• Ja, ik kwam er dus achter dat mijn abo-lijst nogal leeg is en die wil ik graag aanvullen.
    Wat ik lees:
    ~Ed Sheeran (maar er zijn er bijna geen ;__; )
    ~One Direction (liefst bromance, geen larry)
    ~The wanted (Ook de bromances)
    ~Onbekende personen;
    -Liefde
    -Historie (geen oorlog)
    -Fantasy

    Wat ik niet lees:
    ~Al de rest. :Y)

    EDIT: Wat ik niet lees van onbekende personen;
    ~Oorlogsverhalen
    ~Pro-ana
    ~'Waargebeurd'
    ~Pro-mia
    ~De wereld gaat vergaan

    Ik hou ervan als de leestekens worden gebruikt en er niet te veel schrijffouten in staan. Verder moet het origineel zijn. Liefst nog niet zo veel hoofdstukken, ik lees niet zo graag bij.

    Post maar, ik neem overal een kijkje.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 10:12 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Criminal meets Criminal || Zayn Malik


    2 hoofdstukjes!


    El Diablo.

    If you play with my feeling, I play with your food - Niall Horan
    Geen bromance, maar miss. wilje de moeite nemen om het te lezen :$
    begint pas bij 10 abo's

    That's not me || Niam


    ‘Niall, what are you?’
    ‘That doesn’t matter Liam. I love you’
    ‘I love you too’


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Difference


                      “You know I can't trust you.”




    *Beetje fantasy (onrealistisch), onbekende personen, romantiek.
    *Het verhaal is nog maar pas begonnen, dus er zijn nog niet veel hoofdstukjes.
    *Klik hier voor het verhaal.
    *Enjoy!


    LEGGO!

    Ik ga een poging wagen.



    Princess Lily.
    [Klik hierboven!]



    Princess Lily gaat over een knappe prinses, die erachter komt dat ze niet is zoals alle anderen.
    Haar leven neemt een totaal andere wending als ze zich besluit aan te sluiten bij de Orde, een magisch gezelschap, waar ze getraind wordt tot wie zij echt is.
    Ze gaat de strijd aan tegen de Equalisten - een gevecht van goed en kwaad, van leven op dood - en probeert hiermee de magische gemeenschap te bevrijden van de Equalisten.


    ~ fantasy/avontuur
    ~ onbekende personen






    Lees je ook actie/spanning? Want daar heb ik ook nog een story van.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 16:21 ]

    Dit is mn eerste story, ik schrijf hem met een vriendin. Het is geen bromance, maar misschien vind je het wel wat?

    http://www.quizlet.nl/stories/78710/we-talk-about-forever-but-we-only-got-todaylouis-tomlinson/


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Tadaa, een bromance (:

    Cause there are three little words,
    that I've always been dying to tell you!
    But our love will be broken,
    shattered like a mirror in a million pieces.

    Written by: Liamousine
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch (& a little bit English)
    Starts: 16th of March 2012


    http://www.quizlet.nl/stories/79353/it-tears-me-up-ltlilogt/


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    http://www.quizlet.nl/stories/77522/take-you-to-another-world--liam-payne/

    Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...


    ~ One Direction bestaat niet

    Proloog:

    Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

    http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong

    misschien deze:
    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    We talk about forever, but we only got today.-Louis Tomlinson
    Je kan denk wel raden waar die over gaan, en t zijn nog niet echt veel hoofdstukken.
    Misschien vind je het wat :)


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~


    Feel So Close - Louis W. Tomlinson


    hehe ^^ :DD

    x


    Fulltime Directioner

    From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

    From the moment I met you everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain

    I had to take you and make you mine
    Take you and make you mine

    Yes, he got me.
    Yes, I love him.
    But, than everything changed.





    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet


    Misschien iets voor jou? Ik zou graag wat meer abo's hebben!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    If you play with my feelings, I play with your food - Niall James Horan
    Misschien iets voor jou, zou leuk zijn als je abo neemt :)



    Aiolos


    Raja is met haar ouders en broer op vakantie in het oude Athene. De symboliek van de stad is magisch, de zon schijnt, de inwoners van de stad lachen haar toe. Maar door het noodlot beland Raja in een café in de haven Piraeus. Dit café zorgt er niet alleen voor dat haar vakantie veranderd, het verandert haar leven, en dat van de mensen om haar heen.
    De tijd leert, en naar een paar maanden onderzoek zijn de vragen van de wetenschappers beantwoord. Zij zijn tevreden. De enige die achterblijf is Raja. Precies twaalf jaar later keert ze terug naar de haven, om haar reis nog een keer te maken. Zal ze antwoord vinden? Zal ze hem vinden?

    Ik begin binnenkort met activeren (dit weekend)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.