Weetje, ik heb dat ook gehad. Echt lang ook, denk het nu nog steeds. Maar ik wilde geen hulp totdat mensen boos om mij begonnen te worden. Je moet proberen om van iemand, een leraar, vertrouwenspersoon hulp te krijgen of zo. Bij mij ging het heel ver in ieder geval. Maar ik weet hoe je je voelt. En het beste is dat je het er nu bewust van bent. Je moet geen maaltijden overslaan, je moet niet afvallen als het niet hoeft, dat kan gevaarlijk zijn, je moet ook niet opeens heel erg veel gaan eten ofzo wat dan ook! Je weet dat je je zo voelt, probeer je zelf op te vrolijken en heb schijt aan wat mensen van je denken. Ik heb dat ook gedacht, en ik denk het nu nog steeds maar het boeit mij niet meer. Nu kan je misschien denken makkelijker gezegd dan gedaan, en dat is ook zo, maar niet alles kan makkelijk verlopen. Je moet een beetje moeite doen, en misschien is even laten zien dat het je geen ene bal meer kan schelen, moeilijk zijn. Je moet ze gewoon laten zien dat het je niks kan schelen, en dat je wel zelfvertrouwen hebt!! Want je bent niet lelijk, je bent niet a waste of space, of wat dan ook. Jij bent jij, en jij bent uniek en perfect op de manier dat jij bent. Iedereen maakt wel eens een foutje, maar zo een foutje is juist dat iets wat iemand perfect kan maken! Ps, wil je nog meer dingen kwijt etc, stuur mij gewoon een PB!
En sterkte meis!!!
[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:50 ]