• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    "Geen idee, dat is 1 van de gevoelens die ik heb bij jou, het is als het gevoel dat als je naar een puppy of kitten kijkt, en je direct zegt, oh zo schattig ! Wel, ik vind jou schattig" zei ik.

    [ Is goedd, ]

    May Lee

    Ik keek naar Alive, 'Zullen we het zwembad uit gaan? We zijn toch al aardig opgedroogd,' glimlachte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Je bent een schat ;D]

    Teske Velez

    'Geen idee, dat is 1 van de gevoelens die ik heb bij jou, het is als het gevoel dat als je naar een puppy of kitten kijkt, en je direct zegt, oh zo schattig ! Wel, ik vind jou schattig,' zei hij. Ik begon zachtjes te lachen. 'Zit je me nou te vergelijken met een puppy of een kitten?' zei ik lachend. 'Maar wat zijn die andere gevoelens dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik begon te grijnsen. "Raad maar" zei ik lachend.

    Teske Velez

    'Raad maar,' zei hij lachend. 'Waarom vertel je het niet gewoon,' zei ik zachtjes. Ik begon zachtjes over zijn handen te kriebelen. Het was hier fijn. Ik begon het alleen een beetje koud te krijgen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik tilde haar op en ging via het trapje het zwembad uit. Onze handdoeken lagen nog altijd mooi in de volle zon, het zwembad daarentegen lag op een slechte plaats want die lag nu in de schaduw. "Het zijn er eigenlijk best veel" begon ik, "Uhm, vrolijkheid, vertrouwen, ik voel me mezelf bij jou, je stelt me gerust zonder je dat zelf doorhebt," vervolgde ik waarna ik wat naar haar toebuigde, "En liefde".

    Teske Velez

    'Het zijn er eigenlijk best veel,' zei hij terwijl hij me optilde en het zwembad uitliep. 'Uhm, vrolijkheid, vertrouwen, ik voel me mezelf bij jou, je stelt me gerust zonder je dat zelf doorhebt,' zei hij en hij boog naar me toe. 'En liefde,' zei hij. Ik begon te blozen en glimlachte naar hem. 'Je bent echt geweldig,' zei ik zachtjes tegen hem en drukte een kusje op zijn lippen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Wie weet wat er nooit was gebeurd moest ik iemand anders hebben aangesproken" zei ik met grote ogen, "Dat zou vast een hel zijn geweest, want dan had ik nu nog steeds die kamer met slecht uitzicht, nog steeds die ex- kamergenote en dan was ik hier nu niet met Captain Teske Sparrow !" somde ik op.

    Teske Velez

    Ik moest lachen om wat hij allemaal zei. 'En dan had ik mijn kamer alleen en had ik Einstein nooit ontmoet die niet wist wat een neus was,' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Dat blijft echt een raar ding hoor een neus" zei ik weer, helemaal verbaasd. Ik raakte met mijn vinger het topje van haar neus aan. "Als je slaapt, ben je dan echt met niets wakker te krijgen of word je wakker van het minste dat er gebeurd ?".

    Teske Velez

    Ik keek hem vragend aan. 'Wat ben je van plan?' vroeg ik aan hem. 'Je gaat vannacht toch niks met me doen hea?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Nee tuurlijk niet, maar 's nachts, en durf niet te lachen, word ik altijd wakker omdat ik honger krijg" zei ik serieus.

    Teske Velez

    'Nee tuurlijk niet, maar 's nachts, en durf niet te lachen, word ik altijd wakker omdat ik honger krijg,' zei hij. Ik keek omlaag en probeerde niet te lachen. Het klonk gewoon grappig. 'Ach, zo heeft iedereen wel van die dingetjes,' zei ik met een glimlach tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Je hebt gelachen" zei ik grijnsend tegen haar.

    Teske Velez

    'Je hebt gelachen,' zei hij grijnzend. 'Niet! Oké, misschien een beetje,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you