• Ja, ik kwam er dus achter dat mijn abo-lijst nogal leeg is en die wil ik graag aanvullen.
    Wat ik lees:
    ~Ed Sheeran (maar er zijn er bijna geen ;__; )
    ~One Direction (liefst bromance, geen larry)
    ~The wanted (Ook de bromances)
    ~Onbekende personen;
    -Liefde
    -Historie (geen oorlog)
    -Fantasy

    Wat ik niet lees:
    ~Al de rest. :Y)

    EDIT: Wat ik niet lees van onbekende personen;
    ~Oorlogsverhalen
    ~Pro-ana
    ~'Waargebeurd'
    ~Pro-mia
    ~De wereld gaat vergaan

    Ik hou ervan als de leestekens worden gebruikt en er niet te veel schrijffouten in staan. Verder moet het origineel zijn. Liefst nog niet zo veel hoofdstukken, ik lees niet zo graag bij.

    Post maar, ik neem overal een kijkje.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 10:12 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    You broke that promise, I broke your heart. ~ Harry E. Styles.

    Enjoy. 'x


    The universal language of art.

    @OHMYZAYNx; Niet mijn ding. Sorry.


    Cool, neat, swell -Cry

    CHINOS schreef:
    Damn, die lijkt me echt geweldig. :9~
    Abo.

    Dat zie ik als een compliment, dus bij deze wil ik even dankjewel zeggen. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    What makes you beautiful <3 One Direction


    You'll understand why I want you so desperately
    Right now I'm looking at you and I can't believe
    You don't know
    You don't know you're beautiful
    But that's what makes you beautiful.

    @xFood

    .____.
    Teveel hoofdstukken. Ik lees niet zo graag bij.


    Cool, neat, swell -Cry

    CHINOS schreef:
    .____.
    Teveel hoofdstukken. Ik lees niet zo graag bij.

    Jammer ,maar ja jou keuze. Ik heb er nog wel eentje met weinig hoofdstukken.

    I need to survive - Louis Tomlinson

    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

    @xFood
    Not just an ordinary story ...


    Wat als alle electriciteit, water en gas over de hele wereld uitgeschakeld wordt? Wat als al het voedsel en drinken langzaamaan opraakt? Wat als mensen binnen moeten blijven, omdat het buiten te gevaarlijk wordt?
    De wereld is veranderd in een lege, verdrietige maar bovenal gevaarlijke plek. Overal op straat zwerven mensen rond, op zoek naar eten. Maar ze zijn tot alles in staat. Ze gaan naar een supermarkt, waar alles overhoop ligt. Mensen vechten om hun levens, ze kennen geen liefde of vrede meer.
    Felice' haar ouders zijn weg gegaan om eten te halen, maar zijn nooit meer terug gekomen. Nu staat ze er alleen voor. Ze moet zelf zien te overleven, in deze chaotische, hectische wereld. Als ze op een dag naar buiten gaat, voor het eerst sinds jaren, komt ze Leroy tegen. Samen proberen ze in leven te blijven, maar ze moeten ook op het broertje, Tyson van Leroy passen, wat deze situatie alleen maar lastiger maakt. Weten ze dit te overleven?

    Het is trouwens geen horror, die cover is enger dan dat ik het bedoelde :'D Moet nog een nieuwe maken haha.



    ik heb trouwens van velen gehoord dat dit op 'Gone' lijkt, maar het is gebasseerd op wat er 21 December 2012 kan gebeuren; een zonnestorm. Dan valt alles weg, zoals je in de beschrijving kan lezen. Ik kan je garanderen dat ik geen ideeën of iets dergelijks van 'Gone' gebruik.
    Just for the information (:






    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.


    Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @Griphook; Ik heb geen idee wat gone is. :')
    Maar de stories spreken me niet zo aan, sorry.
    @xFood; Ik hoop dat je dit niet slecht opneemt, maar weet je dat je de komma verkeerd plaatst? Ik vind dit nogal storend, sorry. Ik ga dus niet lezen.


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik ben op dit moment bezig met een Harred Stylan(Harry Styles x Ed Sheeran) Maar die staat nog niet online & verder heb ik alleen bromances verhalen die Ichliebeziam hier al had neergezet. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    Ik ben op dit moment bezig met een Harred Stylan(Harry Styles x Ed Sheeran) Maar die staat nog niet online & verder heb ik alleen bromances verhalen die Ichliebeziam hier al had neergezet. (:

    Waarschuw je me als hij online komt? c:


    Cool, neat, swell -Cry

    CHINOS schreef:
    (...)
    Waarschuw je me als hij online komt? c:



    Ja, natuurlijk. Alleen zal het nog wel een tijdje duren want ik wil eerst een goede voorraad schrijven. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    (...)


    Ja, natuurlijk. Alleen zal het nog wel een tijdje duren want ik wil eerst een goede voorraad schrijven. (:

    Okay. *O*


    Cool, neat, swell -Cry


    "... You think it's over, but it has just begun."


    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: Een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is haar dan ook niet ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvoor ze elke dag moet vechten om het te houden. Volg haar in een reis met lastige beslissingen en mysterieuze raadsels.

    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Herschreven januari 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot hen



    i put the fun in funeral

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.
    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    dit is niet van mij maar van mylox!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:26 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?