• Komt er net een vriendje van mijn broertje bij de achterdeur, van een jaar of tien met de vraag of mijn broertje ook thuis is. Dus ik zeg nee, zegt hij het volgende.
    "Oh, oké. Maar mogen ik en *drie andere vriendjes* dan binnenkomen? De politie zit achter ons aan omdat bij mensen dingen tegen hun ramen gooien en nu heeft één zo'n vent de politie gebeld."
    Ik heb ze meteen weggestuurd. Maar dit is toch niet normaal? Kinderen van 10, 11, 12 die random dingen gaan gooien tegen ramen van mensen. Ik vind dat echt heel erg. En daar gaat mijn broertje dan mee om en die is al zo beïnvloedbaar.
    En ja, deze jongens spreken de waarheid en doen niet gewoon stoer, want het is niet de eerste keer dat ze zulke dingen doen (lees: brand stichten, stelen uit winkels, voorbijgangers uitschelden en ze hebben een keer iemand in elkaar geslagen op het voetbalveld, iemand die nog jonger was).
    Ik vraag me dan echt af wat er mis is met die ouders want ja, die weten ervan :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Roosevelt schreef:
    (...)

    I like that.
    Ik krijg toch wel een zweep he? :3


    Of course you do! :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Of course you do! :Y)



    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.

    + ze zijn echt slecht opgevoed en asociale kinders, ik ken ook zulke kinderen - die gingen vuurwerk in iemands schoen gooien.

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    I'm short

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    kinderen van tegenwoordig

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    _O_
    Helemaal mee eens.

    Als je dat gedaan had, was je overigens medeplichtig geweest volgens mij.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 22:05 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Welkom in de 21ste eeuw. Ik was vandaag gaan wandelen met m'n paard en kwam voorbij een voetbalveld waar zo van die jongetjes van ongeveer een jaar of 11-12 waren aan het voetballen, het eerste wat ze deden toen ze me zagen was mijn paard proberen te raken met hun bal. Gelukkig kwam er net een groepje volwassen fietser voorbij die hun flink op hun donder hebben gegeven. :')

    Bijna alle kinderen die na 2000 zijn geboren zijn gewoon fucked up.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    SaolCeoil schreef:


    Wow, over opvoeding gesproken.. Die jongetjes hebben het niet gehad.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Oooo, wat fijn! Ik kan eindelijk mijn heropvoedingskamp openen!
    Alwin, jij mag de beul zijn, Lizz mag de kinderen dingen bijleren over epic dingen, zoals Disney.
    En Roosevelt mag martelen.
    En ik... Ik zal toekijken en tevreden zeggen: 'Mission accomplished.'


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.

    Achilles schreef:
    Oooo, wat fijn! Ik kan eindelijk mijn heropvoedingskamp openen!
    Alwin, jij mag de beul zijn, Lizz mag de kinderen dingen bijleren over epic dingen, zoals Disney.
    En Roosevelt mag martelen.
    En ik... Ik zal toekijken en tevreden zeggen: 'Mission accomplished.'


    Ik mag ook mlp kijken!


    quidquid excusatio prandium pro