• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware Grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

Girl 008

Op één of ander manier gebeurde er veel. Het meisje rende weg en even later de jongen ook. Ik krabde aan mijn hoofd. Het drong me pas te laat door dat ze weg waren. Ik zuchtte en keek om me heen. Ik nam een slok van me water. Ik keek er naar. Half leeg. Ik zuchtte weer en stopte hem weg. Ik ging verder lopen. Ik had geen flauw idee waar heen. Het was nog steeds warm, veel en veelte warm.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 18

Ik knik even maar kijk wel een beetje verbaasd, 'Ben je nou wel of niet een probleem kind geweest?' net zei ze nog van niet en nu zei ze dat ze het wel een beetje was.

I only miss you when I'm breathing

Boy 017

'Niet echt,' zegt 2 schouderophalend. 'Ik kan alleen wel verzinnen hoe ik op sommige dingen zou reageren en daar kan ik dan wel uit halen dat ik een beetje een probleem kind ben.'
    'Ben je nou wel of niet een probleem kind geweest?' vraagt 18 verbaasd.
    'Ze is een beetje een probleem kind geweest,' zeg ik met een zucht.

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 22:34 ]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Girl 002
    'Ben je nou wel of niet een probleem kind geweest?' vraagt 18 verbaasd. 'Ze is een beetje een probleem kind geweest,' zegt 17 zuchtend. 'Ik weet het niet echt,' zeg ik dan, 'ik bedoel als iemand me een klap zou geven zou ik gewoon en klap terug geven. Lessen skippen zou ik ook zou doen maar maakt dat je een probleemkind?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Mag mijn poppetje zo naar jullie ? ;d]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Wie ben ik om dat te verbieden? xD]

Boy 017

'Ik weet het niet echt,' zegt 2. 'Ik bedoel... als iemand me een klap zou geven, zou ik gewoon een klap terug geven. Lessen skippen zou ik ook zo doen, maar maakt dat je een probleemkind?'
    Ik schud mijn hoofd. 'Dat doen we allemaal wel eens, toch?'

[Nou misschien wouden jullie dat niet ;D Maar dan schrijf ik zo een stukje ;D]

Boy 18

Ik kijk 2 weer even aan en het valt me nu pas op dat ze alleen maar ondergoed aan heeft, en hetzelfde geld voor 17 ook al interesseerde dat me niet zo veel. 'Ehm, denk het niet nee. Maar wat waren of zijn lessen?' vraag ik met een verwarde blik.

Boy 017

18 bekijkt ons allebei even, maar kijkt dan weer 2 aan. 'Ehm, denk het niet, nee. Maar wat waren of zijn lessen?' vraagt hij dan verward.
    'Weet je niet wat lessen zijn?' vraag ik ongelovig. 'Serieus?'

Girl 002
    'Ehm, denk het niet nee. Maar wat waren of zijn lessen?' vraagt 18 verwart. 'Weet je niet wat lessen zijn? Serieus?' vraagt 17. 'In lessen leer je dingen, zoals wiskunde of geschiedenis,' antwoord ik rustig. 'En als je je afvraagt waarom we in ons ondergoed staan: We gingen zwemmen,'

Girl 008

Na een tijdje was het flesje leeg. Zuchtend keek ik om me heen. De brandende zon hielp me niet echt. Ik voelde me al gauw uitgedroogd. Ergens kreeg ik het gigantische gevoel dat ik verkeerd liep en dat ik de andere kant op moest. Ik deed dat. Na een tijdje kwam ik bomen tegen en dacht ik water te horen. Ik hield me tas goed vast en begon te rennen. Ik keek hartstikke blij toen mijn vermoeden klopte. Ik liep me op mijn knieën bij het water vallen en begon met mijn handen water de scheppen en te drinken.

[Ja ze is lekker bij jullie ergens ;D Cuz I'm bored]

Boy 18

Ik luister naar haar uitleg, 'Vaag komt het me bekend voor, diep en ver weg.' mompel ik. 'Oh, dat verklaart dat ook weer,' zeg ik daarna met een kleine grijns.

Girl 002
    'Vaag komt het me bekend voor, diep en ver weg.' mompelt hij. 'Oh, dat verklaart dat ook weer,' vervolgt hij met een kleine grijns. 'Viezerik,' lach ik waarna ik hem in zijn buik prik.

Boy 18

'Hoezo?' vraag ik verontwaardigd met nog steeds een kleine grijns op mijn gezicht, die kon ik gewoon niet verbergen op het moment. Dan valt iets verder van ons af aan de rivier een gedaante me op het oog, ik kijk even goed en zie da het 8 is. 'Heey 8,' roep ik naar haar.

Girl 008

'Heey 8,' hoorde ik opeens iemand roepen. Ik schrok overeind en keek om me heen. Ik veegde mijn mond af. Ik zag een einde verderop paar mensen. Ik liep er een stukje heen en kwam er achter dan één van die mensen 18 was. Ik begon het stukje te rennen. 'Heey,' zei ik blij.