• Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof. Alle informatie over waar het zich afspeelt, de omgeving, gewoontes en dergelijke kan je hier vinden. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen twee mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof, ze zullen getraind worden door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is, ontstaan in een periode vol oorlogen. Spionnen van de heer hadden de belangrijke taak de twee uitverkorenen te kiezen. Deze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies.
    Er zat een hoop verantwoordelijkheid achter de taak als uitverkorene en het was dus een hele eer als je uitgekozen werd, een droom van velen zelfs.

    En dat is het nog altijd. De twee voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop? Zoeken ze hun roem bij de uitverkorenen, negeren ze ze of proberen ze hun neer te krijgen?


    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.
    Voor de rest laat ik jullie helemaal vrij in alles.


    De bijhorende story: Hier

    Lijst om in te vullen als je mee wilt doen:
    Naam: Volledige naam, desnoods 'titel'
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: Zie hier.
    Woont: Huis van de heer, in het 'dorpje' etc.
    Afkomst: Waar komt hij/zij vandaan en hoe is hij/zij terecht gekomen in Tarnack.

    De personages:
    Nauwe verwanten heer.
    - Roosevelt - Oliver John Tozay - 24 - zoon.

    Trainers & Trainsters.
    - Sioux - Dante Florian Lunix - 23
    - ? - ? - ?

    De Drie uitverkorenen.
    - Endure - Esmée Fox - 21
    - ? - ? - ?

    Personeel de heer.
    - Goldenwing - Emlyn - 28 - Stalmeester
    - Sid - Philip ‘Pip’ Lamora - 20 - Stalknecht.
    - Lexus - Gwen Verselli - 18 - Arts in opleiding

    Gewone arbeiders & dorpelingen (Geen max.)
    - Endure - Eleanor Pantheras - 17 - dochter kroegbaas.

    Op standby:
    Vluuv - Larina Almeida - 21 - protegé magiër
    vluuv - Miro Valenta - 28


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:26 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry, ik las dat meerdere mensen naar de eetzaal gingen dus ik had mijn poppetje daar ook maar gewoon heen laten gaan.

    Hoeveel regels moet een post dan minimaal hebben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    Sorry, ik las dat meerdere mensen naar de eetzaal gingen dus ik had mijn poppetje daar ook maar gewoon heen laten gaan.

    Hoeveel regels moet een post dan minimaal hebben?
    Ik wilde precies dezelfde dingen vragen...


    I only miss you when I'm breathing

    En hoe moet ik alles dan uitleggen?
    En welke trainer heeft welke Uitverkorene? ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Denken jullie dat je dit aan kan? Ongeveer zo'n lange post?

    Ik kijk toe hoe Sygmund het bos weer inloopt en ga naast Leopold staan. Opgelucht dat Engel even weg is luister ik naar zijn uitleg. Het meeste ervan vergeet ik vrijwel meteen, omdat ik gewoonweg met heel andere dingen bezig ben. Met Ace, bijvoorbeeld. Als ik de bergen in ga samen met Leopold en de rest van Sygmunds bemanning, wie zegt dan dat Ace nog op dit eiland is als we terug komen? Wie zegt dat hij überhaupt nog leeft? Ik zie Sygmund terug komen lopen en kijk blij verrast naar de vruchten die hij mee heeft gebracht. Gedachteloos neem ik een mandarijntje aan van Leopold en begin voorzichtig de schil weg te pellen. We hadden niet vaak dit soort fruit thuis, omdat het vrij zeldzaam was, maar mijn vader had vaak verhalen over de meest exotische soorten fruit als hij terugkwam van een reis. "Jij kan ook wel wat vitaminen gebruiken." Ik kijk op en hoor Leopold zachtjes grinniken. Niet helemaal zeker of het een belediging was of slechts een conclusie glimlach ik maar gewoon, al ergert het me dat hij me tutoyeert. Ach ja, hij is en blijft een piraat, dat mag ik niet vergeten. Er komt een gespierde man aanlopen die kort met Engel praat en daarna samen met hem wegloopt. "Gaat het?" hoor ik Leopold zeggen en ik kijk hem even verrast aan. Hoe kan het dat hij heeft gemerkt dat me iets dwars zat? Ik glimlach vluchtig. "Ja, met mij gaat het goed. Wat vriendelijk dat u dat vraagt. En met u?" Ik blijf gewoon maar u zeggen, misschien dat hij het vanzelf over zal nemen.



    De koppels:
    Jade - Ivar
    Dante - Aphrodite
    Miro - Esmée

    Hoe uitleggen?
    Vertel ze dat ze vandaag gaan beginnen met de training en vertel dan wie de trainer is van wie.
    Je mag er ook nog van alles omheen lullen als je nog ideeën hebt, maar dit leek me het handigst om er sowieso in te gooien. ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wow, dat zijn retelange posts.
    Sorry, maar dat kan ik echt niet ._.
    Mijn posts zijn meestal redelijk kort -alleszins korter- om anderen hun handelingen enzo ertussen te laten, anders beperk je hen, en vind ik het nogal vreemd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zo lang :| Dat lukt echt niet als ik 's avonds op mijn iPad zit hoor... En ja, dan beperk je anderen ook. Ik doe mijn best al voor deze posts, op andere Topics heb ik soms echt korte posts.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 18:38 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    Zo lang :| Dat lukt echt niet als ik 's avonds op mijn iPad zit hoor...


    Plus dit.
    Al zit ik dan op mijn gsm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga het wel proberen,
    en als het echt niet lukt zeg ik dat wel gewoon. :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Je beperkt anderen echt niet, trust me. We doen het hier continue en we beperken elkaar niet.

    En dan moet je niet schrijven als je op een ipad of gsm of iets dergelijks zit. Dan schrijf je gewoon als je op de computer zit.

    En die posts zijn echt niet lang en het is niet erg als je eens wat korters post en naarmate leer je ook langere teksten te schrijven, maar anders is het toch ook niet leuk meer?

    Trouwens, ik heb het overal staan; Kijk uit, ik verwacht wel wat langere stukken. Dus dan vind ik het raar als jullie dat nu ineens niet meer kunnen D:

    En ik heb ook een site met tips gedropt in het regel hoofdstuk in de story, lees die anders eens door.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 18:40 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het gewoon megavreemd dat je een conversatie met iemand aan het voeren bent, en dingen vraagt, en zegt, en verder doet, terwijl je niet weet hoe die andere persoon daarop reageert...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat doen wij niet?
    Wij beslissen niks voor de ander en beperken ze ook niet, zoals ik al zei:
    We doen het hier continue. Lees maar eens, we beslissen niks voor de ander.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moeten posts echt minstens zo lang zijn?
    Iets korter kan ik wel..
    Maar zet er dan een minimum aantal regels op ofzo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tuurlijk mag iets korter, ik RPGde vroeger en dan schreef ik soms letterlijk enkel "Ik glimlachte." en meer niet. Oefening baart kunst, maar ik wil maar te zeggen dat het voor iedereen wat leuker is als je je best doet, dat probeer ik maar te zeggen.

    Iemand die nu nog wilt stoppen? :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik stop niet hoor ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I'm gonna give it a try.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.