• Mijn idee was dat je een story kon overzetten naar een andere account. Dit kan handig zijn als je alles wilt verplaatsen naar je nieuwe account, twee accounts hebt voor verschillende doeleinden maar je story op de verkeerde aan hebt gemaakt, iemand anders je story over wilt nemen als jij er mee stopt, etc. (:

    En dan compleet met abo's en comments. Anders kan je net zo goed alles kopiëren en plakken.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 12:22 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nee. Dat vind ik nu niet nodig.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind het eigenlijk wel een goed idee :3


    Friendship is like peeing on yourself: Everyone can see it, but only you can get the warm feeling that is brings! c:

    Uhm, nehhh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uuuuuuhm, het kan handig zijn. En ik denk niet dat het veel werk is. Uiteindelijk is het niet veel meer dan het veranderen van de username in de database :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het niet nodig, want ik vind ook niet dat je meerdere accounts hoort te hebben.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee. Je kan ook je profiel en username aanpassen.


    I am an idiot, I move.

    Ja ja ja. :9~
    Ik heb nog een heel oud account uit 2007 waar ik nog een paar stories op heb, die ik hier ook op wil hebben.


    Your make-up is terrible

    Scandal schreef:
    Ik vind het niet nodig, want ik vind ook niet dat je meerdere accounts hoort te hebben.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Aan de ene kant erg handig, maar aan de andere kant ook weer niet nodig.

    Liamheid schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel een goed idee :3


    (Be)lieve in (you)rself

    Scandal schreef:
    Ik vind het niet nodig, want ik vind ook niet dat je meerdere accounts hoort te hebben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Robbeknol schreef:
    Nee. Je kan ook je profiel en username aanpassen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Het kan misschien wel een goed idee zijn, maar dan moeten we er wel afspraken over maken ofzo. Nou ja, de crew dan.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Nou ik vind het wel een goed idee.
    Moest je een story hebben die je samen schrijft en op jouw account staat. Maar jij stopt en de andere wil door?? Dan kan je niet overnemen dat alles gelijk blijft, maar moet alles opnieuw worden aangemaakt op het account van je co-auteur. Dus ik vind het wel handig.


    Yongguk & Daehyun <33

    Liamheid schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel een goed idee :3


    "You'll stay with me?" "Until the very end."