• Komt er net een vriendje van mijn broertje bij de achterdeur, van een jaar of tien met de vraag of mijn broertje ook thuis is. Dus ik zeg nee, zegt hij het volgende.
    "Oh, oké. Maar mogen ik en *drie andere vriendjes* dan binnenkomen? De politie zit achter ons aan omdat bij mensen dingen tegen hun ramen gooien en nu heeft één zo'n vent de politie gebeld."
    Ik heb ze meteen weggestuurd. Maar dit is toch niet normaal? Kinderen van 10, 11, 12 die random dingen gaan gooien tegen ramen van mensen. Ik vind dat echt heel erg. En daar gaat mijn broertje dan mee om en die is al zo beïnvloedbaar.
    En ja, deze jongens spreken de waarheid en doen niet gewoon stoer, want het is niet de eerste keer dat ze zulke dingen doen (lees: brand stichten, stelen uit winkels, voorbijgangers uitschelden en ze hebben een keer iemand in elkaar geslagen op het voetbalveld, iemand die nog jonger was).
    Ik vraag me dan echt af wat er mis is met die ouders want ja, die weten ervan :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn broertje is precies het zelfde. (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore


    Wow, over opvoeding gesproken.. Die jongetjes hebben het niet gehad.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ze zitten in ieder geval niet de hele dag achter de pc -_- zoals ik al heel veel zie op die leeftijd, ik weet btw over wat voor soort kinderen je t hebt echt vreselijk. Maar dat kwam bij die meiden en gozers gwn omdat hun moeders hun maar de straat op stuurde als ze geen zin in hen had. Voor zn 18e zat een van die gozers al in de gevangenis...
    Best erg want soms wilt zo iemand best iets van zijn/ haar leven maken, maar krijgt die daar gwn bijna niet de kans voor.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:30 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb mijn bondgenoten gevonden! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    Moet. Heropvoedingskamp. Openen. Moet. Kinderen. Heropvoeden.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Achilles schreef:
    Ik heb mijn bondgenoten gevonden! *O*


    You go take over the world.
    Dan kom ik je helpen met de heropvoedingskampen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    Zo'n kinderen moeten ze naar 3e wereldslanden sturen voor een jaar of twee. Eens zien of ze na dat jaar nog steeds uit verveling mensen gaan irriteren. Hier erger ik me dood aan.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Escritura schreef:
    (...)

    You go take over the world.
    Dan kom ik je helpen met de heropvoedingskampen.

    I like it! Vrijdag mag ik mijn rijbewijs ophalen, dus dan kan ik vanaf dan al de wereld overnemen! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als een kind van een jaar of 10 een keer per ongeluk een bal bij iemand door de ruit schiet, vind ik dat allemaal niet zo'n ramp, maar om nou met opzet zoiets te doen (hoe oud je ook bent) vind ik echt onnodig en dom.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    dance4ever schreef:
    Ze zitten in ieder geval niet de hele dag achter de pc -_-


    Nee dit is zo geweldig;p Anyways, dit is echt belachelijk. Ik zou bijna zeggen; laten inslapen die handel, die zijn niet meer te redden zonder een harde hand waar hun ouders duidelijk niet over beschikken.


    I'll lick the poison from right off your kiss