• Haha, oma heeft facebook. En ze is nog verder gevorderd dan mijn moeder, die ook facebook heeft.
    Dit is gewoon te geniaal voor woorden. Ik vond dit zelfs zo geniaal dat ik haar vriendschapsverzoek heb geaccepteerd, wat ik niet bij mam heb gedaan. (En waarschijnlijk ook niet zal doen, de komende tijd dan.)

    Jullie nog zo'n hippe familie? (krul)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een tijd geleden Hyves voor mijn oma aangemaakt, hehe. Alleen zit ze er nooit achter. 8D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Zelfs mijn nichtjes en neefjes hebben geen hyves/twitter/facebook. Mijn moeder is e3cht de enige :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nou, me ene oma heeft msn & mail alles, me andere oma heeft ook mail, maar die kan verder écht niet met mobiel alles omgaan. serieus, als je haar smst zegt ze; 'DAT DING PIEPT'N OOK WEER 'N KEER' --'


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mijn nicht, neef (de vriend van mijn nicht), mijn nichtje & tante hebben hyves. Mijn nichtje wil nu ook facebook


    Physics is awesome

    Rembrandt schreef:
    Mijn mama is al blij dat ze de pc aan en uit kan zetten. :'D


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Mijn moeder hackt andermans computer...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn oma en opa hebben geen pc. Mijn opa zelfs geen mobieltje


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn oma's zijn ouderwets.


    26 - 02 - '16

    Mijn vader zit als enige van de familie op internet en het enige wat hij doet zijn flipperkast spelletjes ofzo.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 15:37 ]

    Mijn oma heeft ook facebook. (wbw)

    Flemish schreef:
    Niemand. :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn opa speelt call of duty. Hij is 80 btw :Y)


    And in that moment, we were infinite.

    Negligible schreef:
    Mijn oma en opa hebben geen pc. Mijn opa zelfs geen mobieltje


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha held!
    Ons mam heeft facebook geprobeert, maar ze vond het zo'n onzin dat ze het meteen weer heeft verwijderd. ^^'


    ars moriendi

    Euhm, mijn vader weet hoe om te gaan met een computer, maar daar is dan ook alles mee gezegd, want de rest van de familie weet dat niet. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"