• Komt er net een vriendje van mijn broertje bij de achterdeur, van een jaar of tien met de vraag of mijn broertje ook thuis is. Dus ik zeg nee, zegt hij het volgende.
    "Oh, oké. Maar mogen ik en *drie andere vriendjes* dan binnenkomen? De politie zit achter ons aan omdat bij mensen dingen tegen hun ramen gooien en nu heeft één zo'n vent de politie gebeld."
    Ik heb ze meteen weggestuurd. Maar dit is toch niet normaal? Kinderen van 10, 11, 12 die random dingen gaan gooien tegen ramen van mensen. Ik vind dat echt heel erg. En daar gaat mijn broertje dan mee om en die is al zo beïnvloedbaar.
    En ja, deze jongens spreken de waarheid en doen niet gewoon stoer, want het is niet de eerste keer dat ze zulke dingen doen (lees: brand stichten, stelen uit winkels, voorbijgangers uitschelden en ze hebben een keer iemand in elkaar geslagen op het voetbalveld, iemand die nog jonger was).
    Ik vraag me dan echt af wat er mis is met die ouders want ja, die weten ervan :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Achilles schreef:
    Oooo, wat fijn! Ik kan eindelijk mijn heropvoedingskamp openen!
    Alwin, jij mag de beul zijn, Lizz mag de kinderen dingen bijleren over epic dingen, zoals Disney.
    En Roosevelt mag martelen.
    En ik... Ik zal toekijken en tevreden zeggen: 'Mission accomplished.'


    Meeeh, ik wou dat Disneystukje doen :c
    Laat Lizz maar martelen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    O. My. God.

    helemaal met Achilles eens....

    Als je nog hulp nodig heb, I am pleased to heard it...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als je hulp nodig heb
    count me in XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Roosevelt schreef:
    (...)

    Meeeh, ik wou dat Disneystukje doen :c
    Laat Lizz maar martelen :')


    We wisselen wel af (wbw) dan zit er variatie in ons werk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    We wisselen wel af (wbw) dan zit er variatie in ons werk.


    Mag ik niet ook martelen? hoort soort van bij executies!


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    (...)

    We wisselen wel af (wbw) dan zit er variatie in ons werk.


    Deal :3


    RainbowDash schreef:
    (...)

    Mag ik niet ook martelen? hoort soort van bij executies!


    Nee, das vrouwenwerk.
    Hou jij je maar bij het executeren van de lastpostjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sommige kinderen tegenwoordig..


    26 - 02 - '16

    Wtf :| Als ik zoiets maar in mijn hoofd haalde kreeg ik straf van mijn ouders. Tegenwoordig weten mensen niet meer wat opvoeden is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die hebben gewoon geen opvoeding gehad of de ouders hebben een nieuw soort van opvoeden ontdekt. Mijn ouders hadden er allang wat aan gedaan, denk ik


    Physics is awesome