• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware Grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

Boy 017

2 begint haar kleren ook uit te trekken. Aarzelend kijk ik haar aan, maar als ze haar broek uitdoet begin ik ook aan mijn riem te frunniken.
    Na een tijdje liggen mijn kleren op een stapeltje bij een boom en loop ik met alleen nog maar een boxer aan het water in.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Girl 002
    Ik stap voorzichtig het heerlijk verkoelende water in en drijf een beetje op mijn rug. 'Dit is echt heerlijk,' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Om kwart over 6 ga ik trouwens naar me moeder en ben ik er pas tegen 9 uur ben ik bang ;d & Spyclon! Reageer ;d]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Omfg ik zit steeds elke keer als ik bij mijn topics zie dat er gepost is: "Is Niall al online? Oh, nee D:" 2 minuten later "Is Niall al online? Shit, nee." :')]

Boy 18

Ik haal even mijn schouders op. 'Ik heb gewoon niet dorst,' mompel ik tegen 8. Ze had haar flesje al bijna leeg en ik pak mijn flesje snel weer tevoorschijn, 'Hier je mag mijne wel,' zeg ik en geef haar de fles.

I only miss you when I'm breathing

Boy 017

Ik sta nog maar tot mijn enkels in het water.
    'Dit is echt heerlijk,' zegt 2, die op haar rug drijft.
    Weifelend loop ik iets verder en laat me dan zakken. Bijna direct voel ik al dat er iets mis is. Ik voel me opeens helemaal koud en niet goed.
    'Ah,' kreun ik terwijl ik weer probeer te gaan staan.

[Ze had hem al leeg ;P]

Girl 008

'Ik heb gewoon niet dorst,' mompelde jongen. Ik krabde even aan me hoofd. Hij haalde zijn flesje te voorschijn. 'Hier je mag mijne wel,' zei hij en hij gaf aan mij de fles. Dankbaar pakte ik hem aan. 'Dank je wel,' zei ik zachtjes en nam een slok. 'Ik probeer er niet zo veel van te drinken,' voegde ik er zachtjes aan toe. Ik wist alleen niet of ik dat vol zou houden.

[Om kwart over 6 ga ik trouwens naar me moeder en ben ik er pas tegen 9 uur ben ik bang ;d woeps ik had dat hier al gezegd xd]

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 17:57 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Girl 002
    'Ah,' hoor ik 17 ineens kreunen. Ik kijk op en zie dat hij in het water ligt. Hij ziet er echt ontzettend bleek uit, alsof hij elk moment flauw kan vallen. Snel zwem ik naar hem toe, 'gaat het een beetje?' vraag ik bezorgd.

Boy 023
    'Dit is echt raar.' Ik knikte instemmend. 'Of mijn ouders waren niet helemaal normaal of er klopt iets niet. Ik vind 23 niet echt een naam.' Ik haalde mijn schouders op. 'Hoe kwam het eigenlijk dat jullie uit de lucht gevallen kwamen?' Mijn stem klonk nieuwsgierig.

"Ignite, my love. Ignite."

Boy 017

'Gaat het een beetje?' vraagt 2, die naar me toe is gezwommen. Ik schud mijn hoofd.
    'Ik voel me niet goed,' zeg ik schor. Ik sta op en wankel het water uit. Gelijk voel ik me een stuk beter. Ik ga op de grond zitten en kijk recht de zon in. Ik weet niet waarom ik dat doe, maar daardoor klaar ik voor een groot deel weer op.

Girl 007
    'Of mijn ouders waren niet helemaal normaal of er klopt iets niet. Ik vind 23 niet echt een naam.' Hij haalt zijn schouders op, 'Hoe kwam het eigenlijk dat jullie uit de lucht gevallen kwamen?' vraagt hij dan. 'Oh, ehm. dit gaat nogal raar klinken maar 15 hier kan laat maar zeggen de wind besturen'

Girl 002
    'Ik voel me niet goed,' zegt hij schor. Hij staat op en loopt het water wankelend uit. Als hij op de grond gaat zitten en naar de zon kijkt loop ik ook het water uit en ga naast hem zitten. 'Vreemd,' zeg ik, 'zodra je het water uitstapte kreeg je gezicht meer kleur,' vervolg ik waarna ik mijn ogen even over zijn lichaam laat glijden.

[Ik ben even weg, ben zo terug.]

[ik ben even eten]

Boy 023.
    'Oh, ehm. dit gaat nogal raar klinken maar 15 hier kan laat maar zeggen de wind besturen.' Ik keek haar aan alsof ze gek was geworden. Als ik het zelf niet gezien had, had ik het dan ook niet geloofd. 'Wind besturen?' Ik grinnikte. 'Dat is best wel awesome.' Ik grijnsde breed. 'Kan jij ook iets cools?' vroeg ik aan 07.

"Ignite, my love. Ignite."