• x

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 9:59 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik kan je niet helpen. Ik zit de laatste tijd ook in die periode. Geen zin om te eten en ik wil afvallen terwijl ik gewoon goed ben, savonds huil ik vaak. Gevoel dat niemand iets om me geeft maar heeel diep van binnen weet ik het wel dat ze iets om me geven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kan niet zo heel veel doen behalve dit zeggen:

    Je bent het wel waard. Je bent niet lelijk, en ik weet zeker dat je familie wel om je geeft. Ga met een vriendin leuke dingen doen. En de mensen die jou lelijk hebben genoemd zijn jou niet waard.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ten eerste, heel veel sterkte. Ik snap dat het super moeilijk is en ik heb zelf nooit zo last van dingen heel serieus opnemen, dus daar kan ik je niet meehelpen. Misschien moet je het kwijt aan vriendinnen en misschien moet je iemand zoeken? Ja dat klinkt raar, maar iemand die je echt kan vertrouwen aan wie je je verhaal kwijt kan. Je mag het ook altijd aan mij vertellen, dus als je even wil praten, stuur maar een GB.
    Het komt echt goed. (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je bent zekerweten niet lelijk! Dat je crush je vorig jaar lelijk noemde, is gwn eikelig. Misschien helpt praten met vriendinnen. Ik neem ook heel erg snel iets serieus op, en je verhaal even kwijt kunnen lucht echt op.

    Zo voel ik me ook de laatste tijd. :/
    Maar ik wil wel vertellen dat je het wél waard bent, maar die anderen jou gewoon niet waard zijn, omdat jij veel te geweldig voor hen bent. (ik ken je niet, but I guess you are cool) Trek het je niet aan! Je bent hardstikke mooi! Is het niet vanbuiten danwel vanbinnen!
    Sterkte. (;


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Je bent niet lelijk, je hebt vrienden die van je houden zoals je bent (heart2)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    MarchHare schreef:
    Je bent niet lelijk, je hebt vrienden die van je houden zoals je bent (heart2)


    je wilt niet weten hoeveel deze zin voor mij betekend(H)

    I love you!(heart2)


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik zit ook in zo'n periode, dus ik kan je ook niet helpen.


    Destroy what destroys you.

    Everyone is perfect in her own way.
    Dus jij ook!!
    Ik weet wel een beetje hoe het voelt, maar ook weer niet helemaal. Maar wat je zou kunnen doen is afleiding zoeken, iets leuks gaan doen met een vriendin ofzo. Iets dat je blij maakt (: ! En je kunt jezelf verplichten toch te eten or something. Maar als je wil praten, mijn inbox staat voor je open :3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Don't let your hair hang down, kick some ass and smile!

    Je bent het wél waard. Iedereen is het waard en niemand is lelijk, dus je moet je er geen druk om maken. De mensen die jou lelijk noemen hebben gewoon een heel laag niveau en zijn allemaal oppervlakkige losers. Jij bent beter dan dat!

    wow eigenlijk zijn er best veel Qérs die zich verdrietig voelen (huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Been there. (:

    Ik weet dat ik hiermee geen bergen zal verzetten, maar toch wil ik het je zeggen: je bent het waard. Iemand die jou lelijk noemt is jou niet waard. Misschien geeft je familie meer om je dan je denkt en als ze dat niet doen, ligt dat aan hen, niet aan jou.
    Alles lijkt kut, maar besef dat het (waarschijnlijk) niet aan jou ligt. Het komt goed. <3


    Felix

    Puberteit.
    Just hang on, het gaat voor een groot gedeelte vanzelf weg.


    Your make-up is terrible

    Antidepressiva for the win :Y)

    Je moet niet eens om die mensen geven die je lelijk noemen: je bent namelijk prachtig op je eigen manier, waarschijnlijk is die jongen gewoon DOM en is de rest gewoon jaloers. Je bent mooi van binnen en daar gaat het om. Ik blijf bij mijn advies: antidepressiva.
    Je mag me overigens ook altijd storen/poken in mijn gastenboek of mijn PB. En eventueel kan ik je mijn e-mail ook geven. Suc6!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    Antidepressiva for the win :Y)

    Je moet niet eens om die mensen geven die je lelijk noemen: je bent namelijk prachtig op je eigen manier, waarschijnlijk is die jongen gewoon DOM en is de rest gewoon jaloers. Je bent mooi van binnen en daar gaat het om. Ik blijf bij mijn advies: antidepressiva.
    Je mag me overigens ook altijd storen/poken in mijn gastenboek of mijn PB. En eventueel kan ik je mijn e-mail ook geven. Suc6!


    Heb je haar leeftijd wel eens gezien? Je raad niet iemand aan om antidepressiva te nemen op zo'n jonge leeftijd! Dit is niet eens genoeg om het voor te nemen. Het zijn gewoon de hormonen van de puberteit, net zoals de anderen die zeggen dat ze lelijk is. Als ze ouder worden, worden ze allemaal volwassener en veel minder. Tijd helpt hierbij echt.


    Your make-up is terrible