• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware Grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

[Yeah, morgen weer fatsoenlijke avond radio (:
    Ik ga ff douchen, kom zo terug. Laterz]

I only miss you when I'm breathing

Girl 007
    'Dus als ik het goed begrijp. Zitten we hier op een verlaten vlakte met af en toe een bos en een beekje. Zonder dat we weten wie we zijn en hoe ons leven hier voor was. Terwijl het enigste wat we hebben zijn spullen met allemaal hetzelfde nummer er in?' zegt 23. Ik knik, 'klopt helemaal,' zucht ik, 'ik vraag me af of we misschien langzaam aan ons geheugen terug krijgen,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Boy 015.

"Dus als ik het goed begrijp zitten we hier op een verlaten vlakte af en toe een bos en een beekje. Zonder dat we weten wie we zijn en hoe ons leven hiervoor was. Terwijl het enigste wat we hebben zijn spullen met allemaal hetzelfde nummer erin?" Zegt 23. "Klopt," Antwoord ik. "klopt helemaal, ik vraag me af of we misschien langzaam aan ons geheugen terug krijgen," Zegt 7.

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 20:33 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Boy 017

'Nee, laat maar, in je eentje zwemmen is niet leuk,' zegt ze.
    'Weet je dat zeker?' vraag ik. 'Je hoeft het niet voor mij te doen.' Ik voel even met mijn vingertoppen aan de rand van mijn boxer. Hij is nog steeds doorweekt.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Boy 013.
    Verbaasd kijkt ze naar haar vinger en wijst nog een keer naar me. Ik begin hard te lachen. "009 Je bent zo grappig!" Lach ik hard. "Wil je alsjeblieft stoppen, ik begin dit niet leuk te vinden," Grinnik ik en val lachend achterover.

Girl 009
    Ik moest moeite doen om niet te lachen.
    Normaal, normaal, dacht ik. Ik wees nog een keer.

Spyclon schreef:
    [Yeah, morgen weer fatsoenlijke avond radio (:
    Ik ga ff douchen, kom zo terug. Laterz]

[De Avondploeg met Daniel en Ivo! Heb je het al eens op de tv gezien? Kan je in de studio kijken, dat is echt grappig. Ik keek Dinsdag en toen ging Daniel Fifa spelen op volgens mij een Psp.. Dan heb je de gameroom, je weet wel. :D]

Girl 002
    'Weet je dat zeker? Je hoeft het niet voor mij te doen.' Ik kijk even naar zijn vinger toppen de aan de rand van zijn boxer voelen en kijk dan snel weer naar zijn gezicht. 'Ja, anders word ik nooit droog en ik heb geen zin om voor de rest van mijn leven zo rond te lopen,'

IHEARTNIALLx schreef:
    (...)

[De Avondploeg met Daniel en Ivo! Heb je het al eens op de tv gezien? Kan je in de studio kijken, dat is echt grappig. Ik keek Dinsdag en toen ging Daniel Fifa spelen op volgens mij een Psp.. Dan heb je de gameroom, je weet wel. :D]

[SlamFM is mijn fave! <3 Alleen jammer dat ze 's avonds allemaal over seks beginnen.]

Boy 013.
    Alles begint te draaien en ik ga rechtop zitten en probeer me rustig te houden. "Stop daar alsjeblieft mee," Smeek ik haar. "Dit is niet grappig," Zeg ik serieus en haal mijn hand door mijn haar.

Girl 009
    'Dat probeer ik!' zei ik, lichtelijk in paniek. 'Ik probeer het gewoon normaal te krijgen. Is.. is dit normaal?' Dit was dus echt vreemd. Ik kon het humeur van andere veranderen?

Boy 017

'Ja, anders word ik nooit droog, en ik heb geen zin om voor de rest van mijn leven zo rond te lopen,' zegt ze na een vluchtige blik op mijn boxer.
    'Zullen we hier lekker in de zon gaan liggen?' stel ik voor. Ik pak mijn tas erbij en begin er wat in te neuzen. Misschien zit er wel een handdoek of een ander groot doek bij, waarop we kunnen liggen.

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 20:47 ]

Girl 002
    'Zullen we hier lekker in de zon gaan liggen?' stelt hij voor waarna hij zijn tas pakt. 'Perfect idee, we zien vanzelf wel of er nog andere mensen zijn. Die hebben tenslotte ook water nodig,'

Boy 017

'Perfect idee. We zien vanzelf wel of er nog andere mensen zijn. Die hebben toen slotte ook water nodig.'
    'Inderdaad, maar dan hoop ik niet dat ze verderop gaan zitten, want de rivier is best wel langwerpig.' Ik haal een niet al te grote handdoek uit mijn tas. Hij is te klein voor mijn hele lichaam, dus ik besluit om met alleen mijn rug erop te gaan liggen.

Randomness schreef:
    (...)
    [SlamFM is mijn fave! <3 Alleen jammer dat ze 's avonds allemaal over seks beginnen.]

[Meestal slaat dat seks-gedoe helemaal nergens op. En die neuk-plaat. -_-]