• Komt er net een vriendje van mijn broertje bij de achterdeur, van een jaar of tien met de vraag of mijn broertje ook thuis is. Dus ik zeg nee, zegt hij het volgende.
    "Oh, oké. Maar mogen ik en *drie andere vriendjes* dan binnenkomen? De politie zit achter ons aan omdat bij mensen dingen tegen hun ramen gooien en nu heeft één zo'n vent de politie gebeld."
    Ik heb ze meteen weggestuurd. Maar dit is toch niet normaal? Kinderen van 10, 11, 12 die random dingen gaan gooien tegen ramen van mensen. Ik vind dat echt heel erg. En daar gaat mijn broertje dan mee om en die is al zo beïnvloedbaar.
    En ja, deze jongens spreken de waarheid en doen niet gewoon stoer, want het is niet de eerste keer dat ze zulke dingen doen (lees: brand stichten, stelen uit winkels, voorbijgangers uitschelden en ze hebben een keer iemand in elkaar geslagen op het voetbalveld, iemand die nog jonger was).
    Ik vraag me dan echt af wat er mis is met die ouders want ja, die weten ervan :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    Mag ik de executies doen? :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Precies hetzelfde als mijn broertje.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.

    Moet. Jouw. Helpen. En. Steunen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    comfort in c h a o s

    Achilles schreef:
    (...)
    I like it! Vrijdag mag ik mijn rijbewijs ophalen, dus dan kan ik vanaf dan al de wereld overnemen! *O*


    Good. Ik help je met het heropvoeden, Alwin de eventuele executies... There's a place for everyone. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Good. Ik help je met het heropvoeden, Alwin de eventuele executies... There's a place for everyone. :Y)


    Is er nog plaats voor mij? :3
    Iets speciaals ook :3

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 18:50 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Escritura schreef:
    (...)

    Good. Ik help je met het heropvoeden, Alwin de eventuele executies... There's a place for everyone. :Y)


    Eventuele? MINSTENS EEN PER DAG D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Roosevelt schreef:
    (...)

    Is er nog plaats voor mij? :3
    Iets speciaals ook :3


    Hmm, how about you teach those kids some culture? :Y) disney, Harry Potter, all that. So they'll have some morals again. Because I swear, most kiddis these days lack that...
    Of is er nog iets waar je extreem goed in bent? :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Eventuele? MINSTENS EEN PER DAG D:


    Only the ones that cant be saved. Be nice Alwin. :'D
    En anders neem je maar een groepje en ga je MLP met ze kijken.
    Nee serieus, ik zie het helemaal voor me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Only the ones that cant be saved. Be nice Alwin. :'D
    En anders neem je maar een groepje en ga je MLP met ze kijken.
    Nee serieus, ik zie het helemaal voor me.


    Pfff, wat denk jij dan? Ik ga een keer per week alle stoute kindertjes ophalen en naar mlp kijken. Degene die niks heeft geleerd over vriendschap word onthoofd :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Pfff, wat denk jij dan? Ik ga een keer per week alle stoute kindertjes ophalen en naar mlp kijken. Degene die niks heeft geleerd over vriendschap word onthoofd :Y)


    :Y) That is an awesome idea. Discipline, Disney and MLP. That should work.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Hmm, how about you teach those kids some culture? :Y) disney, Harry Potter, all that. So they'll have some morals again. Because I swear, most kiddis these days lack that...
    Of is er nog iets waar je extreem goed in bent? :Y)


    I like that.
    Ik krijg toch wel een zweep he? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.