• Ja, ik kwam er dus achter dat mijn abo-lijst nogal leeg is en die wil ik graag aanvullen.
    Wat ik lees:
    ~Ed Sheeran (maar er zijn er bijna geen ;__; )
    ~One Direction (liefst bromance, geen larry)
    ~The wanted (Ook de bromances)
    ~Onbekende personen;
    -Liefde
    -Historie (geen oorlog)
    -Fantasy

    Wat ik niet lees:
    ~Al de rest. :Y)

    EDIT: Wat ik niet lees van onbekende personen;
    ~Oorlogsverhalen
    ~Pro-ana
    ~'Waargebeurd'
    ~Pro-mia
    ~De wereld gaat vergaan

    Ik hou ervan als de leestekens worden gebruikt en er niet te veel schrijffouten in staan. Verder moet het origineel zijn. Liefst nog niet zo veel hoofdstukken, ik lees niet zo graag bij.

    Post maar, ik neem overal een kijkje.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 10:12 ]


    Cool, neat, swell -Cry


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Damn, die lijkt me echt geweldig. :9~
    Abo.


    Cool, neat, swell -Cry

    Miss deze:



    Dancing Is All I've Left

    When I was a little girl,
    I used to dance in front of the mirror.
    Closing my eyes,
    Imaging the crowd going crazy,
    Dancing like my life depends on it.

    Nowadays I can’t afford dance classes,
    But I’ll never give up dancing.
    Going to the club,
    Practising dance moves,
    Because dancing is all I’ve left


    Bij het meisje aangekomen, zie ik dat ze er niet goed aan toe is. Een schotwond in haar zij. Ik strek me naar haar toe, met de intentie om te kijken waar de kogel zit, maar ik krijg de kans niet. Ik hoor opnieuw dat er geschoten word, dit keer op mij.


    Soundtrack: Going Out Tonight

    *Neem een abo
    *Ik post ong. 4 deeltjes per week van 300-400 woorden
    *Geschreven in het Nederlands, af en toe een Engels woord tussendoor

    Dancing Is All I've Left


    Het is een verhaal met streetdance, onbekende personen, drama, actie en romantiek


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    http://www.quizlet.nl/stories/76340/vampire-direction/
    ^^ deze is geen One Direction bromance, maar het is denk ik wel origineel.
    het gaat zeg maar over One Direction, die in een vampiers veranderen.
    hopelijk wil je kijken x


    nothing is true, everything is permitted.

    @Dance4ever; niet mijn genre, sorry.
    @1derfulx; Ik heb het niet zo op twilight, ook niet als 1D erin zit.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 20:38 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    http://www.quizlet.nl/stories/71038/twijfels/

    Phillip is zelfverzekerd, misschien zelfs wel een beetje té. Hij houdt waanzinnig van sporten, vooral van hockey, en vindt het belangrijk om er goed uit te zien. Maar verliest hij de écht belangrijke dingen van het leven niet een beetje uit het oog?
    Luke heeft nog nooit zo met zichzelf overhoop gezeten. Hij heeft gevoelens voor zijn beste vriendin en het lukt hem maar niet om die uit zijn hoofd te zetten. En wat als een rare roddel over hem en Willemijn zijn leven overneemt?
    Carl wil later graag politicus worden. De debatclub en zijn cijfers zijn de belangrijkste dingen uit zijn leven. Maar draaft hij niet een beetje door in zijn fanatisme?
    Willemijn is een onzeker meisje, dat niets liever wil dan bestáán. Zal het haar lukken haar ware ik naar buiten te laten?
    Emma is de beste vriendin van Willemijn. Ze hebben samen al veel meegemaakt, maar omdat ze in verschillende jaarlagen zitten en elk hun eigen leven leiden is het moeilijk om hun vriendschap te behouden. En dan is er ook nog die hondsbrutale en irritante Phillip - om over haar cijfers nog maar te zwijgen... Kortom, een spannende periode voor Emma. Krijgt ze het voor elkaar alles weer op de rails te hebben voor het einde van het schooljaar?
    Elle wordt door vrijwel iedereen van de school gezien als "perfect" en heeft daar behoorlijk veel moeite mee. Weten ze dan niet dat het niet mogelijk is om perfect te zijn? Ze besluit het oordeel van iedereen te veranderen, maar zal dat haar lukken, of blijft de enorme druk op haar schouders?

    Sorry, beetje lange omschrijving, maar ik hoop dat je het iets vindt! :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    @uks; Not my cup of thee

    God, ik ben kieskeurig .___.


    Cool, neat, swell -Cry

    Check mijn boek "Jongens huilen niet" eens. Gaat over groepsdruk en homoseksualiteit onder jongeren.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    @Breakdancer; niet echt mijn ding, sorry. Toch bedankt (bloos)


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik ben bezig met een soort van Ed Sheeran Story. Het gaat over Ed maar voordat hij beroemd werd. Eigenlijk meer over The A-team


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hm. Ik ga toch eens een gok wagen. :'3


    De Ravenmeester is anoniem. Nooit heeft iemand het gezicht gezien dat zich onder het bekende, zwarte masker bevindt. Hij heeft nog nooit tegen iemand gesproken. De Ravenmeester praat niet, hij schrijft. Hij schrijft brieven. Korte stukjes onondertekende tekst, opgestuurd in een enveloppe met een zwarte veer erin. En deze woorden, deze zinnen, vormen een spel. Het grote spel van leven op dood.
    Zijn spel.


    All copyrights belong to ©Maanling
    Onbekende personen

    Het plaatje is aanklikbaar (:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 13:01 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    GoedeleLover schreef:
    Ik ben bezig met een soort van Ed Sheeran Story. Het gaat over Ed maar voordat hij beroemd werd. Eigenlijk meer over The A-team

    Linkje?(bloos)


    Cool, neat, swell -Cry

    CHINOS schreef:
    (...)
    Linkje?(bloos)

    Hij staat nog niet online. Ik wil hem wel online zetten want de proloog heb ik bijna af. Als je tien minuten geduld heb komt hij er aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    -

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 23:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive