• Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof. Alle informatie over waar het zich afspeelt, de omgeving, gewoontes en dergelijke kan je hier vinden. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen twee mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof, ze zullen getraind worden door de beste meesters die er zijn.

Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is, ontstaan in een periode vol oorlogen. Spionnen van de heer hadden de belangrijke taak de twee uitverkorenen te kiezen. Deze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies.
    Er zat een hoop verantwoordelijkheid achter de taak als uitverkorene en het was dus een hele eer als je uitgekozen werd, een droom van velen zelfs.

En dat is het nog altijd. De twee voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop? Zoeken ze hun roem bij de uitverkorenen, negeren ze ze of proberen ze hun neer te krijgen?

Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.
    Voor de rest laat ik jullie helemaal vrij in alles.

De bijhorende story: Hier

Lijst om in te vullen als je mee wilt doen:
    Naam: Volledige naam, desnoods 'titel'
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: Zie hier.
    Woont: Huis van de heer, in het 'dorpje' etc.
    Afkomst: Waar komt hij/zij vandaan en hoe is hij/zij terecht gekomen in Tarnack.

De personages:
    Nauwe verwanten heer.
    - Roosevelt - Oliver John Tozay - 24 - zoon.

Trainers & Trainsters.
    - Sioux - Dante Florian Lunix - 23
    - ? - ? - ?

De Drie uitverkorenen.
    - Endure - Esmée Fox - 21
    - ? - ? - ?

Personeel de heer.
    - Goldenwing - Emlyn - 28 - Stalmeester
    - Sid - Philip ‘Pip’ Lamora - 20 - Stalknecht.
    - Lexus - Gwen Verselli - 18 - Arts in opleiding

Gewone arbeiders & dorpelingen (Geen max.)
    - Endure - Eleanor Pantheras - 17 - dochter kroegbaas.

Op standby:
    Vluuv - Larina Almeida - 21 - protegé magiër
    vluuv - Miro Valenta - 28

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:26 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Kunnen we misschien morgen beginnen?
    Ik moet zo weg :/

But I still have this faith in the truth of my dreams.

haha ja, was ik al van plan, het is toch laat.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Maar er staat geen knopje activeren D:

Heb 'm al geactiveerd voor je ;p

Yay, thanks c:

Naam: Elena Addison
    Leeftijd: Elena is zeventien jaar oud, verjaart elk jaar op de 21e van maart.
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Elena is een erg netjes opgevoed meisje, ze is een tikkeltje stilletjes en kan zeer verlegen overkomen in het begin, maar als je haar leert kennen, merk je dat ze een heel liefhebbend en zorgzaam meisje is. Ze is iemand die snel over zich neer laat lopen, omdat ze bang is haar mening te geven, maar als haar vrienden gekleineerd lijken te worden is dat een ander verhaal. Dat is namelijk niet iets wat Elena lijkt te respecteren.
    Elena is niet iemand die het echt op het rijke en verwende volk heeft, maar werd door haar ouders naar de heer gestuurd, in de hoop dat ze een veilig leven zou hebben. Ze hebben het beste met haar voor en dat weet Elena.
    Uiterlijk:

Elena is een klein en smal gebouwd meisje, ze is rond de 1.58 en oogt jonger dan dat ze is.
    Rol: Elena is een kamermeisje, ze maakt de bedden op, doet de was en zorgt ervoor dat het huis er netjes uitziet.
    Woont: Elena woont in het huis van de heer, op de zolderkamer, het is er erg klein, maar met de spulletjes die ze heeft, probeert ze het gezellig te maken. Haar kamer ligt vol met stapels boeken en kaarsjes.
    Afkomst: Elena komt uit Tarnack, net zoals de rest van haar familie.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

En hier is nummer twee c: Is deze oké of moet ik hem nog aanpassen?

Naam: Larina Almeida
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Rol: Protegé van de Magiër
    Uiterlijk:

