• Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof. Alle informatie over waar het zich afspeelt, de omgeving, gewoontes en dergelijke kan je hier vinden. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen twee mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof, ze zullen getraind worden door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is, ontstaan in een periode vol oorlogen. Spionnen van de heer hadden de belangrijke taak de twee uitverkorenen te kiezen. Deze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies.
    Er zat een hoop verantwoordelijkheid achter de taak als uitverkorene en het was dus een hele eer als je uitgekozen werd, een droom van velen zelfs.

    En dat is het nog altijd. De twee voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop? Zoeken ze hun roem bij de uitverkorenen, negeren ze ze of proberen ze hun neer te krijgen?


    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.
    Voor de rest laat ik jullie helemaal vrij in alles.


    De bijhorende story: Hier

    Lijst om in te vullen als je mee wilt doen:
    Naam: Volledige naam, desnoods 'titel'
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: Zie hier.
    Woont: Huis van de heer, in het 'dorpje' etc.
    Afkomst: Waar komt hij/zij vandaan en hoe is hij/zij terecht gekomen in Tarnack.

    De personages:
    Nauwe verwanten heer.
    - Roosevelt - Oliver John Tozay - 24 - zoon.

    Trainers & Trainsters.
    - Sioux - Dante Florian Lunix - 23
    - ? - ? - ?

    De Drie uitverkorenen.
    - Endure - Esmée Fox - 21
    - ? - ? - ?

    Personeel de heer.
    - Goldenwing - Emlyn - 28 - Stalmeester
    - Sid - Philip ‘Pip’ Lamora - 20 - Stalknecht.
    - Lexus - Gwen Verselli - 18 - Arts in opleiding

    Gewone arbeiders & dorpelingen (Geen max.)
    - Endure - Eleanor Pantheras - 17 - dochter kroegbaas.

    Op standby:
    Vluuv - Larina Almeida - 21 - protegé magiër
    vluuv - Miro Valenta - 28


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:26 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Simones fantasie heeft geen grenzen (nerd)

    En dat kunnen we ook doen, gewoon mensen bij elkaar matchen. Even kijken wie ik dan voor Miro wil hebben, hehe.

    Avenger schreef:
    Wow, Simone, heb je dat zelf allemaal verzonnen oô


    Ja :'D Had niks te doen in mijn vakantie.
    Vond die kaart tekenen wel leuk :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ja :'D Had niks te doen in mijn vakantie.
    Vond die kaart tekenen wel leuk :Y)

    Fucking hell, props! Die namen en die stadsgeschiedenissen vind ik echt awesome ;D Namen voor gebieden uitvinden, vind ik persoonlijk ontzettend moeilijk. 't Klinkt al snel zo geforceerd. Maar echt, nice gedaan !


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omg,
    Ik dacht dat het uit een boek kwam.
    Ik weer met mijn domme koppie. -__-


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ja, het is lekker uitgebreid, en dat vind ik zo stoer, want nu kun je in je stukken ook naar al die plaatsen verwijzen en alles _O_

    Die steden namen heb ik wel van internet :'D En beetje info van de basilisk geloof ik, maar de rest is allemaal wel zelf bedacht ^^

    haha, nee, niet uit een boek. Waarom denk je dat ik bij sommigen steden niks geschreven heb? Wist op een gegeven moment niks meer en dacht doen, ach, komt nog wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vluuv schreef:
    Ja, het is lekker uitgebreid, en dat vind ik zo stoer, want nu kun je in je stukken ook naar al die plaatsen verwijzen en alles _O_


    Daarom deed ik dat ook x']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Die steden namen heb ik wel van internet :'D En beetje info van de basilisk geloof ik, maar de rest is allemaal wel zelf bedacht ^^

    haha, nee, niet uit een boek. Waarom denk je dat ik bij sommigen steden niks geschreven heb? Wist op een gegeven moment niks meer en dacht doen, ach, komt nog wel.

    Still, erg leuk gedaan c: Eigenlijk zouden we voor The Habit ook nog eens een plan moeten maken ;x Iedereen loopt daar nu immers heen en weer zonder dat iemand iets op 't eiland kan situeren. Maar da's natuurlijk niet van doen, in dit topic c:
    Sorry voor de spam ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    (...)
    Still, erg leuk gedaan c: Eigenlijk zouden we voor The Habit ook nog eens een plan moeten maken ;x Iedereen loopt daar nu immers heen en weer zonder dat iemand iets op 't eiland kan situeren. Maar da's natuurlijk niet van doen, in dit topic c:
    Sorry voor de spam ;x


    Niet erg ;p

    Ja, ik wou misverstanden voorkomen enzo en nu praten mensen misschien ook wat gemakkelijker over andere steden en meer over die wezens en dergelijke ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hebben jullie al gekozen met uitverkorene? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die eerste post is een SA ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oke, ik ga mijn best doen voor een post, maar hij gaat echt wel niet zo lang zijn ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    hahaha, sorry, dat is eenmalig ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gut gut gut, ik twijfel echt om zelf mee te doen :/ Maar ik ben zo onbetrouwbaar op dat vlak --' Ugh, verdomd gebrek aan tijd ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mij betreft hoef je niet dagelijks te schrijven, ik hoop dat iedereen wat langere teksten maakt waardoor de RPG toch niet zo snel gaat lopen.
    Vind het persoonlijk ook niet fijn als er elke dag 5 pagina's bijkomen,
    heb liever één pagina per week, 2 weken of meer :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.