• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

    Map.


    Ware Grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    Boy 023
    Ze lachte even. Haar lach was best schattig. 'Bruin, wil je ook nog weten welke kleur je ogen hebben?' 'Als dat zou kunnen,' zei ik met een grijns. 'En wat voor kleur wenkbrauwen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Boy 015.

    Ik luister naar het gesprek van 23 en 7, maar bemoei me er verder niet echt mee.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boy 18

    Ik kijk even na hoe 1 weg rent, die zouden we niet meer vinden tenzij we nu meteen weg renden. 'Ik ga ahar achteraan,' mompel ik tegen 8 waarna ik meteen naar de zelfde richting als 1 net ging ren.


    I only miss you when I'm breathing

    Girl 002
    'Iemand heeft dat allemaal van ons afgenomen. Ik denk door middel van één of ander chemisch goedje. Met een spuit of zo.' Ik huiver even bij het idee, 'Gatverdamme. Bah, straks hebben die mensen ons ook deze kleren aangedaan. Dan hoop ik toch echt dat het een vrouw was,'

    Girl 007
    'Als dat zou kunnen. En wat voor kleur wenkbrauwen.' zegt 23. 'Je ogen zijn...' ik doe even een stapje naar hem toe en bestudeer zijn ogen, 'je ogen zijn blauw/groen en je wenkbrauwen zijn ook gewoon bruin,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 017

    'Gadverdamme,' zegt 2 huiverend. 'Bah, straks hebben die mensen ons ook deze kleren aangedaan. Dan hoop ik toch echt dat het een vrouw was.'
    Er gaat een rilling door me heen. 'Ah... denk je dat ze ons hebben betast?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Boy 023
    Ik knikte toen ik de antwoorden kreeg op mijn vragen. 'Oké,' zei ik. Ik glimlachte even en keek toen naar de jongen. Hij stond er maar een beetje bij maar zei niks. Ik besloot me er niet mee te bemoeien. Misschien was hij niet zo'n spraakzaam type? 'Weet jij trouwens waar we ergens zijn?' vroeg ik aan 07.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Girl 002
    'Ah... denk je dat ze ons hebben betast?' zegt hij. 'Ieeeeeeel!' roep ik luid. 'Gatverderdegatver, ik hoop echt van niet.'

    Girl 007
    'Weet jij trouwens waar we ergens zijn?' vraagt 23. Ik schud mijn hoofd, 'ik weet alleen dat hier een paar gedeeltes bos zijn en dat er de woestijn behoorlijk uitgestrekt is,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 015.

    "Ik weet alleen dat hier een paar gedeeltes bos zijn en dat er de woestijn behoorlijk uitgestrekt is" Beantwoord 7 de vraag van 23. "En een riviertje" Voeg ik er nog aan toe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boy 017

    'IEEEEEL!' roept ze luidruchtig. 'Gatver gatver gatver, ik hoop echt van niet.'
    Een grijns verschijnt rondom mijn lippen door haar reactie. 'We kunnen alleen maar hopen. Maar goed, wil je nog zwemmen?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Boy 18

    Na een tijdje rennen ben ik mijn orriëntatie helemaal kwijt en heb ik het spoor van 1 verloren, damn dit moest mij weer overkomen hoor. In de verte zie ik wat glinsteren, zou het een rivier zijn? Ik puf even uit en ga er dan snel op af, ik had best dorst gekregen van het rennen en 8 had mijn flesje nog.


    I only miss you when I'm breathing

    Girl 002
    Ik kijk even opzij en zie dat 17 grijnst. 'We kunnen alleen maar hopen. Maar goed, wil je nog zwemmen?' zegt hij. 'Ik wil wel zwemmen maar kan jij wel zwemmen? Want als je flauwvalt moet ik je waarschijnlijk mond-op-mondbeademing geven,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 017

    'Ik wil wel zwemmen, maar kan jij wel zwemmen?' vraagt ze. 'Want als je flauwvalt, moet ik je waarschijnlijk mond-op-mondbeademing geven.'
    'Ik denk niet dat ik ga zwemmen, maar ga jij maar zwemmen. Ik vermaak me hier wel,' zeg ik met een kleine glimlach.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 002
    'Ik denk niet dat ik ga zwemmen, maar ga jij maar zwemmen. Ik vermaak me hier wel,' zegt hij met een kleine glimlach. 'Lieg niet,' antwoord ik, 'er is hier niks waarmee je je kunt vermaken.'

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 20:20 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Is dat Ivar, die uit het bos stormt?]


    I only miss you when I'm breathing

    Boy 017

    'Lieg niet,' zegt ze. 'Er is hier niks waarmee je je kunt vermaken.' Daar weet ik niks op te zeggen, want het is waar.
    'Ga nou maar gewoon zwemmen,' zeg ik met een zucht.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~