• © Copyright Pavarotti
    Topic 43

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

[ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:57 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Michael

Ik laat mezelf op mijn bed vallen terwijl ik mijn moeder met pannen hoor schuifen. Geconcentreerd bekijk ik mijn rekeningen, inkosten, uitgaves. Iets waar ik altijd tegenop zie. Ik sorteer alles netjes en maar mijn geld over naar verschillende mensen. Zachtjes bijt ik op mijn wang.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Dus dat betekent, dat eens je 19 bent, ik je nooit meer zie?"
    Ik durf haar niet aan te kijken, bang voor haar reactie.

Mary

"Ik ben nog te verliefd op je om van je te houden."
    Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. Zacht knik ik.
    "Sorry," zeg ik zacht.
    Ik leg mijn hand even op zijn borst, en voel zijn hart bonzen. Even moet ik weer geeuwen, en ik leg mijn hand voor mijn mond.
    "Sorry," fluister ik.
    Ik sluit even mijn ogen en luister naar de stilte. Voorzichtig kruip ik iets dieper onder de lakens, en mijn armen leg ik om mijn middel, aangezien ik niet goed weet waar ze te laten. Ik open mijn ogen weer en kijk hem even aan.

[ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 8:17 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Charlotte

Ik blijf staan tot op het bot doorweekt ben en bibber van de kou. Dan besluit ik toch maar aan te bellen. Ik sla mijn ogen neer wanneer Michael's moeder open doet.
    "Dank u," zeg ik zacht. Mijn vingers hebben zo'n koud dat ik even mijn grip op het kruisje verlies. Ik buk me en raap het snel op waarop ik naar binnen loop. Ook daar blijf ik even staan. "Dank u, dat ik hier mag blijven. Ik weet dat u me niet mag."
    Mijn stem klinkt gebroken en zonder op antwoord te wachten ga ik naar boven om in de badkamer droge kleren aan te doen. Ik blijf even op de badrand zitten terwijl ik de priester's woorden in mijn hoofd opnieuw hoor.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Ik ga slapen.]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Slaap zacht.]

[Ik ga ook :3]

Donna

"Dus dat betekent, dat eens je 19 bent, ik je nooit meer zie?"
    Ik sla mijn ogen neer.
    "Als je niet wilt sterven dan wel ja," zeg ik zachtjes.

Jeremy

Ik laat haar los en sta recht. Kwaad klop ik tegen de muur.
    "Verdomme," vloek ik luid.
    Ik steek mijn handen in mijn broekzakken en laat mijn hoofd hangen.
    "Sorry," mompel ik.

Donna

"Sorry."
    Ik schuif wat onwennig heen en weer op de bank.
    "Ik vind het ook niet leuk hoor," zeg ik zachtjes. "Ik wil ook hier blijven. Vrij zijn, niet gevangen achter een sluier en alleen maar doen wat mijn neef zegt. Het is mijn neef. Bloedverwant!"
    Ik sla mijn ogen neer en voel een traan over mijn wang lopen.

Jeremy

Ik ril even en loop naar haar toe. Ik sla mijn armen om haar heen.
    "Alsjeblief, voorlopig heb ik je nog. Laten we daar van genieten."
    Ik trek haar tegen me aan en bedelf haar onder de kusjes, terwijl ik opkomende tranen wegduw.

Donna

Ik voel Jeremy's kusjes overal. De tranen prikken in mijn ogen. Tranen van opluchtig, woede, verdriet, onwetenheid maar vooral van angst. Angst wat nog moet komen. Ik pak Jeremy's hoofd vast zodat hij naar me kijkt.
    "Ik houd van jou," zeg ik zachtjes. "Ik wil dat je dat weet."
    Ik meen het. Ik zeg dit niet makkelijk. Ik heb het eigenlijk nog nooit echt tegen iemand gezegd. Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn voorhoofd en en rolt een traan over mijn wang.
    "Wees niet boos."

Jeremy

"Ik houd van jou. Ik wil dat je dat weet."
    Ik knik zacht en druk mijn lippenopnde hare. Voorzichtig veeg ik haar traan weg en kijk haar aan.
    "Wees niet boos."
    "Waarom zou ik? Jij hebt dit niet gewild."

[nu ben ik echt door :3]

Donna

"Waarom zou ik? Jij hebt dit niet gewild."
    Ik knik zachtjes en woel met mijn handen door zijn haren.
    "Je bent lief," zeg ik zachtjes en ik druk mijn lippen op de zijne.

[Slaap zacht en ik moet ook gaan.]

Lilly
    Ik schiet weer in de lach.
    "Ja en dan team LL Lucky love" ik grinik.
    "we zullen ze van ons af moeten slaan"

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jeremy

"Je bent lief."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Gewoon verliefd, denk ik."
    Even kijk ik in haar ogen, en druk dan teder mijn lippen op de hare. Ik trek haar nog dichter tegen me aan, en leg mijn armen om haar middel.