• Ik heb een nichtje van 13, en ze is altijd een beetje een modepopje geweest. Begrijp me niet verkeerd, ik heb daar absoluut niks op tegen en ik hou zielsveel van haar. Maar de laatste tijd kan ik er niet meer met mijn verstand bij. Ze draagt een plamuurlaag make-up en heeft het constant druk over haar wenkbrauwen die ze moet epileren. Nu loopt ze dus rond met zo'n bitchy wenkbrauwen en een hele laag make-up, het arme kind is pas 13. Ze maakt zich druk dat ze nog nooit gezoend heeft met een jongen en wil uitgaan (en het liefst ook nog roken en zuipen, als ik het haar niet uit haar hoofd had gepraat). Waar gaat het heen met de wereld?!

    Ben ik nu de enige dat er tegenwoordig veel (onbewuste?) druk op jongeren wordt gelegd? We "moeten" mooi zijn, dun zijn, make-up dragen want anders vallen we buiten de groep.

    Nu kan het mij weinig schelen wat mensen over mij denken, en wat ze van mijn kleding en haar vinden. Maar ik vind het zo slopend voor de mensen die er super gevoelig voor zijn. Die gaan er gewoon aan kapot.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 17:21 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Uneventful schreef:
    It's a fucked up society.


    Inspiration can hit you any time

    oh dat wist ik allang :'D
    het eerste volgende kind van 12 die bij mij om een peuk gaat zitten janken schop ik om 8 uur in dr bed


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik moet nu gelijk aan het boek verwelken denken
    Daar hebben ze de wereld echt verkloot en bestaat alleeen Noord Amerika nog en worden de meisjes niet ouder dan 20 en de jongens niet ouder dan 25.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    DEADFAMOUS schreef:
    Ik begon pas make-up te dragen toen ik 14 was, en toen was het een klein beetje oogpotlood, meer niet. Ik draag nog steeds geen foundation, omdat ik een mooie huid heb en ik allergisch ben voor foundation... .__.
    Mijn nichtje doet dat ook. Ze is ook pas 13 of zo, en ze draagt echt dikke lagen make-up, zit non-stop op twitter, draagt hakken die hoger zijn dan die van mij (en ik begon pas hakken te dragen toen ik 15 was...), laag uitgesneden topjes. WHATTHEFUCK.


    Ik snap eerlijk gezegd niet wat Twitter hiermee te maken heeft, but okay.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Necromancer schreef:
    (...)

    Ik snap eerlijk gezegd niet wat Twitter hiermee te maken heeft, but okay.

    als ik aan twitter denk, denk ik aan al die blackberry's die die kinderen nu al hebben :')
    ik ging met scouting meelopen met kindjes die speculaas gingen verkopen. één zo'n kind kon nog niet eens normaal bij de bel en die had al zo'n ding op zak. 'ja cool he, die heb ik van mijn mama voor sinterklaas gekregen'
    ouders verpesten die kinderen ook


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het is een fase, gaat wel weer over.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ImOnFire schreef:
    (...)
    als ik aan twitter denk, denk ik aan al die blackberry's die die kinderen nu al hebben :')
    ik ging met scouting meelopen met kindjes die speculaas gingen verkopen. één zo'n kind kon nog niet eens normaal bij de bel en die had al zo'n ding op zak. 'ja cool he, die heb ik van mijn mama voor sinterklaas gekregen'
    ouders verpesten die kinderen ook


    Dat kan. Ik moet zeggen dat ik ook regelmatig op Twitter zit, maar ik heb geen Blackberry of een iPhone of hoe die shit ook mag heten, en bovendien raak ik het beetje make-up dat ik heb nauwelijks aan. :') Maar als we over Twitter praten, denk ik sowieso niet als eerst aan Blackberry's, aangezien ik niet vind dat dat hoog in verband staat met Twitter. (cat) Ik zou eerder denken aan de social media, Facebook en Hyves e.d.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Annatar schreef:
    Godzijdank is mijn zusje van 13 nog normaal qua dat.

    Ik heb een broertje van 13, en die doet ook zo, maar dan in een jongens vorm. En ik erger me er kapot aan. Ik ben een jaar ouder, maar gelukkig nog net voor die fase geboren zeg.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    All true.


    ars moriendi

    Necromancer schreef:
    (...)

    Dat kan. Ik moet zeggen dat ik ook regelmatig op Twitter zit, maar ik heb geen Blackberry of een iPhone of hoe die shit ook mag heten, en bovendien raak ik het beetje make-up dat ik heb nauwelijks aan. :') Maar als we over Twitter praten, denk ik sowieso niet als eerst aan Blackberry's, aangezien ik niet vind dat dat hoog in verband staat met Twitter. (cat) Ik zou eerder denken aan de social media, Facebook en Hyves e.d.

    dat is ook zo. al vind ik dat kinderen van 12 nog buiten horen te spelen en niet non-stop op twitter, facebook en hyves moeten zitten


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat zie ik ook om mij heen gebeuren.
    Mensen willen er denk ik graag bij horen.


    Vas Happening.

    Uneventful schreef:
    It's a fucked up society.


    ' Nyctophilia '

    Ik denk ook dat ze zich laten beinvloeden door andere..

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 23:04 ]


    Vas Happening.

    Ik ben 12, en om eerlijk te zijn erger ik me er kapot aan.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Dat is niet tegenwoordig, dat is altijd wel geweest. Mensen willen er persé bij horen, om een bepaalde status aan te nemen. Geloof me, ik vind het ook niet kunnen. 13 jaar en dan al geen kind meer. Dat is echt zo zonde van je jeugd, je hebt nog jaren genoeg om volwassen te doen. Maar je hebt wel gelijk, als ik zo in mijn omgeving kijk zie ik dat ook overal wel terug. Op school ook, veel bruggertjes die doen er alles aan om erbij te horen. Allemaal lopen ze dan met een dikke laag make-up, een addidas vestje aan en uggs eronder en een black berry in hun klauwen. En dat is dan niet 1 kind, maar meteen meer dan de helft van de bruggers. Dan denk ik niet dat ze dat allemaal mooi vinden, maar dat ze dat puur doen om erbij te horen. Gelukkig dat mijn ouders me altijd down to earth hebben gehouden. Ik moet er niet aan denken om in een groepsdruk te leven, alleen maar om erbij te horen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.