• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Haha >< Lang leve youtube ;D ]

    Eliza

    Zodra zijn mond iets open ging zocht mijn tong direct de zijne. Mijn vingers streelde door de haren achter in zijn nek en af en toe even licht over zijn schouder heen. Ik moest erop letten dat ik niet over zijn rug heen ging want ik wilde dit moment niet bederven door hem per ongeluk te laten schrikken. Mijn hartslag steeg en ik kreeg het er weer behoorlijk warm van.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik ga, laterz]


    I only miss you when I'm breathing

    [haha xd juap.
    Slaapse spyclon ;d]

    Yvo Leroux

    Haar vingers gingen door mijn haren van mijn nek en af en toe over mijn schouder. Ik voelde hoe haar hartslag steeg en hoe ze warmer werd. Ik glimlachte tegen haar lippen aan. 'Onderin mag,' zei ik zachtjes. Ik begon haar allemaal kusjes te geven.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 1:36 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Slaapze!
    Hier staat een of ander tarot bel spel programma op tv >< ]

    Eliza

    Ik voelde hem even glimlachen tegen mijn lippen aan. 'Onderin mag,' zei hij zacht en daarop liet ik een van mijn handen via zijn zij op zijn onderrug glijden. Daar streelde ik zachtjes met mijn vingertoppen over zijn huid en beantwoorde de kleine kusjes die hij gaf gretig terug.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [hier staat Degrassi op xd]

    Yvo Leroux

    Ondanks ik zelf toestemming gaf, schrok ik wel eventjes toen haar handen via mijn zij op mijn onderrug terecht kwam. Die schrik was alleen gelukkig snel weer vertrokken. Ze beantwoordde mijn kusjes gretig, waardoor ik weer begon te glimlachen. Met wat aarzeling legde ik mijn handen op haar buik en schoof zachtjes haar shirtje omhoog. 'Mag die uit?' vroeg ik zachtjes aan haar. 'Verder zal ik niet gaan,' voegde ik er nog aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [haha, ik heb doogezapt en nu is het big time rush. Geen idee wat het is maar vast beter als bel spel gedoe >< ]

    Eliza

    Ik merkte dat hij even schrok toen mijn hand richting zijn onderrug ging maar gelukkig zakte dat snel weer en moest hij glimlachen om mijn gretige kussen terug. Met lichte aarzeling legde hij zijn handen op mijn buik en schoof mijn shirtje omhoog. 'Mag die uit?' vroeg hij zacht waarop ik even op mijn lip beet. 'Verder zal ik niet gaan,'voegde hij eraan toe en ik knikte goedkeurend en hielp mee met het uitdoen van mijn shirt. Daarna legde ik mijn hand weer zachtjes op zijn onderrug en beet even in zijn onderlip voordat ik er een kus op drukte.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik kijk ook big time rush]

    Yvo Leroux

    Ze knikte en hielp me mee met haar shirt uit te doen. Ik schrok nu veel minder toen haar handen weer op mijn onderrug terecht kwamen. Ze beet eventjes in mijn onderlip en drukte er daarna een kus op. Eventjes ging ik omlaag, om haar buik een paar kusjes te geven. Ik ging weer omhoog en gaf kusjes van tussen haar sleutelbeen en zo omhoog tot haar mond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Opzich wel leuk om naar te kijken..]

    Eliza

    Hij zakte even omlaag, drukte een paar kusjes op mijn buik en ging toen weer omhoog. Daar gaf hij kusjes van tussen mijn sleutelbeen en omhoog tot mijn mond. Kippevel rolde over mijn lichaam heen en ik sloeg mijn armen om hem heen om hem dichter tegen me aan te trekken terwijl ik mijn lippen ruw op die van hem drukte.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Uhu, heb het alleen al gezien dus ik let niet op xd]

    Yvo Leroux

    Ze sloeg haar armen om me heen en trok me nog dichter tegen haar aan. Ik lachte zachtjes. Ruw drukte ze haar lippen op de mijne. Gretig zoende ik haar druk.

    [Hierna nog één berichtje of zo en dan naar bed XD morgen vroeg op XD kga dan naar me oma XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ ik was half aan het opletten, nu niet meer met die rare poppetjes..]

    Eliza

    Gretig zoende hij terug waarop ik even moest glimlachen. 'Nou heb je me eigenlijk helemaal nog niet verteld wat mijn aanrakingen nog meer met je deden..' mompelde ik tegen zijn lippen aan. Ik moest mijn hart tot bedaren zien te brengen want ik kreeg het idee langzaam wild te worden van hem.

    [Ik zoek dadelijk ook me bed op, morgen doe ik aan uitslapen ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Meat blablabla]

    Yvo Leroux

    'Nou heb je me eigenlijk helemaal nog niet verteld wat mijn aanrakingen nog meer met je deden..' mompelde ze er tussen door. Ik ging een beetje omhoog en keek haar aan. 'Een hele boel,' zei ik glimlachend. Zachtjes ging ik met mijn vinger langs haar sleutelbeen, tussen haar borsten door naar haar buik. Ik maakte daar een paar rondjes en ging toen weer omhoog. Bovenin weer aangekomen, vlocht ik zachtjes mijn vingers in haar haren. Ondertussen gaf ik haar kleine kusjes.

    [Mja, ik ga ;D trusten ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ja, die.. Hoe verzinnen ze het -.-' ]

    Eliza

    'Een hele boel,' zei hij glimlachend en ik voelde zijn vinger langs mijn sleutelbeen gaan, tussen mijn borsten door naar mijn buik. Daar maakte hij een paar rondjes en ging toen weer terug omhoog om zijn vingers zachtjes in mijn haren te vlechten(?). Met de kleine kusjes die hij tussendoor gaf lukte het me niet om mijn hartslag te laten zakken, evenals mijn ademhaling, die inmiddels ook iets sneller ging. 'Die van jou anders ook,' bracht ik uit en zocht met mijn lippen naar de zijne om ze daar verlangend op te drukken.

    [ Me to, trusten! ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik maak iets dat op een goedkeurend geluid moet lijken als Teske over mijn buik aait. Ze glimlacht maar zegt niets. Ik rol van mijn rug op mijn buik en leg mijn kop op Teske's schoot.
    Ik besluit nog heel even wolf te blijven zodat ze aan het idee kan wennen. Ik ben al blij dat ze niet gillend is weg gelopen. Mijn hart begint sneller te slaan wanneer ik eraan denk dat ik haar nog moet uitleggen hoe het hele inprenten in elkaar zit? Wat als ze denkt dat ik haar alleen om die reden leuk vind? Akkoord, het is in de eerste plaats de reden waarom ik op haar afgestapt ben, maar ik kan fijn met haar praten en ik voel me goed bij haar. Volgens mij kan dat niet alleen door het inprenten komen. Ik schud de gedachten even weg en por haar met mijn snuit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Ik glimlach en klim de ladeer af naar de normale overloop, daar ga ik naar de echte trap die ik aflooop. Ik kijk steeds iets naar achter of ze mee komt, wat ze gelukkig doet.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'wat hebben we eigenlijk het 1e uur?' vraag ik aan Ivar wanneer we weer beneden staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered