• © Copyright Pavarotti
    Topic 43

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

[ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:57 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

Ze schudt haar hoofd maar haar geeuw verraad haar.
    "Ik red het wel," zegt ze waarop ze even over haar buik wrijft.
    Ik moet ook geeuwen door haar te zien geeuwen.
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Je hebt me besmet."

Charlotte

Ik wandel traag tot aan de schoolpoort en blijf even staan. Ik heb al zoveel lessen gemist, dit is geen goed idee. Aan de andere kant, het ergste dat ze kunnen doen is me van school gooien en daar doe ik volgens mij iedereen een plezier mee. Ik besluit toch te gaan. Ik heb geen idee waarheen. Doorweekt slenter ik door de straten, zonder te kijken welke weg ik neem.
    Verdwaald was ik toch al.
    Wanneer ik opkijk zie ik plots een kerk voor me. Ik ga op de drempel zitten, te verward om binnen te gaan. Nieuwe tranen stromen over mijn wangen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Ja]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Pavarotti schreef:
    [Ik maak ook geen probleem...¬.¬ Laatmaar.] [Dus hij is nog bij haar?]

[Als je haar quote leest wel ja... Er was toch niets veranderd.]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Donna

"Maar dat is lief, een meisje dat de kleren van haar vriendje aandoet, omdat ze zeiknat waren door te staan kussen in de regen. Dat vind ík nu eens romantisch."
    Ik voel zijn handen over mijn armen gaan. De kippenvel voel ik over mijn hele lichaam.
    "Je bent lief," fluister ik zachtjes.

Mary

"Je hebt me besmet."
    Ik kijk hem nep-verbaasd aan.
    "Ik durf nogal.. Ooh, stoute ik."
    Lipbijtend kijk ik hem geamuseerd aan en grinnik. Zacht knijp ik in zijn hand en glimlach.
    "Maar vind je het nu geen raar uur om te slapen?"

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[¬.¬ Die heb ik ook gelezen, maar ik mag toch vragen om bevestiging?]

Isabelle.

"Dat is rot voor je. Probeer nog zoveel mogelijk te genieten van momenten met je moeder. Wat je vriend betreft, daar moet je je eigen keuze in maken maar ik kan je wel vertellen dat hij je niet verdient en dat jij dit niet verdient. En Lilly, tja. Dat kan verkeren, kijk maar naar Kyle en mij."
    Zegt Irial. Ik knik even.
    "Maar, jij en Kyle waren toch al een koppel? Laat maar, ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen. Vanacht heb ik zelfs tegen mezelf gezegt dat ik dit leven niet verdien." Zeg ik zachtjes. Aan de een vertel ik meer dan aan de ander, ik weet niet waarom.

Ich liebe dich 27.12.23

Jeremy

"Jij ook, hoor," zeg ik zacht.
    Ik leg mijn handen op haar kont en druk mijn lippen op de hare.
    "Zo kan ik me wel een hele dag bezighouden."

Michael

Zachtjes blijf ik met mijn hoofd schudden. Christelijk, en daar heeft ze me nooit iets over verteld. Tuurlijk. Ik bijt zachtjes op mijn wang en kijk naar mijn ring. Ik laat hem rondjes draaien rond mijn vinger.

Donna

"Zo kan ik me wel een hele dag bezighouden."
    Er gaat een rilling door mijn lichaam als ik zijn handen op mijn kont voel. Een beetje opgewonden giechel ik.
    "We kunnen zo toch gewoon de hele dag doorbrengen," stel ik voor.

Jeremy

"Had je andere plannen, dan?"
    Ik grinnik even en kus haar zacht.
    Lachend trek ik haar armen voorzichtig onder haar uit, zodat ze op me belandt.
    "Nou, jij bent subtiel," zeg ik lachend.

Irial

"Maar, jij en Kyle waren toch al een koppel? Laat maar, ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen. Vanacht heb ik zelfs tegen mezelf gezegt dat ik dit leven niet verdien."
    Ik glimlach bij die eerste vraag.
    "Nee, in het begin van het schooljaar waren Kyle en ik nog geen koppel. Toen voelden we beiden iets voor Aiden," grinnik ik. "Uiteindelijk werd Kyle verliefd op mij maar ik zag hem meer als een broer. Tja, en plots... bliksemslag." Ik leg mijn hand op mijn hart. "En ik kan best geloven dat je niet weet wat te doen, het is vast geen makkelijke beslissing als je gevoelens je in de weg staan. Maar wens nooit, NOOIT dat je dood bent. Geniet van het leven want het kan je zo afgenomen worden."
    Ik leg mijn hand op mijn buik en denk aan de vele littekens die onder mijn t-shirt schuilen.

Arion

"Ik durf nogal.. Ooh, stoute ik. Maar vind je het nu geen raar uur om te slapen?"
    Ik barst in lachen uit.
    "Ik kan altijd slapen," grijns ik.
    Ondertussen merk ik dat Auryn ook weer moe begint te worden. Net een welp, ze heeft gegeten en kan een dutje doen.

Donna

"Nou, jij bent subtiel," lacht Jeremy als ik op hem beland.
    "Ja, dat is mijn beste kant, subtiliteit," lach ik en ik druk mijn lippen weer op de zijne terwijl ik één hand op zijn borstkas leg.

Charlotte

Ik leun tegen één van de muren aan en sluit mijn ogen.
    Ik zie mijn moeder lachen, mijn vader dansen. Een auto botst. Ik zie mezelf, wanhopig proberend een oudere man af te weren. Het beeld veranderd in een dreigende, andere man die boven me staat. Zijn vuist komt op me af. Alles wordt zwart en dan is er Mary. Ze trekt mijn handen om haar hals vandaan. Ik val en zie niks. Wanneer ik opkijk zie ik iemand naar me lachen, maar ik kan hem niet bereiken. Michael.
    Zal ik hem ooit kunnen bereiken?
    Een vermoeid gevoel maakt zich meester over me en dwingt me tot een droomloze slaap.

Mary

"Daar heb je een punt. Wil je dat ik naar huis ga?"
    Ik kijk naar Auryn die ook moe wordt.
    "Of ik kan op de bank slapen, als dat mag van jou..."
    Ik werp nog eens een blik op het scherm, en merk dat de film bijna gedaan is. Bijna automatisch begin ik weer aan de ring te draaien. Ik ben er echt enorm blij mee.

Jeremy

"Subtieltje. Ofzoiets."
    Ik grinnik even en knijp zacht in haar kont.
    "Sorry, kon het niet weerstaan."
    Ik zet een engelengezichtje op, en druk plagerig een kusje op haar lippen.