• Ik had een vraagje, ik wil graag dunnere benen, want ik vind mn benen nu echt niet mooi. Alleen hoe worden ze dunner? Weten jullie goede oefeningen of iets met eten? zeg aub geen hardlopen, i freaking hate that :X.
    xoxo


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Gewoon veel sporten en gezond eten; alles wat je normaal ook doet als je wilt afvallen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Als jij voor de rest gewoon slank bent, denk ik niet dat je er echt iets aan kan doen. Ik heb zelf ook stevige benen. Maar als ik minder zou gaan eten, zou ik omvallen. En sporten doe ik ook genoeg. Dus als jij gewoon slank bent, denk ik niet dat je er iets aan kan doen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 12:23 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Als jij voor de rest gewoon slank bent, denk ik niet dat je er echt iets aan kan doen. Ik heb zelf ook stevige benen. Maar als ik minder zou gaan eten, zou ik omvallen. En sporten doe ik ook genoeg. Dus als jij gewoon slank bent, denk ik niet dat je er iets aan kan doen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is niet makkelijk om dunne benen te krijgen. Zelf heb ik best brede benen ,maar het is maar 1 bonk spieren :W.


    Shoganai i ne~

    Wandering schreef:
    Als jij voor de rest gewoon slank bent, denk ik niet dat je er echt iets aan kan doen. Ik heb zelf ook stevige benen. Maar als ik minder zou gaan eten, zou ik omvallen. En sporten doe ik ook genoeg. Dus als jij gewoon slank bent, denk ik niet dat je er iets aan kan doen.

    This ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Niks eraan doen, jij bent mooi zoals je bent.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Niks eraan doen, jij bent mooi zoals je bent.
    hmm. wil er wel graag wat aan doen.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Je kunt er niet veel aan doen, het heeft ook met je bouw te maken. Als jij verder slank bent denk ik niet dat je veel kunt doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Plastische chirurgie, de enige échte oplossing :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Plastische chirurgie, de enige échte oplossing :Y)

    This made me laugh for a second :W

    OT: Ik denk dat je er eigenlijk niet veel aan kan doen, buiten door op je eten te letten...maar dan val je overal af.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Trouwens, je kunt ook door kleding meer/minder accent hierop maken... Ik weet niet wat voor 'vorm' lichaam je hebt, maar als je bijvoorbeeld een peervormig lichaam hebt, kun je, door een riem met een jurkje, veel meer accent leggen op je middel. En dikke benen zijn beter als dunne benen, want die passen vaak niet in laarzen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    HARDLOPEN.

    En plastische chirurgie.

    Veel plezier met je soepstengels bij windkracht tien. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Touwtje springen. Helpt om je benen af te slanken en je kuiten gespierder te maken. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    hakken dragen, dan lijken je benen langer en slanker


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gewoon gezond eten en sporten. Maar als je al slank bent en je benen zijn steviger, dan kan je der weinig aan doen!