• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Jaa, ben weer fris en fruitig ;P ]

    Eliza

    ‘Wat is er?’ vroeg hij zacht en legde zijn hand op mijn wang. Op die manier duwde hij er zachtjes tegen aan zodat ik hem wel aan moest kijken. ‘Ik..ehm..’ Zoekend naar woorden keek ik hem aan. ’Heb je ooit gehoord van de verhalen dat mensen beweerden mannen zagen veranderen naar enorme beesten, of eerder enorme wolven?’ vroeg ik hem zachtjes en aarzelend.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Ik glimlach naar Daye als ze de kamer een beetje door kijkt, 'Ehm ik ga denk ik even douchen. En ehm, doe maar wat je wilt,' zeg ik terwijl ik een boxer en kleren uit mijn kast haal.


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo leroux

    ‘Ik..ehm..’ begon ze. Ik keek haar vragend aan. ’Heb je ooit gehoord van de verhalen dat mensen beweerden mannen zagen veranderen naar enorme beesten, of eerder enorme wolven?’ vroeg ze zachtjes. Ik hoorde aarzeling in haar stem. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Volgens mij niet, maar wat is daarmee?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Ehm ik ga denk ik even douchen. En ehm, doe maar wat je wilt,' zegt Ivar terwijl hij wat kleren uit de kast haalt. 'Ga je gang,' zeg ik met een glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik glimlach en loop naar het luik waar ik de ladder weer af ga, 'Niet weg gaan hé,' zeg ik met een grijns voor ik in de badkamer ga en de douche vast aan doe, zodat het water al warm wordt. Ik doe mijn kleren uit en gooi ze in de wasmand waarna ik de douche in stap.


    I only miss you when I'm breathing

    Eliza

    ‘Volgens mij niet, maar wat is daarmee?’ vroeg hij nadat hij lichtjes met zijn hoofd schudde. Ik had het idee spaans benauwd te krijgen en mijn hart sloeg slagen die hij normaal nooit zou maken. ‘Nouja, die verhalen gaan over de mensen uit het bos. De plek waar ik woon.. Ze gaan over mij en de mensen, ‘ reageer ik zacht en probeer mijn blik af te wenden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    ‘Nouja, die verhalen gaan over de mensen uit het bos. De plek waar ik woon.. Ze gaan over mij en de mensen,' zei ze zachtjes. Ze wou haar hoofd weer afwenden, maar ik hielt haar tegen. 'En zijn ze waar?' vroeg ik aan haar. 'Veranderen jullie in grote beesten?' voegde ik er aan toe. Eerlijk gezegd wu ik het ergens niet weten. Het leek me raar dat zo iets kon, maar als het wel zo was. Wat moest ik doen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    Als Ivar aan het douchen is kijk in nog de kamer rond waarna ik op zijn bed ga zitten. Zijn bed zit behoorlijk lekker. Ik twijfel even en ga dan languit op het bed liggen. Nog beter.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Binnen tien minuten tot een kwartier kom ik onder het warme water vandaan, ik zet de kraan uit en droog me snel af waarna ik me aankleed. Ik gooi de handdoek in de wasmand en loop de badkamer weer uit, waarna ik weer de touwladder voor me omhoog klim. Ik zie boven Faye op mijn bed liggen en glimlach, 'Lig je lekker?'


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Lig je lekker?' vraagt Ivar ineens. Ik draai me hoofd zijn kant op en glimlach, 'je bed ligt echt heerlijk,' zeg ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Hij weerhield me mijn blik af te wenden. ‘En zijn ze waar?’ vroeg hij. ‘Veranderen jullie in grote beesten?’ voegde hij eraan toe. Ik beet op mijn lip en knikte lichtjes met mijn hoofd. ‘Het is een gen wat wordt door gegeven en actief wordt wanneer mensen om hun heen in gevaar lopen. Op deze manier beschermen we ze tegen het gevaar..’ reageerde ik zacht en slikte moeizaam.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    'Nou je mag er zo vaak liggen als je wilt,' antwoord ik met dezelfde glimlach nog steeds op mijn gezicht. 'En wanneer je wilt,' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Yvo Leroux

    Ze beet op haar lip en knikte lichtjes. Ik bleef haar aankijken. ‘Het is een gen wat wordt door gegeven en actief wordt wanneer mensen om hun heen in gevaar lopen. Op deze manier beschermen we ze tegen het gevaar..’ zei ze zachtjes en ze slikte. Het ging moeizaam. Ik bleef haar aankijken. 'Wil je het me laten zien?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Nou je mag er zo vaak liggen als je wilt,En wanneer je wilt,' zegt hij. 'Dat is een erg verleidelijk aanbod,' zeg ik met een kleine grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik knik glimlachend en ga naast haar liggen, 'Met jou ligt mijn bed nog fijner,' zeg ik met een lichte flirterige ondertoon. 'Zullen we dus nog even blijven liggen?'


    I only miss you when I'm breathing