• Ja, hier kwam ik op door dat andere topic. Hebben jullie nog spulletjes die je had als baby?
    Mijn moeder heeft voor mij deze collage gemaakt. Je ziet linksboven nog een klein stukje van mijn bijtring mét een belletje!:9~
    Ook heb ik nog twee knuffels of zo, uit die tijd. En twee muziekdoosjes.(:

    Wat hebben jullie nog?


    Trouwens, van twee foto's heb ik een aparte foto gemaakt, omdat ik die schattig vind! Deze vind ik zelf echt té lief.:'D -ego- & deze, omdat mijn wangen daar zo grappig bij elkaar geknepen worden. Nu jullie.(cat)


    everything, in time

    Ik heb niks meer van mij als baby :') Alleen foto's


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb nog steeds een knuffeltje van toen ik baby was! x'D


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik heb nog steeds mijn eerste paar schoenen :-)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb foto's, een knuffel, een dekentje en klompjes.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Discover schreef:
    Ik heb nog steeds een knuffeltje van toen ik baby was! x'D

    Ik ook! En kleertjes nog, en foto's en zelfs sieraden, poppen, dekentje.(:

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 13:39 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb nog heel veel speelgoed haha, kleertjes, foto's, etc.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb nog kleertjes van mij en mijn zusje, die gebruikten we later altijd voor onze poppen :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb nog speeltjes, foto's schoenen en kleding van toen ik een baby was.:)
    En ergens had ik nog een haarlokje volgens mij...:8


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mijn mama heeft nog een paar dingen bewaard, zoals mijn eerste paar schoentjes en nog meer gedoe. Ohja, en 900 4 fotoboeken vol(cat)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 14:56 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Even denken hoor, nog foto's en ook nog heel veel dingetjes die ik gemaakt heb op de kinderdagverblijf enzo. En ohja, mijn doopjurk :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik heb mijn teddybeer nog, die ik kreeg bij mijn geboorte. En eh, in mijn fotoboek heb ik nog een haarlokje, denk ik. En ook nog een enkelbandje met mijn naam erop en nog wat kleertjes. En verder natuurlijk nog heeel veel foto's. :'D

    Ik heb geloof ik nog wat kleren en schoenen die ik droeg toen ik klein was. En een clownspak dat mijn oma voor me gemaakt heeft. Op mijn kamer ligt nog een knuffel die ik al mijn hele leven heb, die gaat sowieso nooit meer weg. Niet dat ik er nog mee slaap, maar hij heeft een soort ere plek naast mijn nachtkastje (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb alleen mijn geboortekaartje,2 knuffels en een paar foto's,voor zo ver ik weet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Aha, eh... heel veel oude poster, geboorte spulletjes (cadeatjes dus), een geboorte spaarpot (iets wat mijn familie gewoon geeft), een geboorte armbandje, knuffels en er is vast nog veel meer op zolder. Laats vond ik een doos met allemaal werkstukjes van toen in groep 1,2,3 en 4 zat. XD


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Heel veel kleren en vooral twintig miljoen foto's. En ik vind het niet ego dat je jezelf schattig vind want bij elke foto die ik van mezelf zie zit ik ook zo: 'AAAAAW' Haha. Ik heb ook een paar hele schattige schoentjes die in zilver zijn gedoopt :') en zo een rammelding ofzo, haha.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 16:18 ]