• © Copyright Pavarotti
    Topic 43

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

[ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:57 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Lilly
    Ik kijk naar Lynn die begint te zingen.
    Ik luister even naar de vreemde taal.
    Ik klapte even toen ze klaar was.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Lynn

Ik lach naar Lilly als ze begint te klappen.
    "Dat is niet nodig jôh," lach ik. "Je hoort hier toch te zingen?"
    Ik pak mijn mobiel uit mijn tas. Michael. VLuchtig lees ik zijn smsje door.
    "Ik, eh, ik moet zo naar huis," prevel ik tegen Lilly.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Lilly
    Ik knik. "vraagje wat is dat eigenlijk tussen jou en char?" ik ijk haar vragend aan. Dit moest ik weten.

Charlotte

Michael knikt even maar antwoord niet.
    Ik maak het niemand moeilijker meer dan ze het al hebben.
    Ik ga op mijn rug liggen en staar naar het plafond terwijl ik met mijn moeder's kettinkje speel. Ik begin zachtjes een liedje te neuriën dat ze vroeger altijd zong, dat ik nog niet zo lang geleden gezongen heb. God Help The Outcasts uit De Klokkenluider van de Notre Dame. Als kind was ik gek op die film, omdat het laat zien waar Christendom echt om draait, elkaar accepteren en verschillen aanvaarden. Leren dat een ander geloof niet noodzakelijk kwaadaardig is.
    Wanneer ook Michael zich op zijn rug draait leg ik automatisch losjes mijn hand op de zijne.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Lynn

"Vraagje wat is dat eigenlijk tussen jou en Char?"
    Zuchtend draai ik met mijn ogen.
    "Charlotte maakt mijn broertje ongelukkig en dat wil ik niet," bits ik naar Lilly. Jesus, moet iedereen zich hier met elkaar bemoeien?

Michael

Ik voel Charlotte's hand op de mijne. Zachtjes zucht ik en hijs ik mezelf omhoog.
    "We gaan zo eten," zeg ik zachtjes terwijl ik met mijn tenen wiebel. Tenen, ik heb ze altijd al vreemd gevonden. Ze zijn lelijk en je kan er amper iets mee. Ik kijk Charlotte weer aan en zie het een kettinkje. Voorzicht pak ik het kettinkje vast en zoek naar het hangertje. Al snel heb ik het kruisje vast.
    "Ga je ze hiermee overtuigen?"

[ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 16:35 ]

Lilly
    Ik kijk haar even aan.
    "Rustig maar hoor" zeg ik snel.
    Wauw kort londje

Lynn

"Rustig maar hoor."
    Ik draai me om. Het is hier net een dorp. Iedereen wat alles over elkaar en er wordt lekker geluld. Chagerijnig loop ik het lokaal uit richting huis.

[Dat kruisje zit onder haar kleren]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Lilly
    "W-o-w" zeg ik als ze chagie weg loopt.
    Ik liep door de gangen en zag niemand.
    Fijn een uitgestorven school.

Gancanagh schreef:
    [Dat kruisje zit onder haar kleren]

[Ik zal het veranderen.]

Lynn

Geïrriteerd start ik mijn scooter en rijd ik weg. Ik scheur door de straten richting huis. Vlak voor de deur zet ik mijn scooter stil. Snel maak ik de deur open en schop ik mijn stiletto's uit.
    "Ik ben thuis," roep ik lachend.
    Snel druk ik een kusje op de wang van Tina en informeer ik netjes naar de situatie van haar man.

Charlotte

"We gaan zo eten," zegt hij zacht. Ik knik even.
    Ik wil nog naar zijn hand grijpen wanneer ik voel dat Michael mijn ketting vast neemt maar het is al te laat. Hij heeft het kruisje al in zijn handen.
    "Ga je ze hiermee overtuigen?"
    Ik neem het terug af en stop het weer in mijn kleren.
    "Ik probeer niemand te overtuigen, behalve mezelf," zeg ik eerlijk. "Ik heb het gekregen van iemand."
    Meer zeg ik er vrijwillig niet over.

Michael

"Ik probeer niemand te overtuigen, behalve mezelf. Ik heb het gekregen van iemand."
    Ik knik zachtjes. Beneden hoor ik Lynn roepen. Voorzichtig pak ik Charlotte's hand.
    "Kom," zeg ik met een klein glimlachje. "Heb je honger?"
    Ik leid haar de trap af de keuken in.

Nadal schreef:
    Donna

"We vinden er wel iets op."
    Ik knik zachtjes en druk een klein kusje op zijn wang.
    "Sorry," zeg ik nogmaals en ik sluit mijn ogen.

Jeremy

"Sorry."
    "Shht, zoals ik al zei, het is niet jouw fout."
    Ik ga even met een hand door haar haren.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[ik ga eten]