

    Oooof, iemand heeft een hit geplaatst op de heer en Piet de bandiet heeft natuurlijk een dekmantel nodig ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    (...)
    Oooof, iemand heeft een hit geplaatst op de heer en Piet de bandiet heeft natuurlijk een dekmantel nodig ;x


    Oh, ja, dat is eigenlijk logischer :x Hehe, hoe frustrerend moet het voor die bandiet wel niet zijn om daar undercover als tuinman rond te lopen de hele dag :')

    is er nog plaats voor een bandiet of lijfwacht? Seems like an awesome RPG?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Je mag altijd joinen. ^^ Liefst als man momenteel.. ;a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoals jullie gemerkt hebben heb ik de RPG gesloten. Waarom?

    Het was de bedoeling dat de nauwe verwanten van de heer, de trainers en uitverkorenen samen zouden komen zodat iedereen even 'kennis kon maken' en toegewezen zou worden aan hun trainer/leerling en daarna zouden ze ieder hun eigen weg kunnen gaan. (De dorpelingen konden dat direct al)
    Dat gaat niet als er ongeveer drie mensen zijn die gewoon door spelen zonder de anderen een kans te geven in te springen en ondanks mijn waarschuwing gewoon doorgaan.

    En ja het heet een roleplay GAME en niet STORY, maar RPG houdt voor mij en velen anderen in dat je samen een verhaal schrijft. Je gunt de anderen de tijd om in te springen en te reageren, zo sluit je niemand buiten, en schrijft zo samen een verhaal. Het is niet de bedoeling dat er ongeveer drie mensen zijn die in één dag 5 pagina's schrijven.

    Als je personages zich in een groep bevinden wacht je op elkaar, dat is logisch en wel zo aardig. Ik wacht soms ook een week op een ander, maar ik weet toch dat ik er dan een leuke post voor terug krijg en het is wel zo sociaal.
    Kijk als je personage alleen is met een ander kan je natuurlijk gewoon wat meer tempo erin gooien, maar als je bijvoorbeeld al maar met zijn drieën bent houdt je ook al rekening op elkaar. Meestal wordt gewoon dezelfde reageer-volgorde aangehouden. Bijvoorbeeld piet, henk, jan en dan weer piet etc.

    Dus. Als je geen zin hebt te wachten op de anderen, om lange stukken tekst te schrijven, van plan bent deze RPG uiteindelijk toch te verlaten of als je niet van plan bent je aan de 'verhaallijn' te houden, stap er dan liever nu meteen uit, want daar heb ik geen zin in.

    Kort gezegd: Geef anderen ook een kans te reageren als je personage zich in een groep mensen bevind, ga niet zomaar door met zijn tweeën waardoor de rest moeite heeft met inspringen en waardoor je ze dus ook uitsluit.


    Ik wil dus opnieuw beginnen, we doen het als volgt:
    Iedereen behalve de nauwe verwanten, trainers en uitverkorenen kunnen hun gang gaan.
    Van de bovengenoemde gaan de uitverkorenen naar de eetzaal om daar plaats te nemen, daarna komen de trainers en nauwe verwanten. De oudste zoon zal even vertellen wat het plan is en de uitverkorenen dus even koppelen aan hun trainers.

    Voor de rest zijn jullie gewoon vrij, maar houdt je alsjeblieft even aan dit kleine dingetje. Zo komt iedereen goed in het verhaal.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.