• Ik luister rustig

    en ik zal lief zijn voor jullie meningen enzo.


    "How we survive is what makes us who we are"

    Zayniak schreef:
    One Direction is een boyband. Bestaande uit 5 jongens, Louis, Harry, Niall, Liam en Zayn. Ze deden in 2010 apart mee aan x-factor en werden tijdens de bootcamp samen 1 groep. Uiteindelijk zijn ze derde geworden. ze hebben twee boeken, Dare to Dream en nog 1 en ze hebben 1cd Up All Night
    Ik vind ze leuk omdat ze leuk zijn, goed kunnen zingen en leuke liedjes hebben


    Firm believer of all that is magic

    One Direction is een Engelse boyband. Die uit 5 jongens bestaat. Harry Styles. Louis Tomlinson. Liam Payne. Zayn Malik en Niall Horan. De jongens hebben apart auditie gedaan voor xfactor maar kwamen niet door. Toen zijn ze een groep geworden en zijn uiteindelijk derde geworden. Ze hebben twee boeken, en 1 cd 'Up all night' hun tweede album is in de maak.
    De reden dat ik ze leuk vind, is omdat ze alle vijf zó ongelofelijk verschillend zijn, met aparte stemmen en wanneer ze alle vijf samen zingen het zó perfect en mooi klinkt. Hun liedjes zijn geweldig en alle vijf hebben ze de tijd van hun leven, en dat zie je.


    To infinity and beyond •

    Redfoo schreef:
    One Direction is een Engelse boyband. Die uit 5 jongens bestaat. Harry Styles. Louis Tomlinson. Liam Payne. Zayn Malik en Niall Horan. De jongens hebben apart auditie gedaan voor xfactor maar kwamen niet door. Toen zijn ze een groep geworden en zijn uiteindelijk derde geworden. Ze hebben twee boeken, en 1 cd 'Up all night' hun tweede album is in de maak.
    De reden dat ik ze leuk vind, is omdat ze alle vijf zó ongelofelijk verschillend zijn, met aparte stemmen en wanneer ze alle vijf samen zingen het zó perfect en mooi klinkt. Hun liedjes zijn geweldig en alle vijf hebben ze de tijd van hun leven, en dat zie je.

    Le this ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eyes schreef:
    (...)

    Adam Grahn is geen hype op Quizlet, daar ken ik 1D van en heeft volgens mij niet meerdere video diaries gemaakt, staat waarschijnlijk ook niet in de hitlijst van heel veel landen en word niet als het ware aan beden door een horde stalkers & fans of wel soms?

    Nope. Maar hij is wel een veel betere zanger. Wat ik duidelijk probeerde te maken is dat omdat jíj een fan bent niet iedereen fan hoeft te zijn, en daarom niet iedereen verplicht is die jongens te kennen en daarom is het ook niet belachelijk als je ze niet kent.

    En Royal Republic heeft zijn eigen schare aan fans, alleen zijn die niet zo opzichtig. En ze horen in de hitlijsten thuis. Ze stonden vast in de hitlijsten van Zweden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat de anderen zeggen + ik vind ze leuk omdat ze leuke liedjes hebben/maken. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Annatar schreef:
    (...)
    Nope. Maar hij is wel een veel betere zanger. Wat ik duidelijk probeerde te maken is dat omdat jíj een fan bent niet iedereen fan hoeft te zijn, en daarom niet iedereen verplicht is die jongens te kennen en daarom is het ook niet belachelijk als je ze niet kent.

    En Royal Republic heeft zijn eigen schare aan fans, alleen zijn die niet zo opzichtig. En ze horen in de hitlijsten thuis. Ze stonden vast in de hitlijsten van Zweden.


    Ik verplicht niemand om fan van hun te zijn of ze te kennen maar ik was gewoon verbaasd dat de topic maakster ze niet kende, sinds wanneer mag dat niet meer?! Daarna heb ik toch uit gelegd wie het waren vanwege de vraag van de topic maakster.

    En wat kan 1D eraan doen dat hun fans opzichtig zijn, zelf ben ik helemaal niet opzichtig voor zover ik weet. Oké, ik maak op Quizlet vaak duidelijk dat ik fan van ze ben maar voor de rest niet


    Physics is awesome

    Iedereen doet alsof ze alleen bekend zijn omdat ze knap zijn, en tuurlijk ze zijn knap (: maar ze kunnen echt goed zingen ;c anders zou ik er zeker niet heel de dag naar luisteren <3
    vooral harry kan heel mooi :P & niall heeft de leukste stem XD haha.

    Hirasawa schreef:
    Het is een band van 5 jongens, en de meeste hier vinden hun muziek & uiterlijk leuk.

    Sure, ze zijn mega hot en hebben leuke muziek.
    Maar ze zijn ook gewoon echt, en grappig en lief.


    I'm in love with you and all your little things

    Zayniak schreef:
    One Direction is een boyband. Bestaande uit 5 jongens, Louis, Harry, Niall, Liam en Zayn. Ze deden in 2010 apart mee aan x-factor en werden tijdens de bootcamp samen 1 groep. Uiteindelijk zijn ze derde geworden. ze hebben twee boeken, Dare to Dream en nog 1 en ze hebben 1cd Up All Night
    Ik vind ze leuk omdat ze leuk zijn, goed kunnen zingen en leuke liedjes hebben


    Dat dus :Y)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Silversamm schreef:
    Ah ja zoiets.. ik ben absoluut immuun voor het BoyBand-verschijnsel.
    Tenzij de muziek eht goed is ntuurlijk maar dat zal wel niet

    Dare I say his name.. JB ish?


    Als je met JB Justin Bieber bedoelt: NEE.
    Als je met JB Jonas Brothers bedoelt: De Jonas Brothers maken drie keer zo betere muziek en zijn knapper (;


    live the life you love

    Ik wist het eerst ook niet hoor. Maar toen ging wikipedia mijn beste vriend spelen, en nou weet ik het wel. Ben niet zo gek op hun eigen liedjes, maar wel de liedjes die ze hadden gezongen tijdens hun Xfactor avontuur.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ze maken me aan het lachen, ze zijn Brits... Ze hebben geweldige stemmen en zijn ook nog eens knap? Wat wil je nog meer :)

    5 engelse jongens, niall, harry, liam, louis en zayn. Ze hebbenmegaa leuke liedjes en ze zijn super grappig en knap ensoow (H)

    Silversamm schreef:
    Ah ja zoiets.. ik ben absoluut immuun voor het BoyBand-verschijnsel.
    Tenzij de muziek eht goed is ntuurlijk maar dat zal wel niet

    Dare I say his name.. JB ish?


    De muziek is echt goed! <3
    That's why I love them. Oké,ze zijn ook uberknap. Ik zelf ben fan, doordat ik eerst een liedje luisterde en het helemaal geweldig vond!
    Zo ik ben eigenlijk geen fan van hen door het uiterlijk, ook al zien ze er goed uit (daar kwam ik naderhand achter)!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    het is een band en het is niet leuk vind ik.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.