• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey

Belongs to Leave

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Eliza

‘Dat klinkt echt lief, maar ergens ook eng,’ zei hij zachtjes met een lach en gaf me vervolgens een kusje. ‘Wat gebeurd er als ik je niet leuk vond?’ vroeg hij daarna voorzichtig. ‘Ze zeggen dat zoiets is voorbestemd, dus als er geen sprake van liefde is worden we vrienden,’ reageerde ik met een bedenkelijk gezicht. 'Moeder had het me eens uitgelegd maar in die tijd was ik er zo zeker van dat het me niet zou gebeuren dat ik volgens mij een deel ben vergeten,' voegde ik er toen aan toe.

Yvo Leroux

'Moeder had het me eens uitgelegd maar in die tijd was ik er zo zeker van dat het me niet zou gebeuren dat ik volgens mij een deel ben vergeten,' zei ze nog. Ik keek haar aan. 'Hoezo was je daar dan zo zeker van?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Sorry als ik zo veel vragen stel,' voeg ik er gauw aan toe. Ik gaf haar een kusje op haar voorhoofd.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[oepss faaaal a.]
    Faye
    'Hoe moet ik dat weten?' grijnst hij en hij drukt weer een kusje op mijn lippen. 'Maar jij kan er ook echt wat van,' vervolgt hij. Ik glimlach even, 'dankje,' zeg ik waarna ik mijn lippen weer op die van hem druk.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Eliza

‘Jij stelt nooit teveel vragen,’ glimlachte ik. ‘Ik heb me geprobeerd te verzetten tegen het inprenten, wilde niet dat het me zou gebeuren omdat ik vond dat je leven niet geleidt kon worden door één persoon. Het was eerder iets wat ik me niet kon voorstellen en dat veranderde dan ook direct toen ik jou zag,’ reageerde ik met een lichte blos en streek afwezig met mijn vingers over zijn sleutelbeen heen.

Yvo Leroux

Ik voelde haar vingers over mijn sleutelbeen gaan. 'Hoe jij het nu uitlegt klinkt het eng. Ik bedoel. Het lijk mij niks om eerst met de gedachte rond te lopen dat je het niet wel en dan opeens ben je verliefd op iemand, of je het nou wil of niet en het lijkt dan als of je die gedachte nooit heb gehad,' zei ik en ik keek haar nog steeds aan.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Ik ga Voor een goed doel genaamd quizlet tot 5 uur opblijven :D]

Ivar

Ze drukt haar lippen ook weer op die van mij en ik geniet er met volle teugen van, figuurlijk gezegd dan. Ik haal langzaam mijn lippen van de hare af en druk een paar kusjes in haar nek, 'Mag ik je wat vragen?' breng ik tussen het kussen van haar huid uit.

I only miss you when I'm breathing

[tot 5 uur? Als in 5 uur 's ochtends?]
    Faye
    Ik glimlach even als ik zijn lippen in mijn nek voel. 'Mag ik je wat vragen?' vraagt hij dan. 'Tuurlijk, geen probleem,' antwoord ik.

[Jup, je hebt helemaal gelijk]

Ivar

Ik druk nog wat kusjes in haar nek, 'Oké. Voel je echt iets voor mij zoals ik wat voor jou voel?' vraag ik nadat ik gestopt ben met haar te kussen.

Eliza

Mijn gezicht vertrok iets en ik keek hem bedenkelijk aan. ‘Het is moeilijk uit te leggen, je zult het waarschijnlijk nooit helemaal begrijpen mits je je in mijn positie zou bevinden..’ mompelde ik en sloeg mijn handen voor mijn gezicht. ‘Nou voel ik me echt z’n enge freak,’ mompelde ik er nog half achteraan.

Yvo Leroux

‘Het is moeilijk uit te leggen, je zult het waarschijnlijk nooit helemaal begrijpen mits je je in mijn positie zou bevinden..’ mompelde ze. Ze sloeg haar handen voor haar gezicht. ‘Nou voel ik me echt z’n enge freak,’ mompelde ze er nog wat achteraan. Ik legde mijn handen op haar heupen en tilde haar op mijn schoot. Ik plaatse mijn handen op die van haar en haalde haar handen zachtjes van haar gezicht weg. 'Dan wel een enge freak waar ik van hou, mag ik hopen?' fluisterde ik zachtjes en drukte zachtjes mijn lippen op die van haar.

[ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 23:50 ]

[Veel succes :P]
    Faye
    'Oké. Voel je echt iets voor mij zoals ik wat voor jou voel?' vraagt hij. Ik bijt even op mijn onderlip, 'ik vind je echt leuk maar ik denk niet echt dat het vergelijkbaar is,' begin ik, 'ik bedoel, jij wordt er een beetje toe gedwongen,'

Eliza

Ik voelde hoe hij zijn handen op mijn heupen legde en me vervolgens op zijn schoot tilde. Daarna haalde hij zachtjes mijn handen van mijn gezicht weg zodat ik hem weer aankeek. ‘Dan wel een enge freak waar ik van hou, mag ik hopen?’ fluisterde hij zachtjes en drukte zijn lippen zacht op de mijne. ‘Dat hoop ik wel,’ mompelde ik terug en legde mijn armen voorzichtig om zijn nek terwijl ik hem terug zoende.

[Danke :-)
    Oh, mijn zus' fiets is net gejat xd]

Ivar

'Ik weet dat ik er toe wordt gedwongen, maar ik bedoel... Wat ik bij de auto zei, houd jijook echt van mij?' vraag ik mpmet wat aarzelling er tussen door.

Yvo Leroux

‘Dat hoop ik wel,’ mompelde ze. Ze legde haar armen voorzichtigjes om mijn nek en zoende mij terug. Ik voelde me weer helemaal warm van binnen. 'Reken er maar op van wel,' zei ik tegen haar lippen aan en likte er zachtjes over.

Eliza

‘Reken er maar op van wel,’ zei hij tegen mijn lippen en likte er vervolgens zachtjes over. Gewillig weken mijn lippen iets uiteen en liet mijn tong opzoek gaan naar de zijne. Door mijn hele lichaam heen leek een golf van warmte heen te gaan en wilde die niet meer kwijt, wilde hem niet meer kwijt.