• heey, is de uitslag al bekend?, en zoja wie heeft er prijs? ^^

    gefeliciteerd alvast (als je hebt gewonnen)

    P.S.
    laste minute kaartjes zijn toch nog niet bekend gemaakt toch?, teminste dat dacht ik

    xx

    ik heb niks gewonnen :(
    maar dat had ik wel verwacht xD

    Volgens mij is er nog niks bekend.. naja gisteren een paar maar dat was alleen in duitsland :X


    ~

    ja volgens mij zijn de laste minute kaartjes nog niet bekend..

    Ik heb van een meisje gehoord die de eerste kaartjes gewonne ad, ng geen mail gekregen eeft :s


    It's all about party fun love and radio

    xCIxTHx schreef:
    ja volgens mij zijn de laste minute kaartjes nog niet bekend..
    Volgens mij zijn de andere kaarten ook niet bekend. Want anders zou nokia dat echt wel ergens zettend dat ze bekend zijn.


    ~

    kaartjes waarvoor?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    http://www.facebook.com/event.php?eid=139050608592

    Zoiets als dit zou je dan wel vinden.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 12:50 ]


    ~

    Hihih, je bedoelt het concert in keulen, ofzo? Nou, die was uitgesteld hoorde ik van Jolien.

    6000BRIEFJE schreef:
    Hihih, je bedoelt het concert in keulen, ofzo? Nou, die was uitgesteld hoorde ik van Jolien.


    aah ik dacht al, anders zal er vast wel iets op internet staan

    LALALALALA schreef:
    kaartjes waarvoor?


    concert in Köln

    ---> verplaatst naar 'concerten'

    Pfft... Ze zijn dan wel erg laat met de uitslag...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb ook nog geen mail.. en als ik vandaag niet win.. moet ik toch nog zenuwen blijven hebben voor maandag.
    Maar wat ik ook niet echt snap.. er zijn meisjes bij die 2x hebben gewonnen? :s. Niet eerlijk vind ik.

    alleen duitsers konden winnen toch

    Dear Tokio Hotel fans, all winners have now received their winning notification. Those who did not get any email from us so far are unfortunately not among the winners. We kindly ask the winners to read their received email carefully as it contains the answers to many of the questions you asked here or on twitter. Important note for you arrival: There are no parkings at the venue itself.

    Met andere woorden: wie nu nog geen mail heeft gehad, heeft niet gewonnen. (: