• x

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 9:59 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Poor you,
    mijn crush zei meerdere keren dat hij mij haatte? En hij noemde me heel vaak lelijk, dus trek het je niet aan ;)
    Mensen geven heus wel om je. ;)

    Assassin schreef:
    (...)

    Heb je haar leeftijd wel eens gezien? Je raad niet iemand aan om antidepressiva te nemen op zo'n jonge leeftijd! Dit is niet eens genoeg om het voor te nemen. Het zijn gewoon de hormonen van de puberteit, net zoals de anderen die zeggen dat ze lelijk is. Als ze ouder worden, worden ze allemaal volwassener en veel minder. Tijd helpt hierbij echt.


    Daar had ik nog niet naar gekeken, Nikki.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    I'm sure your beautiful.
    Don't get me wrong, ik ben een meisje. (;
    Als eerste, heel veel sterkte. Het nadeel van internet is dat je elkaar niet echt kunt helpen D:
    Maar stuur me maar een GB als je wat kwijt wil, ik luister altijd graag naar de problemen van mensen en kletsen vind ik ook altijd leuk ^^

    Ik weet zeker dat je helemaal niet lelijk bent! Je bent mooi zoals je bent, mensen die jou lelijk noemen zijn het niet waard. Er zijn zeker weten genoeg mensen die van je houden om wie je bent!<3


    The universal language of art.

    Ik wil altijd naar je luisteren, ik zit namelijk al drie jaar in zo''n periode en weet als geen ander hoe verschrikkelijk het is. En dat het niet "zomaar" overwaait, want tijd heelt niet alle wonden.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:33 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    het komt vast wel goed
    praat anders met je moeder en vraag haar wat je broer wel heeft wat jij niet heb
    je ben dit leven waard okal is het nu mischien even moeilijk
    het word vast ooit goed en dat zul je nooit ondekken als je dood word gereden door een auto

    Wat is mooi?
    Terwijl ik toch echt niet mooier erop geworden ben met al mij puisten;
    Ik ben ook heel lang lelijk genoemd, pas sinds een jaar of twee zijn er wat mensen die mij mooi vinden.
    In lagere klassen (onderbouw en basisschool) vinden mensen het gewoon leuk om met z'n allen 1 iemand naar beneden te halen.
    Niet aan toegeven is de beste wraak. Gewoon verder gaan en talenten ontwikkelen.
    En te zien aan de reacties zijn er genoeg mensen op quizlet die wel om jou geven.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder



    What Selena says ^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik weet hoe je je voelt, het enige wat ik je kan zeggen. Je bent geboren met een reden! En ik ken je niet maar je lijkt me echt een heel lief en aardig persoon. Trek je niks aan van al die negatieve reacties of opmerkingen van anderen. Jij weet beter. Je bent speciaal en uniek, je hoeft niet precies zoals je broer te zijn. Dat maakt je juist zo speciaal.
    Je kan me een PB sturen als je wil praten.

    Weetje, ik heb dat ook gehad. Echt lang ook, denk het nu nog steeds. Maar ik wilde geen hulp totdat mensen boos om mij begonnen te worden. Je moet proberen om van iemand, een leraar, vertrouwenspersoon hulp te krijgen of zo. Bij mij ging het heel ver in ieder geval. Maar ik weet hoe je je voelt. En het beste is dat je het er nu bewust van bent. Je moet geen maaltijden overslaan, je moet niet afvallen als het niet hoeft, dat kan gevaarlijk zijn, je moet ook niet opeens heel erg veel gaan eten ofzo wat dan ook! Je weet dat je je zo voelt, probeer je zelf op te vrolijken en heb schijt aan wat mensen van je denken. Ik heb dat ook gedacht, en ik denk het nu nog steeds maar het boeit mij niet meer. Nu kan je misschien denken makkelijker gezegd dan gedaan, en dat is ook zo, maar niet alles kan makkelijk verlopen. Je moet een beetje moeite doen, en misschien is even laten zien dat het je geen ene bal meer kan schelen, moeilijk zijn. Je moet ze gewoon laten zien dat het je niks kan schelen, en dat je wel zelfvertrouwen hebt!! Want je bent niet lelijk, je bent niet a waste of space, of wat dan ook. Jij bent jij, en jij bent uniek en perfect op de manier dat jij bent. Iedereen maakt wel eens een foutje, maar zo een foutje is juist dat iets wat iemand perfect kan maken! Ps, wil je nog meer dingen kwijt etc, stuur mij gewoon een PB!
    En sterkte meis
    !!! (flower)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 19:50 ]

    Ik voel me ook lelijk. Maar als je er meer over nadenkt: ik kan er niks aan doen. ik ben hoe ik ben, ik kan mijn uiterlijk toch bijna niet veranderen. Als iemand mij uit scheld, dan zeg ik niks, maar van binnen voel ik me gebroken. Toch denk ik altijd aan mijn grootste inspiratie (artiest die inspiratievole dingen zegt), dan word ik weer blij en steek mijn hoofd omhoog. Je moet je er niet veel van aantrekken, dat probeer ik ook niet te doen. ik begrijp hoe je je voelt.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    MarchHare schreef:
    Je bent niet lelijk, je hebt vrienden die van je houden zoals je bent (heart2)

    Ja!
    En het gaat wel over, denk ik. Maar het is zeker niet zo dat niemand om je geeft!


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    mischien klinkt dit kut maar wij kunnen niet die jongen even de waarheid vertellen dat je niet zomaar mensen lelijk moet noemen. we kunnen niet de band tussen jou, je moeder en je familieleden versterken. kortom, je kunt er alleen zelf iets aan doen. en geloof me, het leven is heus niet altijd kut.. denk eens aan de mensen die het nog erger hebben. het wordt heus wel weer beter, het kost alleen tijd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.