• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey

Belongs to Leave

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Yvo Leroux

Ik voelde haar warmte tegen mij aan. Het bleef heerlijk voelen. Zachtjes drukte ik haar wat meer tegen mij aan. Ik wou gaan liggen, maar dat leek me niet zo handen op het gras en shirtloos. Gras voelde niet zo fijn aan, aan een blote rug. 'Heeft je warmte ook iets te betekenen?' vroeg ik voorzichtigjes tussen het zoenen door.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[aii dat is kut]

Faye
    'Ik weet dat ik er toe wordt gedwongen, maar ik bedoel... Wat ik bij de auto zei, houd jijook echt van mij?' vraagt hij aarzelend. 'I-ik weet niet,' zeg ik zacht, 'ik bedoel ik ken je nog niet zo lang. Dan kan ik niet gelijk zeggen dat ik van je hou,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[En ze had de fiets van mijn vader mee...]

Ivar

Ik kom weer van haar af als ik da hoor, ik had het wel kunnen weten maar toch was he niet aangenaam om te horen. Ik staar even zwijgend voor me uit, met mijn knieën opgetrokken en mijn hoofd op mijn knieën. Hoe had ik zo naïef kunnen zijn?

I only miss you when I'm breathing

[nog kutter -.-]
    Faye
    Hij gaat gelijk van me af als hij het hoort. Dan trekt hij zijn knieën op en legt zijn hoofd er op. 'Ivar,' zeg ik zacht, 'je kan niet van me verwachten dat is gelijk verliefd op iemand kan zijn als ik die persoon nog maar net ken,'

[Oke, nu moest ik dus gewoon google raadplegen om die vraag te kunnen beantwoorden en volgens mij klopt ie nog niet >< ]

Eliza

‘Heeft je warmte ook iets te betekenen?’ vroeg hij voorzichtig tussen de kussen door. Ik lachte even. ‘Je moet me geen serieuze vragen stellen als mijn hoofd op hol aan het slaan is,’ reageerde ik tussendoor en gaf hem een vlugge kus. ‘Mijn temperatuur is gelijk aan die van een wolf en heb net als hun een constante temperatuur,’ antwoorde ik toen en plaatste toen een kus op zijn kaak.

Ivar

'Ik weet het, maar...' zeg ik mrt een zucht. 'Maar ik heb een soort van mijn regels gebroken,' vervolg ik na een tijdje met nog een diepe zucht.

Faye
    'Ik weet het, maar...' zucht hij, 'Maar ik heb een soort van mijn regels gebroken,' vervolgt hij iets later met een zucht. Ik kijk hem vragend aan, 'welke regels?'

[Haha XD lekker voor je ;D Enige wat ik telkens kon doen was naar de rollentopic gaan en opzoeken hoe Eliza er ook al weer uit zag XD]

Yvo Leroux

Ik hoorde haar lachen. Van binnen smolt ik gewoon. ‘Je moet me geen serieuze vragen stellen als mijn hoofd op hol aan het slaan is,’ zei ze en ze gaf me vlug een kus. Ik lachte zachtjes naar haar. ‘Mijn temperatuur is gelijk aan die van een wolf en heb net als hun een constante temperatuur,’ legde ze uit en ik voelde een kus op me kaak. 'Je kon ook gewoon ja zeggen,' zei ik lachend en gaf haar een kusje. Ik ging met één hand zachtjes door haar haren.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Wacht maar, ik zal wel voor een paar moeilijke vragen zorgen voor je ;D ;P :O hoe kun je nou vergeten hoe Eliza eruit ziet! ;D ]

Eliza

'Je kon ook gewoon ja zeggen,' zei hij lachend en gaf me weer een kusje terwijl hij met één hand zacht door mijn haren heen ging. Ik grinnikte even en liet mijn hand vanuit zijn nek even over zijn bovenlijf heen glijden. 'Ik dacht je wilde meteen weten wat het was waarmee het te maken had,' reageerde ik daarna en streelde plagend met het puntje van mijn tong over zijn onderlip om me vervolgens iets terug te trekken.

[ohwja, grapjas, ben ik gaan google had ik ook gewoon 'ja'kunnen typen... >< ]

Ivar

'De regels van mijn roedel,' antwoord ik met mijn hoofd neer gehangen. 'Van mijn wolven roedel,' voeg ik er voor de duidelijkheid nog aan toe.

[Welke moeilijke vragen ;O je had ze gisteren al gesteld met die hele familie kwestie ;o]

Yvo Leroux

Haar hand uit mijn nek liet ze even over mijn bovenlijf glijden. 'Ik dacht je wilde meteen weten wat het was waarmee het te maken had,' zei ze en ik lachte zachtjes. Ze streelde zachtjes met haar toch over mijn onderlip en trok zich ietsjes terug. 'Plaag me niet zo,' zei ik zachtjes en drukte haar weer zachtjes tegen me aan.

Faye
    'De regels van mijn roedel. Van mijn wolven roedel,' zegt hij terwijl hij zijn hoofd op zijn knieën houdt. Ik haat het om hem zo te zien. 'Wat zijn de regels die je verbroken hebt dan?'

[Ja das waar, misschien dat ik daar nog wel wat vragen op ga verzinnen ;P ]

Eliza

'Plaag me niet zo,' zei hij zacht en drukte me weer zachtjes tegen zich aan. Ik grinnik even, klem mijn benen tegen hem aan en druk mijn lippen weer op die van hem. Dit keer iets ruwer dan voorheen en laat een van mijn handen weer terug naar zijn nek glijden.

Ivar

'Nou, vooral dat ik jou heb verteld dat ik dus een shape shifter ben. Het had gemogen als we echt een relatie hadden maar dat is dus niet zo.' antwoord ik terwijl ik weer mijn knieën onder mijn hoofd vandaan haal.

[Damnit]

Yvo Leroux

Ze klemde haar benen om mij heen. Ze drukte haar lippen op de mijne. Dit keer was het niet zo voorzichtig. Haar handen gingen weer naar mijn nek. Gewillig zoende ik haar terug. Ik liet mijn handen weer onder haar shirt glijden en streelde zachtjes haar rug.