Larina is een zwak, tenger en mager meisje. Haar lengte is gemiddeld; niet lang maar ook niet kort. Ze heeft zacht golvende zwarte haren en egale grijze ogen. In combinatie met haar bleke, witte huid en bleke lippen (ze zijn dus niet zo rood als op die foto ;x) ziet ze er vrij grauw en grijs uit. Haar kleren bestaan uit sobere jurken en capes met kappen.
    Karakter: Larina, vernoemd naar de godin van de armen, is een stil en serieus meisje. Ze is vriendelijk maar verlegen en is het liefst op zichzelf. Ze heeft een enorme kennis van de magie, dat wil zeggen astronomie, kruidenkunde en geneeskunde. De beginselen van de “echte magie” zoals haar leraar het noemt, begint ze pas net te leren. Doordat de Magiër van haar eist dat ze al haar tijd besteed aan het leren van zijn vak heeft ze vrijwel geen vrienden of ook maar iets van een sociaal leven. Ze heeft er echter ook niet veel behoefte aan. Nu Larina is opgegroeid en een echte vrouw begint te worden merkt ze wel dat de mannen in het dorp ineens een stuk interessanter lijken, maar ze weet dat ze zich geen relatie kan permitteren. Bovendien is ze veel te socially awkward om een relatie te beginnen en lijkt haar interesse niet wederzijds.
    Verleden: Larina is opgegroeid in een arm boerengezin. Haar ouders noemden haar naar de godin van de armen in de hoop de godin gunstig te stemmen en zo een beter leven te krijgen. Het heeft niet geholpen: Toen Larina vier was overleden haar ouders, broers en zussen omdat hun boerderijtje in brand vloog. Larina werd door de dorpelingen de volgende dag bewusteloos tussen de as van het huis gevonden, in een perfecte cirkel waarin niets aangetast leek door het vuur. Toen de Magiër hiervan hoorde was zijn interesse meteen gewekt en sindsdien leidt hij haar op.
    Woont: Samen met de Magiër in een ruime hut aan de rand van het dorp.
    Afkomst: Larina komt van een slavengeslacht. Haar voorouders kwamen van de Aradane Eilanden. Larinas vader heeft zichzelf en zijn vrouw vrijgekocht bij zijn meester en sindsdien waren ze vrij, maar nog steeds erg arm.

[ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 21:35 ]

Awesome, goedgekeurd _O_

Okidoki, dan zet ik haar ook even in de story c:

Tada (:
    Naam: Philip ‘Pip’ Lamora
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Man
    Karakter: Pip is een vriendelijke, goedlachse jongen, die een soort rust uitstraalt die mensen onmiddellijk op hun gemak stelt. Hij is verlegen voor grote groepen mensen, maar face to face is hij aangenaam gezelschap. Pip heeft altijd wel zin in een avontuur – voor iets anders dan mensenmenigten is hij niet snel bang te maken - en je kan altijd op hem rekenen, omdat hij er een punt van maakt betrouwbaar te zijn. Pip is zachtaardig, zowel met mensen als met de dieren waar hij mee werkt. Hoewel hij dus een kalm, afwachtend type is, laat hij niet over zich heen lopen. Hij kan er niet tegen wanneer mensen hem kleineren. Hij is geduldig, maar niet altijd even vergevingsgezind. Hij is verstandig, maar soms een beetje vergeetachtig.
    Soms kan hij zonder echte reden wel ineens erg kortaf reageren, zeker wanneer mensen klagen over iets onbelangrijks.
    Uiterlijk: Pip heeft lichtbruin, redelijk lang, krullend haar en blauwe ogen met opvallend lange wimpers. Hij is gemiddeld van lengte (1m 79), maar is gespierd door het zware werk dat hij in de stallen doet.
    De brand die zijn ouders het leven kostte heeft hem ook fysiek gekenmerkt: op zijn linkeronderarm zit een lelijk wit litteken, waar hij zich een beetje aan stoort. Hij vindt het niet leuk om altijd aan nieuwsgierigen uit te leggen waar het van komt en zegt dan vaak dat het van een ongeluk met een fakkel komt.
    Pip draagt simpele kledij (iets duurs kan hij zich niet veroorloven), waardoor hij niet opvalt.
    Ja, sorry, ik krijg de foto zelf niet gepost, door auteursrechten neem ik aan.
    Rol: Stalknecht
    Woont: Huis van de heer
    Afkomst: Pip’s ouders waren boeren en woonden een eindje buiten het dorp. Door een tragische brand is hij wees geworden en opgenomen als stalknecht in het huis van de heer.
    Extra: Pip kan paardrijden en de basics van het zwaardvechten. Behalve de heer noemt iedereen hem Pip en niet Philip.

[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 1:00 ]

Home is now behind you. The world is ahead!

Nice, I love the middle-ages. Ik maak er op een betere tijd eentje aan. ^^

Quiet the mind, and the soul will speak.

Mag ik trouwens auteursrechten in de Story? Dan kan ik mijn personen in die lijst zetten :)

I'm finally back, Finally after a Year break

Kunnen we nu dan beginnen? :D

I'm finally back, Finally after a Year break

Heb ik iemand overgeslagen in de story in het hoofdstuk 'personages'?
    Zijn er nog mensen die auteursrechten moeten?
    Is alle informatie goed?
    Er zijn twee keer zoveel vrouwen als mannen. -kucht- Misschien is het leuk als er ook nog wat mannen komen, dus als je die kan spelen en je vind het niet erg er nog één aan te maken, doe dat dan alsjeblieft. [:

Nog één mannelijke uitverkorene voordat we kunnen beginnen!

[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 16:36 ]

Haha,
    We hebben een ongeduldige in ons midden. :Y)

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'