• © Copyright Pavarotti
    Topic 43
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Weet ik."
    Ik glimlach en druk zacht kusjes op haar neus, ogen en hals. Overal waar ik kan, kus ik haar, terwijl ik nog steeds zacht over haar zij streel. Als laatste kus ik haar lippen, en ik ga iets dichter tegen haar aan liggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik grinik om haar reactie. "ja mijn toekomst wordt succesvol"ik schiet weer in de lach bij het vooruit zicht.

    [ik ga doei. Ik reageer morgen ochtend voor school nog even.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mag ik een feedback???]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ze zitten horrorfilm te kijken en ik mocht op LAptop omdat ik er als de doods voor ben xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    Ik voel zijn lippen overal. Hij komt nog iets dichter tegen mij aan liggen. Ik kreun zachtjes en open mijn ogen. Ik druk plagerig kleine kusje op zijn lippen.

    Lynn

    "Ja. Mijn toekomst wordt succesvol," lacht ze.
    "Hmmm," ik doe alsof ik nadenk. "Misschien doe ik wel mee," lach ik. "Lilly en Lynn de veroveraars! Klink goed toch?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Voorzichtig laat ik mijn hand over haar ontblootte bovenbeen gaan, terwijl ik in haar ogen kijk. Niet dat ik hiermee iets wil zeggen of insinueren, gewoon, voor de fun. Ik grijns even wanneer ze kreunt en druk een passionele kus op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Jeremy drukt een passionele kus op mijn lippen. Liefdevol beantwoord ik zijn zoen. Zachtjes duw ik hem achterover zodat ik boven hem hang, nog steeds zoenend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik schuif een beetje op, zodat we niet uit de zetel vallen, en ik laat mijn handen over haar armen gaan.
    "Weet je dat je er goed uitziet in mijn shirt?" vraag ik lachend.
    Ik kijk haar even aan en glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik maakte maar een grapje," zegt Mary zacht.
    Ze bijt op haar lip en kijkt naar haar handen om vervolgens nog eens aan haar ring te draaien. Dan kijkt ze weer naar de film met een zucht.
    Heb ik haar gekwetst?
    Ik leg een hand op haar onderrug en wrijf zachtjes met mijn duim terwijl ik haar bezorgd aankijk.

    Charlotte

    Ik geniet ervan hoe Michael over mijn rug wrijft.
    "Van mij krijg je die kans," fluistert hij. Ik trek mijn benen op en kijk hem vertederd aan.
    "Dat weet ik," antwoord ik fluisterend terwijl ik een hand op zijn wang leg. "Ik bedoelde van je familie." Ik staar even voor me uit.
    Hoe kan hij het ooit volhouden bij me te blijven als ik zoveel tegenkanting krijg?
    Ik zucht even en besluit dat ik binnenkort nog maar eens met Donna moet praten. Die me ook al niet met open armen ontvangt.
    Wanneer ik terug naar Michael kijk probeer ik even te glimlachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Eh in principe kan je verder met iedereen. Er niet echt iets speciaals gebeurd.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mag ik een quote van Irials laatste reactie?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Weet je dat je er goed uitziet in mijn shirt?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Ik zag er toch sowieso goed uit," fluister ik zachtjes. "Ik denk dat jij er ook leuk uit ziet in mijn kleding."
    Zachtjes druk ik enkele kusje in zijn hals. Ik zuig heel even op één plekje totdat er een plekje ontstaat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik voel zijn hand op mijn onderrug en glimlachend kijk ik hem aan. Ik ga weer lekker tegen hem aanliggen en leg mijn hoofd op zijn schouder. Nu pas merk ik dat ik vrij moe ben. Ik onderdruk even een geeuw, en verstrengel glimlachend mijn vingers met de zijne. Met halfgesloten ogen kijk ik verder naar de film. Nog steeds zing ik alle liedjes mee, al is het enorm lang geleden dat ik ze nog gehoord heb.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Ik zag er toch sowieso goed uit. Ik denk dat jij er ook leuk uit ziet in mijn kleding."
    Ik kijk haar even aan.
    "Dat gaan we nu eens niet testen, hoor."
    Het is mijn beurt om zacht te kreunen wanneer ze een zuigplek in mijn hals zet.


    [Ik ga even switchen naar mijn iPhone (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Dat weet ik. Ik bedoelde van je familie."
    Ze glimlacht maar ik haal mijn hand van haar rug af.
    "Ik kan ze niet dwingen, Charlotte. Je weet niet hoe ze zijn. Ik moet trouwen met een Christelijk meisje, daar val jij niet onder dus accepteren ze je niet," zeg ik zachtjes. "Het is hun religie, en die van mij. Ik kan mijn familie daar niet toe dwingen. Dat zijn hun normen, waarden, keuzes. Hoe graag ik ook zou willen, dat kan ik niet."
    Ik sla mijn ogen neer. De tranen prikken in mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."