• © Copyright IHEARTZAYNx

Omgeving.

Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

Verhaal:

Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

Vakken pakketten:

Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

Rollen:

Jongens:

~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

Meiden:

~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

Kamergenootjes:

~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

Topic's:
    ...

Regels:

~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

© Copyright IHEARTZAYNx

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Teske Velez

'Ik ben goed in onthouden. Ik weet de weg weer naar buiten,' zei hij. Hij tilde me op als een baby. We sloegen rechts af, nog geen minuutje later waren we buiten. 'Tadaa,' zei hij trots. Ik gaf hem een kusje onder op zijn kaak. 'Geweldig!' riep ik blij.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Tristan

Ik keek haar grijnzend aan
    "Je hoeft echt niet bang te zijn, ik bescherm je"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Alive

'Ik weet van niks, hoor,' zegt ze met een onschuldig gezichtje.
    Ik zucht overdreven vermoeid en duik dan weer onderwater. Daar probeer ik de bodem te raken met mijn buik, wat niet helemaal lukt.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Alex

Ik keek haar grijnsend aan en liet haar benen op de grond. "Wat wil je hier gaan doen ?" vraag ik dan nieuwsgierig.

Amery

"Wat zou ik moeten doen zonder jou ?" vroeg ik lachend aan hem. "We zullen dan maar in zo'n karretje gaan zitten zeker".

Tristan

"Mh saai op je kamer zitten" grijnsde ik
    "Is goed als je het heel zeker weet"

Teske Velez

'Wat wil je hier gaan doen?' vroeg hij nieuwsgierig, nadat hij mij weer op de grond had gezet. Ik keek een beetje om me heen. 'Je wou toch een geheime plek?' zei ik en ik liep naar een boom toe. Snel en behendig klom ik erin. 'Is dit iets?' vroeg ik met een lachje.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Alex

Ik klom haar achterna tot een paar dikke takken die goed verborgen waren achter bladeren. "Er zal hier wel nog ergens iets liggen waarmee we het comfortabeler kunnen maken" zei ik.

Amery

Ik ging zitten en ging dicht bij Tristan zitten. Serieus, als er 1 ding was waar ik niet tegenkon was het dit wel, maar he, ik had Tristan om me te beschermen !

Teske Velez

'Er zal hier wel nog ergens iets liggen waarmee we het comfortabeler kunnen maken,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. Ik hielt een paar takken stevig vast en boog langzaam naar hem toe. 'Hoe toch niet? Wat wou je allemaal doen dan?' vroeg ik en ik kon het niet laten om hem een kusje te geven.

Timothy.
    Hayley trekt me mee naar de trap. "Ik heb nu al medelijden met je kamergenoot," Grinnik ze, en ik kijk haar een moment raar aan, maar snap dat wat ze bedoelt. "Nou, dankje?" Grijns ik. "Ik ook," Voeg ik er nog aan toe en trek een sprintje de trap op, de hal in. "Welke kamer?" Vraag ik aan haar.

Tristan

Ik sloeg mijn arm weer om haar heen
    "Ah je durft het tenminste nog" grijnsde ik

Amery

"Ah, ik heb jou, een sterke hand en een shirt om me in te verstoppen, en niet te vergeten een sterke arm die me beschermt, dus ik heb alles wat ik nodig heb" zei ik met een lach naar hem.

Alex

Ik grijnsde speels. "Uhm" zei ik terwijl ik haar naar me toe trok, "Als ik hier lang met je ga zitten, wat ik dus van plan ben, zal ik tegen de avond niet meer kunnen zitten dus we hebben teminste een kussen nodig" zei ik waarna ik een kusje op haar neus gaf.

May Lee

Ik zwom rustig aan de kant en ging op de rand van het zwembad zitten. De zon brandde op mijn huid en ik slaakte een zucht van genot.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Tristan

Ik lachte om haar opmerking
    "Dat zal ik onthouden"

Teske Velez

'Als ik hier lang met je ga zitten, wat ik dus van plan ben, zal ik tegen de avond niet meer kunnen zitten dus we hebben teminste een kussen nodig,' zei hij nadat hij me naar zich toe had getrokken. Ik glimlachte toen hij een kusje drukte op mijn neus. Ik lachte zachtjes. 'Oké, je hebt gelijk,' zei ik zachtjes. Ik keek een beetje om me heen. 'Nou deze boom onthouden,'

Alex

Ik lachte en keek om me heen. "Dit is best een goeie plaats om mensen te bespioneren" zei ik lachend, "Deed ik vroeger ook altijd, vond ik geweldig".

Amery

"Tuurlijk moet je dat onthouden, je zou alles onthouden van je kamergenote" zei ik lachend. Ik had niet door dat we al aan het rijden waren dus keek voor me. Ik slaakte een gil en verborg mijn gezicht in het shirt van Tristan.