• Ik had een vraagje, ik wil graag dunnere benen, want ik vind mn benen nu echt niet mooi. Alleen hoe worden ze dunner? Weten jullie goede oefeningen of iets met eten? zeg aub geen hardlopen, i freaking hate that :X.
    xoxo


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Wandering schreef:
    Als jij voor de rest gewoon slank bent, denk ik niet dat je er echt iets aan kan doen. Ik heb zelf ook stevige benen. Maar als ik minder zou gaan eten, zou ik omvallen. En sporten doe ik ook genoeg. Dus als jij gewoon slank bent, denk ik niet dat je er iets aan kan doen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Niet sporten want dan bouw je spieren op, dat maakt je benen juist dik. Gewoon gezonder en minder eten.

    KILMISTER schreef:
    HARDLOPEN.

    En plastische chirurgie.

    Veel plezier met je soepstengels bij windkracht tien. :Y)


    26 - 02 - '16

    Mortician schreef:
    Gewoon veel sporten en gezond eten; alles wat je normaal ook doet als je wilt afvallen.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    geen idee van vrijwel veel dingen krijg je spieren en Plastische chirurgie

    Lijkt me niet smakelijk * ben net aan eten plus ik denk in plaatjes...*


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als je gezonder en minder gaat eten dan ga je overal afvallen en zelfs normaal nog het laatst aan je benen. Dus dat is volgens mij de oplossing niet.
    Je moet op internet oefeningen gaan zoeken voor je benen, die zouden normaal wel moeten helpen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb van mezelf al best dunne benen. Als je van jezelf dun bent maar stevigere benen hebt, kan je er niet veel aan doen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Heel veel gaan fietsen. Het werkt echt.


    I am an idiot, I move.

    KILMISTER schreef:
    HARDLOPEN.

    En plastische chirurgie.

    Veel plezier met je soepstengels bij windkracht tien. :Y)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Hardlopen, dan beweeg je je benen toch het meest.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Touwtje springen werkt voor dunnere benen! Dat heb ik ergens gelezen. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Aife schreef:
    Trouwens, je kunt ook door kleding meer/minder accent hierop maken... Ik weet niet wat voor 'vorm' lichaam je hebt, maar als je bijvoorbeeld een peervormig lichaam hebt, kun je, door een riem met een jurkje, veel meer accent leggen op je middel. En dikke benen zijn beter als dunne benen, want die passen vaak niet in laarzen ^^

    This ik heb dunne onderbenen en wat bredere bovenbenen en met laarzen is dat erg irri. Ik denk dat je beenspieroefeningen moet doen dan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Accepteren dat niemand een perfect lichaam heeft.
    En gezond eten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Fietsen, joggen, paardrijden.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Oefeningen doen voor je beenspieren ;) Fietsen en joggen. Vooral gezond eten en misschien een broek een maatje kleiner kopen :) Dan heb je een doel en dat zet je aan om toch door te gaan om erin te passen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.