• Elke dag doe ik het wel; spontaan in mijn handen wrijven. Het is zo'n tic dat ik doe wanneer er iets leuks, spannends of engs is. Mijn vriendin naast me in de klas zegt dat ik ermee op moet houden, maar het gaat gewoon niet. Hebben jullie irritante dingen die je plots met je lichaam doet, zoals in een keer heel snel knipperen?


    Being happy is a choice ~

    tic tac? sorry moest ik opeens aan denken :')
    ik krab altijd mijn nagellak eraf


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik knak mijn rug constant, maar dat is meestal gewoon omdat die pijn doet.
    En ik maak rare geluidjes als ik blij ben.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als ik me niet op mijn gemak voel of zenuwachtig ben moet ik iets met mijn handen doen en ik vind dat zelf heel irritant. En als ik ga slapen moet ik lezen, anders slaap ik niet.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Shogun schreef:
    Ik pluk vaak aan mijn haar.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik kan nooit stil zitten. Op school beweeg ik echt de hele tijd met mijn been of zit ik op tafel te drummen, iedereen wordt er echt gek van :'D. En 's nachts kan ik vaak ook nog heel lang tegen mijn lakens zitten schoppen, zelfs als ik slaap.


    i put the fun in funeral

    Mijn ponny uit mijn ogen halen, op mijn lippen bijten (vooral in de winter omdat ze dan schraal zijn), met mijn vingers spelen als ik zenuachtig ben en met mijn haar spelen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Oke, mijn hele lijst:

    - Met mijn lichaam dingen kraken; nek, rug, enkels, etc.
    - Mijn lippen aflikken.
    - In mijn handen wrijven.
    - Op mijn onderlip bijten
    - Steeds met één voet bewegen als ik op een stoel of bank zit.


    Being happy is a choice ~

    Ik bijt aan de binnenkant van mijn wang en soms krijg ik vanzelf een tic,dan begint mijn oog te trillen :3


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik bijt nagel! Als ik zenuwachtig ben of ik me verveel.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 14:51 ]


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik tik met mijn voet heel snel achter elkaar :'d


    And in that moment, we were infinite.

    Vlechtjes in mijn haar maken. En ik bibber met mijn been, dat gaat automatisch. Weet iemand hoe dat kan?

    Edit: O, blijkbaar heet het Alfa-Gamma genoemd....

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 17:04 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."