• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware Grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

Boy 017

'Yup,' knikt ze. 'Ik droomde dat ik met een paar mensen op een eiland zat waar insecten woonden die de wereld wilden overnemen. Uiteindelijk waren we ontsnapt met een boot die gemaakt was van spiegels.' Ze begint te grinniken.
    'Spiegels?' Ik kijk haar ongelovig aan. Dan begin ik weer te lachen.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Girl 002
    'Spiegels?' zegt hij waarna hij weer begint te lachen. Ik haal mijn schouders op, 'spiegels ja. Maarja ik droom wel vaker rare dingen. Wat is jouw raarste droom ooit?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

LovingStyles schreef:
    (...)

[Owh, daar had ik over heen gelezen. Ik moet ook niet alles tegelijkertijd willen doen. Excuses. Ik reageer nu gelijk.]

"Ignite, my love. Ignite."

Boy 017

'Spiegels, ja,' zegt ze schouderophalend. 'Maar ja, ik droom wel vaker rare dingen. Wat is jouw raarste droom ooit?'
    'Dat ik over water kon lopen,' zeg ik grijnzend. 'En toen viel ik, en onder water stond plotseling het meisje waar ik toen verliefd op was. Ze had een hele grote, gele hoed op. En toen was die afgelopen.'

GoedeleLover schreef:
    (...)

[Owh, daar had ik over heen gelezen. Ik moet ook niet alles tegelijkertijd willen doen. Excuses. Ik reageer nu gelijk.]

[maakt niet uit hoor :P]

Girl 002
    'Dat ik over water kon lopen. En toen viel ik, en onder water stond plotseling het meisje waar ik toen verliefd op was. Ze had een hele grote, gele hoed op. En toen was die afgelopen.' Ik lach eventjes, 'is dat echt serieus je raarste droom ooit?'

Boy 017

'Is dat echt serieus je raarste droom ooit?' vraagt ze nadat ze eventjes heeft gelachen.
    'Misschien heb ik wel eens raarder gedroomd,' antwoord ik. 'Maar ik kan ze niet allemaal meer herinneren.'

Boy 023
    Ik keek verbaasd naar het meisje dat voor me was geland. 'Euhm, hoi.' Ik liet mijn blik even naar de jongen naast haar glijden en keek toen weer terug naar het meisje. 'Hoi,' zei ik nog steeds een beetje verdwaasd. Ik bekeek de twee personen voor me goed. Het tweetal had net zoals als ik allebei een wit shirt aan en een net zo'n rugzak als ik had.

Girl 002
    'Misschien heb ik wel eens raarder gedroomd. Maar ik kan ze niet allemaal meer herinneren.' zegt hij. 'Ik onthoud altijd alleen de rare dromen,' grinnik ik. Dan zie ik een eindje verderop de rivier en stoot 17 aan.

Girl 007
    'Hoi,' zegt de jongen verbaasd. 'Ik ben 7,' zeg ik tegen de jongen, 'ten minste dat is wat er op mijn shirt staat.'

Boy 017

'Ik onthoud altijd alleen rare dromen,' zegt ze grinnikend. Dan kijkt ze naar voren en stoot me aan. Ik volg haar blik.
    Voor ons ligt een niet al te brede rivier. Het water is helderblauw en ziet er fris uit. 'Drinkwater?'

Boy 23
    'Ik ben 7.' Die naam was misschien nog wel vreemder dan dat zij en de jongen toe net uit de lucht was komen vallen. 'Tenminste, dat is wat er op mijn shirt staat.' Ik knikte bedenkelijk. 'Dan ben ik denk ik 23.' Je kon de twijfel duidelijk in mijn horen. Ik kon toch niet echt 23 heten?

[ik ben eten. Bye.]

Girl 002
    'Drinkwater?' zegt hij als we bij de rivier aankomen. Ik bestudeer het water even, 'ik denk het wel. In elk geval ik ga zo denk ik maar eens zwemmen,'

Girl 008

'Op de rest van je vragen weet ik ook geen antwoord,' zei ze. Ik dacht niet aan vragen. Ik keek naar de jongen. 'Blijf uit mijn hoofd creep!' schreeuwde hij. Het klonk fel en gemeen. Ik snapte het wel waarom hij zei. Wie wou nou dat iemand je gedachten kon lezen. Ik voelde mijn mond aardig droog worden. Ik keek naar de jongen en het meisje. 'Het spijt me dat ik jullie even onderbreek,' zei ik. 'Maar wie heeft er voor mij water en waarom drinken jullie eigenlijk niet zo veel?' vroeg ik. Er kwamen nog meer vragen bij me op.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 017

2 knielt neer bij het water en onderzoekt het. 'Ik denk het wel,' zegt ze daarna. 'In elk geval, ik ga zo denk ik maar eens zwemmen.'
    'Ja, ik ook,' zeg ik en ik trek mijn shirt voor de tweede keer vandaag uit. Dan begin ik mijn verwaarloosde schoenen uit te trekken.

[Topic 2! Dat is snel.]

Girl 009
    Het luipaard verandert in een jongen. 'Uuh,' zei hij.
    Ik wist ook niet wat ik moest zeggen, ik bleef geschrokken hem aanstaren, tot ik merkte dat ik al best een tijdje aan het staren was. 'Uhm, hoi,' zei ik maar.

Girl 007
    'Dan ben ik denk ik 23.' zegt hij. Ik knik even, 'dit is echt raar,' zeg ik uiteindelijk omdat ik niks anders weet te zeggen.

Girl 002
    'Ja, ik ook,' zegt 17. Ik volg zijn voorbeeld en trek ook mijn shirt en schoenen uit. Na even twijfelen trek ik ook mijn broek uit. Dan heb ik zo meteen ten minste nog droge kleren.