• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware Grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

Boy 18

'Je mag hem wel helemaal,' mompel ik met een kleine glimlach op mijn gezicht. Daarna kijk ik 1 weer even aan, 'Sorry dat ik net uitviel,' zeg ik verontschuldigend. 'Ik schrok gewoon even.'

I only miss you when I'm breathing

Boy 017

'Vreemd,' zegt 2 die naast me gaat zitten. 'Zodra je het water uitstapte, kreeg je gezicht meer kleur.'
    Ik knik en wrijf even met mijn hand door mijn haar heen. 'Ik denk dat er iets met vuur aan de hand is, met mij,' zeg ik met een lichte frons. 'Ik bedoel... die steekvlam, die uit mijn neus kwam. En nu voel ik me ook nog eens ziek in het water. Vuur dooft door water. Daar ligt het aan, denk ik.'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Girl 007
    Ik haal mijn schouders op, 'niet dat ik weet , jij dan?'

Girl 002
    'waarschijnlijk wel ja,' zeg ik,'ik hoop voor je dat je nog wel gewoon kan douchen. Anders ga je wel erg stinken,' vervolg ik met een klein lachje.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Boy 023
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik weet het niet. Jullie zijn de eerste personen die ik op deze vlakte tegen kom en ik weet helemaal niks meer.' Opeens schoot me iets te binnen. 'Welke kleur haar heb ik?' Daar was eigenlijk wel nieuwsgierig naar.

"Ignite, my love. Ignite."

013.
    Ze kijkt me geschrokken aan. "Wees alsjeblieft niet bang voor me, ik weet ook niet wat er gebeurde," Ratel ik en zwijg weer. "Uhm, hoi," Zegt ze. "Hey.. Noem mij maar.. Dertien," Mompel ik.

Girl 009
    Ik knikte en ontspande een beetje. 'Ik ben.. mijn naam weet ik eigenlijk niet, maar in mijn shirt staat "Girl 009", dus ik ben denk ik negen.'

Boy 017

'Waarschijnlijk wel, ja,' zegt ze. 'Ik hoop voor je dat je nog wel gewoon kan douchen. Anders ga je wel erg stinken.' Ze lacht flauw.
    'Ik denk dat ik wel gewoon kan douchen, hoor,' zeg ik grinnikend. 'Voordat we hier waren hadden we een gewoon leven... denk ik dan.'

[Ik ga eten, laterz]

I only miss you when I'm breathing

Girl 001.
    "Blijf uit mijn hoofd creep!" Schreeuwt 018 uit. Ik laat mijn hoofd zakken. Ik ben echt een creep. Langzaam aan loop ik weg, weg van de mensen, weg van alles, weg uit mijn leven. Girl 008 zegt nog iets, maar ik hoor het niet goed meer. Ik begin te rennen, weg van iedereen. Er is nog maar één ding dat ik wil: Dood.

[Sorry dat ik nu pas reageer.. Maar ik wilde even dramatisch doen. (:]

Girl 007
    'Ik weet het niet. Jullie zijn de eerste personen die ik op deze vlakte tegen kom en ik weet helemaal niks meer.' zegt hij, 'Welke kleur haar heb ik?' vraagt hij dan nieuwsgierig. Ik lach eventjes, 'bruin, wil je ook nog weten welke kleur je ogen hebben?'

Girl 002
    'Ik denk dat ik wel gewoon kan douchen, hoor,' grinnikt hij, 'Voordat we hier waren hadden we een gewoon leven... denk ik dan.' 'Dat lijkt me ook. Want we weten wel gewoon hoe we moeten lopen en praten enzo. Ik ben alleen alle persoonlijke dingen vergeten,'

Boy 013.
    "Ik ben.. mijn naam weet ik eigenlijk niet, maar in mijn shirt staat 'Girl 009', dus ik ben denk ik negen," Ik kijk haar aan. "In mijn shirt staat dertien!" Ik ga tegenover haar zitten en kijk haar aan. "Ik.. uh.. ik hoop dat je niet vreselijk geschrokken bent?" Vraag ik bezorgd.

[Ik ga eten! Zelfgemaakte pizzzaaa. (:]

Boy 017

'Dat lijkt me ook, want we weten wel gewoon hoe we moeten lopen en praten enzo. Ik ben alleen persoonlijke dingen vergeten.'
    Ik knik. 'Iemand heeft dat allemaal van ons afgenomen. Ik denk door middel van één of ander chemisch goedje. Met een spuit of zo.'

[OMYGOD. Ik at een zelfgekochte pizza vandaag :') Smakelijk ^^]

Girl 009
    'Valt mee, denk ik.' Ik ging ook zitten. 'Maar.. wat was dat eigenlijk, net?' Ik wees naar dertiens hand, waar een kras op zat. Misschien had hij zichzelf gekrast.

[Wanneer Chiya wijst, verandert ze het humeur. Nu dus. Welk humeur mag je zelf weten. (:]

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:03 ]