• Elke dag doe ik het wel; spontaan in mijn handen wrijven. Het is zo'n tic dat ik doe wanneer er iets leuks, spannends of engs is. Mijn vriendin naast me in de klas zegt dat ik ermee op moet houden, maar het gaat gewoon niet. Hebben jullie irritante dingen die je plots met je lichaam doet, zoals in een keer heel snel knipperen?


    Being happy is a choice ~

    Nou, vingers knakken/ombuigen alles. Dat geldt ook voor knieën, enkels, polsen & nek. Verder, um, idduno?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik vlecht altijd iets wanneer ik zenuwachtig ben.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik vraag het even aan Tranquilla.. Volgens haar zit ik vaak aan mijn haar, ik bijt de velletjes van mijn lip kapot. Oke. Nou van mezelf weet ik dat mijn bril altijd van mijn neus afglijdt als ik zenuwachtig ben. Dus je kan het wel raden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik kraak 's ochtends altijd mijn rug, maar dat zie ik meer als noodzakelijk, wil ik fatsoenlijk kunnen bewegen. Maar het is erg onplezierig om aan te horen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik kraak 's ochtends altijd mijn rug, maar dat zie ik meer als noodzakelijk, wil ik fatsoenlijk kunnen bewegen. Maar het is erg onplezierig om aan te horen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik moet altijd iets met mijn vingers doen, mijn been wiebelen en ik bijt vaak mijn wang aan de binnenkant kapot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Benen wiegen, wimpers plukken, nagelbijten, m'n haar rond m'n vinger draaien, en m'n vingers/nek kraken.
    Jep, ik kan niet stil zitten :)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    SuperSheep schreef:
    Als ik heel blij ben klap ik in mijn handen, of ik maak rare geluidjes.
    ^ en ik bijt ook continu op mijn vel rondom mijn nagels en op mijn nagels.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Pericles schreef:
    Ik pluk aan mijn lippen waardoor ik altijd kapotte lippen heb. En ik knak onbewust mijn polsen en enkels, maar dat gebeurt al door ze normaal te bewegen.


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Aan me haar friemelen & mijn tenen knakken.

    Wandering schreef:
    Ik bijt idd ook altijd op mijn onderlip en bijt de velletjes er van af. + Ik knak ik mijn enkel door er mee te draaien (ik weet dat het slecht is, maar ik kan er niet mee stoppen, ghehe.)

    Alleen dat met dat enkel kan ik niet, maar ja.
    Als ik zit dan beweeg ik altijd zo met mijn been, of als ik mijn been over mijn andere been doe dan beweeg ik heel spastisch met mijn voet..


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik kan niet van mijn haar blijven. :W

    Ik pluk altijd aan mijn wimpers


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn schuine pony steeds uit mijn ogen strijken en als ik me een beetje awkward of bekeken voel, mijn shirtje omlaag of juist omhoog trekken. :')


    ars moriendi

    Ik knipper veel. Echt een rare tic.
    Ik frunnik altijd aan mijn wimpers.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:10 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.