• © Copyright Pavarotti
    Topic 43
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ga zo ik reageer in de ochent ook]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lynn

    "Nee," zegt ze zachtjes en ze slaat haar ogen neer.
    "Maar je valt wel op meisjes," concludeer ik. "Of gewoon voor het avontuur?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijk haar even aan en trek een wenkbrauw op. "voor het avontuur neen of ik val op meisje ja" geef ik eeriljk toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Hij veegt mijn tranen weg.
    "Lynn. Lynn en ik zijn close, altijd al geweest. Lynn en ik waren een tijdje te close. Ze heeft het daar nog moeilijk mee en ja, ze wilt me niet delen."
    Ik sluit mijn ogen, ik snap maar al te goed wat hij bedoelt. Ik zie opnieuw voor me hoe ze vanmiddag naast hem zat, hoe ze hem naar de stoel hielp. Ik dwing mezelf rechtop te gaan zitten.
    "Dus ze is jaloers?" vraag ik moeilijk.
    En ik dacht dat ik reden had om jaloers te zijn op Donna. Lynn kent hem al jaren, woont bij hem in en is nog eens razend knap erbij. Hoe kan ik daar tegenop? Ik zucht even en vraag me af of dit is waarom hij een pauze wou, omwille van haar. Ik schud mijn hoofd en sluit mijn ogen om de tranen tegen te houden. Ík heb hem en ik val nog liever dood dan dat ik hem zomaar opgeef! Ik open mijn ogen met een vastberaden blik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lynn

    "Voor het avontuur, nee of ik val op meisje, ja," geeft ze eerlijk toe.
    Ik knik.
    "Sterk," zeg ik zachtjes. "Sterk dat je het zo zegt."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik blijf langer. mijn moeder ontdenkt met snoep dus nu ik ook]
    Lilly
    Ik glimlach. De eerste die dat zo zei. "Dankje. maar ik val ook op jongens. Het is af en toe wel erg zwaar" Zoals nu voegde ik in mijn hoofd eraan toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael

    "Dus ze is jaloers?" vraagt ze moeilijk.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Een soort van," zeg ik zachtjes. "Ik ben gewoon heel gek op haar en zij ook op mij. We hebben liefde en vriendschap door elkaar gehaald en daar hebben we een hoge prijs voor moeten betalen. Ik was haar bijna kwijt en we willen niet dat we elkaar nogmaals, bijna, kwijt raken," vervolg ik zachtjes. "Ik heb haar beloofd dat we het hier nooit over zouden hebben dus ik ga er vanuit dat jij je mond kan houden."

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 20:49 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [huh lynn waar heb jij het nou over][trollolol dat zeri char niet lilly]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 20:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Schat, ik kan ook een fout maken met drie personages.]
    Lynn

    "Dankje. maar ik val ook op jongens. Het is af en toe wel erg zwaar."
    Ik glimlach.
    "Dat kan ik me voorstellen," lach ik zachtjes. "Maar het is ook wel praktisch. Je kan van beide kanten kijken."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik zeg niet dat ik he tje kwalijk neem ik schoot ff in de lach maar ik melde het voor het geval dat jij het niet zag.
    Lilly
    Ik grinik. "precies dat dacht ik ook, lekker veel keuze" ik schiet in de lach het was vaag om er zo over te denken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Omdat ik er graag goed uitzie voor jou en als ik elke dag wentelteefjes eet dan heb ik binnen de kortste keren een pens om u tegen te zeggen."
    "Ik maakte maar een grapje," zeg ik zacht.
    Ik bijt op mijn lip en kijk naar mijn handen. Even draai ik weer aan de ring, en kijk weer naar de film. Ik trek mijn benen wat op en zucht even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Een soort van. Ik ben gewoon heel gek op haar en zij ook op mij. We hebben liefde en vriendschap door elkaar gehaald en daar hebben we een hoge prijs voor moeten betalen. Ik was haar bijna kwijt en we willen niet dat we elkaar nogmaals, bijna, kwijt raken. Ik heb haar beloofd dat we het hier nooit over zouden hebben dus ik ga er vanuit dat jij je mond kan houden."
    Ik zucht. Dit zit veel dieper dan ik eerst gedacht had. Ik wrijf even over mijn slapen.
    "Michael, natuurlijk kan ik een geheim houden, dat zou je moeten weten. En ik probeer heus niet Lynn's plekje te veroveren. Ik probeer er zelf eentje te verdienen. Ik heb fouten gemaakt, en God weet hoeveel spijt ik daarvan heb. Maar het enige dat ik vraag is een kans om te bewijzen dat ik echt van je hou en hoeveel ik om je geef." Ik verberg mijn gezicht in mijn handen en schud mijn hoofd. "Een kans, dat is alles." En die wil Lynn me niet geven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Hai."
    Grinnikend druk ik mijn lippen op de hare, en ik laat mijn hand over haar zij glijden, telkens van boven naar onder en andersom.
    "Je bent echt speciaal, Donna," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ik ga zo echt. ik ben moe door gister-_-]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lynn

    "Precies dat dacht ik ook, lekker veel keuze."
    Ik schiet in de lach.
    "Wat een mooi leven heb je dan. Zie je een leuke meid kan je er zo op af stappen maar zie je een mooie jongen, no problem!"
    Ik geef Lilly een speels klopje op haar schouder.
    "Nou, Lilly, ik zou er maar van genieten."

    Michael

    "Michael, natuurlijk kan ik een geheim houden, dat zou je moeten weten. En ik probeer heus niet Lynn's plekje te veroveren. Ik probeer er zelf eentje te verdienen. Ik heb fouten gemaakt, en God weet hoeveel spijt ik daarvan heb. Maar het enige dat ik vraag is een kans om te bewijzen dat ik echt van je hou en hoeveel ik om je geef. Een kans, dat is alles."
    Ik wrijf voorzichtig met mijn hand over haar rug.
    "Van mij krijg je die kans," fluister ik stilletjes. Er bekruipt me een eng gevoel. Het gevoel van een keuze moeten maken. Een keuze tussen mijn zusje en mijn vriendin.

    Donna

    "Je bent echt speciaal, Donna."
    Ik giechel zachtjes.
    "Weet ik."
    Ik voel zijn handen over mijn zij glijden. Ik sluit langzaam mijn ogen en geniet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."