• Ja, ik kwam er dus achter dat mijn abo-lijst nogal leeg is en die wil ik graag aanvullen.
    Wat ik lees:
    ~Ed Sheeran (maar er zijn er bijna geen ;__; )
    ~One Direction (liefst bromance, geen larry)
    ~The wanted (Ook de bromances)
    ~Onbekende personen;
    -Liefde
    -Historie (geen oorlog)
    -Fantasy

    Wat ik niet lees:
    ~Al de rest. :Y)

    EDIT: Wat ik niet lees van onbekende personen;
    ~Oorlogsverhalen
    ~Pro-ana
    ~'Waargebeurd'
    ~Pro-mia
    ~De wereld gaat vergaan

    Ik hou ervan als de leestekens worden gebruikt en er niet te veel schrijffouten in staan. Verder moet het origineel zijn. Liefst nog niet zo veel hoofdstukken, ik lees niet zo graag bij.

    Post maar, ik neem overal een kijkje.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 10:12 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    @Maanling; ik heb een abo genomen.
    @GoedeleLover57; Oké .____.
    @Aife; Ik ga even kijken.


    Cool, neat, swell -Cry

    @Aife; Niet echt wat ik zoek. Thanks anyway.


    Cool, neat, swell -Cry

    @IchLiebeZiam; ik volg de lilo en een van de ziam's.


    Cool, neat, swell -Cry

    The A-Team.
    White lips, pale face
    Breathing in snowflakes
    Burnt lungs, sour taste
    Lights's gone, day's end
    Struggling to pay rent
    Long nights, strange men



    Angel was altijd een meisje vol met dromen totdat haar ouders ploteling overleden en ze voor zichzelf moest zorgen.
    De jonge Angel had nooit een goede opleiding gehad en kon dus nergens heen. Op een dag komt ze een jongen tegen die werk voor haar heeft. Ten einde raad besluit Angel met hem mee te gaan.
    Zonder het door te hebben wordt ze de wereld in getrokken van prostituee en drugs.
    Als Angel achttien jaar is besluit ze dat ze een beter leven wilt.
    Als ze weg loopt komt ze bij een dakloze centrum uit. Daar ontmoet ze Ed, een jongen die daar vrijwilligers werk doet.
    Langzamerhand groeit de vriendschap tussen Angel en Ed.
    Maar is vriendschap wel genoeg voor Angel om haar problemen te overwinnen?


    Een cover moet nog komen en een mooiere template ook. (:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 13:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    @GoedeleLover; Gisteren wou ik dus ook met zo een verhaal beginnen. Goed dat ik het niet heb gedaan :')
    Maar ik ga even kijken.
    Nog geen hoofdstuk? ;____; Ik neem voor de zekerheid toch een abo

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 13:35 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    CHINOS schreef:
    @GoedeleLover; Gisteren wou ik dus ook met zo een verhaal beginnen. Goed dat ik het niet heb gedaan :')
    Maar ik ga even kijken.
    Nog geen hoofdstuk? ;____; Ik neem voor de zekerheid toch een abo


    De proloog is onderweg.


    "Ignite, my love. Ignite."


    Onbekende personen|Historisch|Drama

    Ik voelde de grond onder mijn voeten schudden. Buiten hoorde ik mensen gillen. Ik rilde. Het gegil ging door merg en been. Nieuwsgierig opende ik mijn gordijn op een klein kiertje. Voorzichtig keek ik naar buiten, bang voor alles wat ik zou kunnen zien. Buiten zag ik iemand op de grond liggen. Als ik beter keek zag ik er nog één, en nog één. Verspreid over straat lag mensen. Ze waren dood. In paniek rende men door de straten. Het was zover. We waren al zo lang gewaarschuwd door de regering. Ik geloofde niet dat het Duitse leger ooit Stalingrad zou kunnen bereiken. Ik geloofde het niet. We hadden toch ook de Mensjewieken verslagen. Het communisme kon toch alles aan? De grond trilde weer onder mijn voeten. Angstig draaide ik me weg van het raam. Met grote ogen keek ik Nikolaj aan. Hij keek terug met kille ogen. Nikolaj zei altijd dat hij zijn land zou beschermen. Het zou niet uitmaken wat er zou gebeuren. Hij leefde voor de Sovjet-Unie. In zijn ogen zag ik een straaltje twijfel. Zachtjes schudde hij zijn hoofd.
    “We moeten vluchten,” zei hij zachtjes. De angst kon je in zijn stem horen. Het trilde een beetje. Als Nikolaj zei dat we moesten vluchten dan kon ik dat niet weigeren. Nikolaj had er verstand van. Hij wist altijd wat ik moest doen. Dus knikte ik braaf en sloot mezelf af voor het gegil van buiten.

    Raisa Petrovna Volkova is net twintig als het Duitse leger Stalingrad binnen valt. Het is het jaar 1942 en operatie Barbarossa is, al een tijdje, begonnen. Uit pure angst besluiten Raisa en Nikolaj, haar verloofde, te vluchten richting het zuiden. Ze proberen met moeite Derbent te bereiken, als dat ze überhaupt lukt. Het zal een zware toch worden tussen alle bommen, kanonnen, zware winters en legers door. Zullen de Derbent bereiken of zullen ze gevangengenomen worden door het leger van Hitler?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @Nadal; Ik lees geen oorlogsverhalen, sorry. Toch bedankt (bloos)


    Cool, neat, swell -Cry

    Sempione Park

    Sempione Park is een prachtig park in Milaan, Italië. Avery gaat, op aanraden van haar moeder, op reis naar Milaan zodat ze volledig tot rust kan komen. Haar vakantie krijgt een aangename wending wanneer haar oog op de knappe Giovanni, de zoon van de vrouw des huizes, valt. Giovanni vertelt haar oude folklore over Milaan en Avery wordt steeds meer geïnteresseerd in de vreemde moorden die gepleegd werden in Sempione Park. Wanneer Giovanni zich steeds meer en meer aangetrokken voelt tot Sempione Park is Avery tot alles bereidt om het duistere geheim van het park te ontrafelen.


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.


    You promised that you never leave ...
    Where are you now ?

    @xFood
    * Kayleigh Grey en Nathan Sykes

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 16:58 ]

    @xFood; Niet zo mijn ding. :/ Toch bedankt.
    @Scaretale; Abo c:


    Cool, neat, swell -Cry

    CHINOS schreef:
    @xFood; Niet zo mijn ding. :/ Toch bedankt.
    @Scaretale; Abo c:

    Bedankt. ^^


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Fantasy! Dat heb ik. Laat je niet tegenhouden door het aantal hoofdstukken, je komt er snel doorheen.


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!

    de trailer:


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    @Mylox; Sorry, maar ik lees nu eenmaal niet graag bij. Thanks anyway. (bloos)


    Cool, neat, swell -Cry