• © Copyright Pavarotti
    Topic 43

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

[ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:57 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Donna

"Dat gaan we nu eens niet testen, hoor."
    Ik lach zachtjes als hij begint te kreunen. Even verlaten mijn lippen zijn huid.
    "Niet nu, maar ik wil het wel zien," fluister ik zachtjes in zijn oor voordat ik in zijn oorlel bijt. Mijn lippen plant ik weer in zijn nek.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Charlotte

Ik slik wanneer hij zijn hand van mijn rug haalt.
    "Ik kan ze niet dwingen, Charlotte. Je weet niet hoe ze zijn. Ik moet trouwen met een Christelijk meisje, daar val jij niet onder dus accepteren ze je niet,. Het is hun religie, en die van mij. Ik kan mijn familie daar niet toe dwingen. Dat zijn hun normen, waarden, keuzes. Hoe graag ik ook zou willen, dat kan ik niet."
    Ik krijg tranen in mijn ogen. Vooroordelen.
    "Dat vroeg ik je ook helemaal niet. Ik vraag je niet te kiezen tussen hen en mij. En als ze de tijd genomen hadden het me te vragen dan zouden ze weten dat ik wél Christelijk opgevoed ben. Sinds de dood van mijn ouders en alles wat me daarna overkomen is ben ik alleen mijn geloof een beetje kwijt."
    Ik sta op en wandel naar buiten. Ik heb even frisse lucht nodig. Met waterige ogen kijk ik naar boven terwijl het nog steeds regent. De regen spoelt mijn tranen weg.
    Wat heb ik gedaan dat U me zo op de proef stelt?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Jeremy

Ik frons mijn voorhoofd even.
    "Ik doe geen vrouwenkleren aan. Nooit."
    Stevig pers ik mijn lippen op elkaar.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Arion

Ik glimlach wanneer Mary opnieuw tegen me aan komt liggen. Ze legt haar hoofd op mijn schouder en verstrengelt haar vingers met de mijne.
    Als ik haar even uit mijn ooghoeken aankijk zie ik dat ze kleine oogjes heeft. Toch blijft ze alle liedjes meezingen.
    "Zou jij ook niet beter even een dutje doen?" fluister ik lachend.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Hallo? Ik ontzichtbaar zijn? xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Zou jij ook niet beter even een dutje doen?"
    Koppig schud ik mijn hoofd, maar ik moet toch even geeuwen.
    "Ik red het wel," zeg ik met een zucht en lach even.
    Ik wrijf even over mijn buik. Het heeft me lekker gesmaakt, echt waar.

Gancanagh schreef:
    [Eh in principe kan je verder met iedereen. Er niet echt iets speciaals gebeurd.]

[Jhaaa, maar Irial was toch aant praten met Isa??????]

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

"Dat vroeg ik je ook helemaal niet. Ik vraag je niet te kiezen tussen hen en mij. En als ze de tijd genomen hadden het me te vragen dan zouden ze weten dat ik wél Christelijk opgevoed ben. Sinds de dood van mijn ouders en alles wat me daarna overkomen is ben ik alleen mijn geloof een beetje kwijt."
    Ik schud met mijn hoofd als ze wegloopt. Ik voel me op dit moment niet egoïstisch, helemaal niet zelfs. Ze weet niet hoe moeilijk het is om in een streng gelovig gezin te wonen. Ze is het geloof kwijt, dat is in de ogen van mijn ouders precies het zelfde. Na even twijfelen besluit ik niet achter haar aan te gaan. Ik laat mijn hoofd op mijn handen rusten en sluit mijn ogen.

Donna

"Ik doe geen vrouwenkleren aan. Nooit."
    Teleurgesteld kijk ik hem aan.
    "En ik dan?" vraag ik met een pruillipje. "Moet ik dan wel mannenkleren aan?"

Pavarotti schreef:
    [Jhaaa, maar Irial was toch aant praten met Isa??????]

Als er niets bijzonder is gebeurd....

[Maaar, ik weet niet wat er gezegt is en waar hij nu is... :s]

Ich liebe dich 27.12.23

Pavarotti schreef:
    [Maaar, ik weet niet wat er gezegt is en waar hij nu is... :s]

Dan zoek je dat op -a-.

[Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet, maar bon.]

Irial

Ze knikt en haalt haar schouders op. Ik leg mijn arm losjes om haar heen terwijl ik naar haar luister.
    "Kijk, Lilly heeft een oogje op me, en ik vind het zo moeilijk, want ik vind haar niet leuk. Mijn moeder is ernstig ziek en ze denken dat ze dit jaar niet meer red. En mijn vriend gebruikt en mishandeld me," zegt ze.
    Dat is veel shit om in een keer te moeten slikken.
    Ik denk even na voor ik antwoord.
    "Dat is rot voor je," zeg ik zachtjes. "Probeer nog zoveel mogelijk te genieten van momenten met je moeder. Wat je vriend betreft, daar moet je je eigen keuze in maken maar ik kan je wel vertellen dat hij je niet verdient en dat jij dit niet verdient. En Lilly, tja. Dat kan verkeren, kijk maar naar Kyle en mij."

[Ik maak ook geen probleem...¬.¬ Laatmaar.] [Dus hij is nog bij haar?]

Ich liebe dich 27.12.23

Jeremy

"Maar dat is lief, een meisje dat de kleren van haar vriendje aandoet, omdat ze zeiknat waren door te staan kussen in de regen. Dat vind ík nu eens romantisch."
    Ik grinnik even en laat mijn handen over haar armen gaan, terwijl ik haar glimlachend aankijk.