• OMG hoi.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG ik zit nog ruim een uur opgesloten op huiswerkbegleiding, hoe overleef ik dat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG dat overleef je niet :(

    OMG verdomme. Ik moet morgen om acht uur melden... heb ik het eerste uur vrij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG wat een gedoe allemaal, ik moest een heel formulier invullen om mijn stagevergoeding te krijgen, pfff

    OMG


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG ik moet morgen de hele dag naar school, van het eerste tot het laatste


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG ik moet morgen ook naar school pff

    OMG ik begin met muziek en gym


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG ik ga morgen naar de opticien

    OMG komt onze receptioniste opeens de klas binnen.
    'Sarita, je had vandaag vierkant rooster.'
    Ik: 'Nee, mijn twee dagen heb ik al voor de vakantie uitgezeten.'
    Heel mijn klas gelijk: 'Sarita heeft geen vierkant rooster meer. Die heeft ze uitgezeten. Het slaat nergens op dat ze nog een dag moet.'
    Hadden ze een fout gemaakt en het vierkant rooster onder een verkeerde naam gezet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG dat is stom


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG ik moet niet vergeten mijn moeder een briefje te laten schrijven voor gym


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG ik wil mijn laptopscherm herstelt maar ik wil ook kunnen laptoppen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG, ik geraak niet verder aan mijn taak van de filosofische analyse. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    OMG NOG fucking 60 dagen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please