• Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof. Alle informatie over waar het zich afspeelt, de omgeving, gewoontes en dergelijke kan je hier vinden. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen twee mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof, ze zullen getraind worden door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is, ontstaan in een periode vol oorlogen. Spionnen van de heer hadden de belangrijke taak de twee uitverkorenen te kiezen. Deze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies.
    Er zat een hoop verantwoordelijkheid achter de taak als uitverkorene en het was dus een hele eer als je uitgekozen werd, een droom van velen zelfs.

    En dat is het nog altijd. De twee voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop? Zoeken ze hun roem bij de uitverkorenen, negeren ze ze of proberen ze hun neer te krijgen?


    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.
    Voor de rest laat ik jullie helemaal vrij in alles.


    De bijhorende story: Hier

    Lijst om in te vullen als je mee wilt doen:
    Naam: Volledige naam, desnoods 'titel'
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: Zie hier.
    Woont: Huis van de heer, in het 'dorpje' etc.
    Afkomst: Waar komt hij/zij vandaan en hoe is hij/zij terecht gekomen in Tarnack.

    De personages:
    Nauwe verwanten heer.
    - Roosevelt - Oliver John Tozay - 24 - zoon.

    Trainers & Trainsters.
    - Sioux - Dante Florian Lunix - 23
    - ? - ? - ?

    De Drie uitverkorenen.
    - Endure - Esmée Fox - 21
    - ? - ? - ?

    Personeel de heer.
    - Goldenwing - Emlyn - 28 - Stalmeester
    - Sid - Philip ‘Pip’ Lamora - 20 - Stalknecht.
    - Lexus - Gwen Verselli - 18 - Arts in opleiding

    Gewone arbeiders & dorpelingen (Geen max.)
    - Endure - Eleanor Pantheras - 17 - dochter kroegbaas.

    Op standby:
    Vluuv - Larina Almeida - 21 - protegé magiër
    vluuv - Miro Valenta - 28


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:26 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat wil ik juist ook xd


    I only miss you when I'm breathing

    Naam: Anna Hildegaris
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Anna is een vrolijk meisje en er staat dan ook bijna altijd een glimlach op haar gezicht. Ze ziet altijd het goede in iedereen en vindt dat iedereen een tweede kans verdiend. Wel is ze een beetje gevoel maar als iemand haar kwetst laat ze dat niet merken en zet ze gewoon een glimlach op. Ze is altijd erg beleefd, vooral tegen de mensen met een hogere rang.
    Uiterlijk:


    Anna is rond de 1.65 en heeft grote chocoladebruine ogen. Ze is een beetje aan de tengere kant en haar donkerbruine haar valt tot over haar schouders
    Rol: Kamermeisje
    Woont: huis van de heer
    Afkomst: Haar ouders komen oorspronkelijk uit Shranville maar waren naar Tarnack verhuist om de heer te vermaken met hun muzikale kunsten. Toen haar ouders overleden mocht ze van de heer bij hem werken als kamermeisje.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oke ik vind het zelf altijd wel leuk om dieren te spelen ja. Dan kan ik zelf langere teksen maken omdat hun zicht groter is.

    Maar als iemand een persoon heeft gemaakt nog zonder dier je kan mijne later nog vangen! ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Het is nu toch avond? Dan mochten we toch beginnen? En @Splycon anders wilt Sky wel jou persoons griffioen worden ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik zou even wachten met beginnen tot Simone terug is c:

    Waarom is niemand meer online :( ik wil beginnen, maar ik wachten tot de meesten online zijn :'(


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik wil mijn eigen Griffioen spelen maar met hetzelfde plaatje als dat van Sky. En ik heb al een heel verhaal met die Griffioen in mijn perso's bio, tenzij jij wil aanpassen wil ik zelf de Griffioen spelen.


    I only miss you when I'm breathing

    Jeuj, dankje Els.

    Hmm, er zijn nog aantal mensen die aan willen maken en ik gun ze even de tijd. Heb nl. ook geen tijd gehad om beginpost te schrijven om alles even nog wat meer te verduidelijken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Numero Uno ;D Mijn magiër Protegé komt zo. Is deze goed, Simoon?

    Naam: Miro Valenta
    Leeftijd: 28
    Geslacht: Mannelijk.
    Rol: Ex-Uitverkorene, en Trainer tegen wil en dank.
    Uiterlijk:



    Miro is een lange, gespierde doch slanke man. Zijn haar is donkerbruin en ligt in losse, nonchalante golven over zijn hoofd. Zijn ogen zijn een lichte kleur grijs, al lijken ze in bepaald licht blauw en soms zelfs groen. Hij heeft vrijwel altijd een stoppelbaardje van een paar dagen. Qua kleding draagt hij vrij simpele dingen, maar van hoge kwaliteit. Een overhemd of blouse, een broek en laarzen. Soms een jas of cape erbij, mocht het koud zijn. Miro heeft een rechte en vrij statige houding, al zie je in zijn lopen en handelen toch de voor hem kenmerkende nonchalance terug. Zijn uiterlijk en hoge status zorgt er voor dat hij veel aandacht van vrouwen krijgt, en daar maakt hij dankbaar gebruik van. Hij heeft korte relaties met veel vrouwen, maar op de meeste raakt hij binnen een week uitgekeken.
    Karakter: Miro is vrij arrogant en verveelt zich snel. Dat was niet altijd zo; meer daarover bij verleden. Hij interesseert zich niet echt voor anderen en kan er slecht tegen als mensen niet naar hem luisteren. Dit laat hij echter niet merken; Hij is kalm en beheerst. Zodra hij iemand minacht is het voor diegene vrijwel onmogelijk dat terug te draaien, en zelfs als hij groot respect voor je heeft kan je hem door de kleinste misstap ineens tegen je hebben. Miro voelt zich superieur en verheven boven iedereen die hij tegenkomt, wat het voor hem moeilijk maakt een vriendschap of relatie met iemand te hebben. Hij let op de slechte kant van de mensen die hij tegenkomt en acht alleen degenen met een speciaal talent goed genoeg om mee om te gaan.
    Verleden: Miro is de zoon van een bloesemvrouw, en opgegroeid in het harem. Hij werd altijd omringd door de vrouwen daar die hem vertroetelden en verwenden waardoor het leek alsof hij meer dan vijftien moeders had. Toen al was hij verschrikkelijk verwend en gewend zijn zin te krijgen, maar hij was geen vervelend kind. Hij hielp met klusjes, was vriendelijk, welbespraakt en zelfs enigszins verlegen, aangezien hij niet vaak andere kinderen te zien kreeg. Ook was hij toen nog aardig mollig, aangezien de bloesemvrouwen hem volstopten met allerlei lekkers. Die molligheid en zijn overgebleven babyvet begonnen te verdwijnen na zijn tiende verjaardag. Toen ging hij steeds meer naar buiten en ontmoette hij ook wat andere kinderen uit het dorp. Omdat zijn jeugd heel anders was dan die van de andere kinderen bleef hij echter altijd een einzelgänger. Op zijn dertiende verjaardag ging hij in de leer bij een smid, die verliefd was op zijn moeder en hoopte haar gunstig te stemmen door Miro een opleiding te bieden. Het klikte echter totaal niet tussen Miro en de smid en Miro was steeds vaker in de bossen te vinden. Daar ontmoette hij Zadyl, de Feniks aan wie hij zijn huidige positie heeft te danken. Beiden waren ze alleen en beiden zagen ze elkaar als iets bijzonders en speciaals. De twee werden al snel hechte vrienden en begonnen samen te trainen en te jagen. Toen de dorpsoudsten lucht kregen van deze speciale band gaven ze dit door aan de mensen op het hof, die Miro uitkozen een van de uitverkorenen te zijn. Dat was toen Miro 18 was, en inmiddels, tien jaar later, moet hij de taak van trainer op zich nemen. Hij ziet hier tegen op en vindt het belachelijk dat iemand van zijn stand een stel nieuwelingen moet begeleiden.
    Woont: Een landhuis dichtbij het kasteel van de heer.
    Afkomst: Zijn moeder, de bloesemvrouw, komt uit Lambud. Waar zijn vader vandaan komt weet niemand, aangezien ze niet weten wie zijn vader is.
    Huisdier:



    De vuurvogel van Fantasia ;D Nee, even serieus, dit is Miros Feniks. Zijn naam is Zadyl en hij is nu 36 jaar oud. Zadyl is, of eigenlijk was, een wilde en gevaarlijke vogel, tot hij en Miro elkaar ontmoetten. Dat was toen Miro 13 was, en Zadyl dus 21. Zadyl is een grote, sierlijke vogel met een zwart rood verendek. Het kan opvlammen, zoals op het plaatje. Zadyl heeft zijn wilde jongensjaren achter zich gelaten en is nu een rustige, wijze vogel. In de strijd is hij echter nog steeds zo agressief en kwik als maar kan. Zijn loyaliteit ligt bij Miro, die hij onder geen beding zou verraden.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:58 ]

    Hij is super gaaf _O_


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mooi c:
    Ik zal even de linkjes naar grotere plaatjes erbij zetten, en ik was ook nog vergeten te zeggen dat hij zeer geliefd is bij het vrouwvolk, lol.

    Zijn er nog dingen beschikbaar om in te vullen? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cartwright schreef:
    Zijn er nog dingen beschikbaar om in te vullen? (:


    Sure thing. Bekijk de story en dan personages, hij is niet geheel up to date, maar wel redelijk [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Simoon, hoe werkt dat auteurschap gedoe? Ik heb een hoofdstuk gemaakt maar hij komt er niet bij te staan :o

    Activeren x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.